По това време на годината сменяме зимни гуми и изниква проблем за оптимално съхранение до есента. Видях на Метро препарат за обработка на гуми (спрей) който ги предпазва от атмосферни влияния. Само че от упътването не ми стана ясно дали е за гуми които са на автомобила или са на склад. Гумаджиите от сервиза ми препоръчаха да ги държа на тъмно и хладно в найлонов чувал, но не знам дали е достатъчно. Едно време противогазите се ръсеха с талк и траеха с години обаче има съществена разлика във вида на гумата и не знам дали примерът е приложим. Балгодаря на всички който споделят някакъв опит.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Съхранение на гуми
Collapse
X
-
Гумите с джантите ли са или не? Ако са с джантие измий ги добре, извади камъчетата ако ти се играе, слагай ги в найлонов чувал и на хладно в мазата. Ако си махнал джантите пак ги измий добре и може вътре да ги талкираш. Но и да не ги талкираш не е проблем. Отново в чувала и на хладно в мазатаFIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC
-
Re: Съхранение на гуми
bright написа:По това време на годината сменяме зимни гуми и изниква проблем за оптимално съхранение до есента. Видях на Метро препарат за обработка на гуми (спрей) който ги предпазва от атмосферни влияния. Само че от упътването не ми стана ясно дали е за гуми които са на автомобила или са на склад.Ex. Grande Punto Driver
Коментар
-
Този спрей предполагам, няма как да се разбере дали "работи", дори и да се ползва. Само на теория :D Иначе и аз съм на мнение че махане на камъчета, измиване и покриване с нещо в мазата на тъмно е напълно достатъчно. Срещал съм тези, че е неправилно да стоят подпрени на земята а закачени на стена. Това определено го намирам за преиграване. Просто смехотворни предпазни мерки след ужаса който са (ако са) преживели по идиотските пътища този сезон.I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...
Коментар
-
За хладно и далечо от слънчеви лъчи всички са единодушни. Само не разбрах какъв е смисъла да ги вкарвате в чували да не се прашат ли А честно казано и да махате камъчета от гумите е меко казано губене на време да не казвам по директно ... Но както и да е всеки луд с номера сиVW Bora Variant 1.6 16V '01
Коментар
-
kc_3011 написа:За хладно и далечо от слънчеви лъчи всички са единодушни. Само не разбрах какъв е смисъла да ги вкарвате в чували да не се прашат ли А честно казано и да махате камъчета от гумите е меко казано губене на време да не казвам по директно ... Но както и да е всеки луд с номера сиFIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC
Коментар
-
Мойте съм ги складирал в мазето да висят! Баща ми прави така от край време, та и аз като него"..разбушувалите се емоции в мен катализираха горчива сълза, която сякаш
дирижирана от изкусен режисьор тупна точно върху ключодържателя ми "Фиат" , на който стои ключът към "сърцето" на моят автомобил.." :]
Brava 1.4 12V
Коментар
-
Колеги, не съм сигурен, но дочух, че от този сезон ще има "хотел за гуми". Мисля, че ставаше дума за Диана. На мен ми се струват съвсем поносими 10-ина лева за това да им хвърля гумите там - да си чупят главите с тях т.е. да ги мият, мажат, пазят и наесен да ида да си ги взема. Иначе четох някъде, че гуми с джанти се съхраняват легнали, а без джанти - прави, но от време на време се обръщат...Антверп, Аалст, Люцерн, Слован, Олимпия, Беверен, Публикум, Тампере, БАТЕ (Борисов), ЖИЛИНА и Дебрецен ... следва продължение...
Коментар
-
vesko написа:Колеги, не съм сигурен, но дочух, че от този сезон ще има "хотел за гуми". Мисля, че ставаше дума за Диана.I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар