Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с двигателя на Темпра 1,6 бензин-прекъсва и гасне

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Благодаря много за съвета. Да ви кажа честно вероятно е нещо от този род защото колата ту стои на 400 об/мин ту отива на 1200об/мин. И ние с колегите се чудим защо го прави и не можем да разберем. На карбуратора има 2 датчика някакви но не знам дали за тях ми говорите.Ще ме светнете ли по-точно къде се намира и дали мога сам да го проверя по някакъв начин че нали ги знаете майсторите като им кажеш нещо и те почват "ти като знаеш толкова оправи си я сам". Гледам че и те се нервят щото не могат да и открият проблема и става една... Ако е той ще съм ви много задължен.
    Фиата в никакъв случай не е за подценяване.

    Коментар


      #17
      Колеги ако ми говорите за 1 кръгло нещо с 2 ушички за болтчетата и от средата му стърчи около 5 милиметра метална част малко по-дебела от кибритена клечка ,да знаете че е сменено и то. Този датчик го сменихме последно. Той е с 40 см кабел с 2жила в него и се поставя от горе и малко в задната част на двигателя над съединителя. Струваше май 40 лв и след смяната му проблема си остана. Не знам само дали писах по-рано че като ни даде разход 50 на 100 в купето много миришеше на бензин но беше нощ и гледахме само как да се приберем и не съм оглеждал двигателя за да ви кажа от къде е.
      Фиата в никакъв случай не е за подценяване.

      Коментар


        #18
        Аз имам същия автомобил и имах същия проблем. Оказа се, че е скъсана жичка на буксата КЪМ бубината. Те са четири жички и едната беше прекъсната. Едвам открих проблема. Сменях бензинови помпи и какво ли не. От тогава (4 години) не съм имал такъв проблем. Така, че провери и това.
        Айде нема нужда

        Коментар


          #19
          За 4-те цветни кабела в онази намотка преди бубината ли имаш в предвид или за самата бубина? Ще проверя всичко. От 2 дена колата се държи по-добре но още се усеща предърпване. В карбуратора влизат 2 кабела - единият е за електронен жигльор май а другия някой знае ли за какво е?
          Фиата в никакъв случай не е за подценяване.

          Коментар


            #20
            За 4-те цветни кабела преди бубината. За втория въпрос не знам.
            Айде нема нужда

            Коментар


              #21
              благодаря
              Фиата в никакъв случай не е за подценяване.

              Коментар


                #22
                Да ви кажа колеги проблема май ще излезе от запушено мъркуче за излишното гориво. Още прекъсва на моменти но за 800 км не е спряла нито веднъж.струва ми се,че беше запушено и от както го продухах проблема се оправи. Нивото на горивото в карбуратора също беше високо и него регулирахме и сега колата е много по-добре. Сега леко прекъсва на моменти но мога да каже че почти не е проблем. Разхода и също влезе в нормите. Мога да кажа че много ми помогнахте. Благодаря на всички които писаха по темата. Не са излишни и още съвети но смятям, че големиат проблем е вече решен. Успех на всички в ремонтите и пишете в сайта - можете да научите много.
                Фиата в никакъв случай не е за подценяване.

                Коментар

                Working...
                X