Здравейте. Имам голям проблем. Карам служебна Темпра от 2 месеца и 30 човека не можем да разберем какво и има. Когато се кара само градско няма никакъв проблем. Тръгнем ли извън града обаче след 25-30 км започва да губи мощност. Все едно отказват цилиндрите един след друг. От начало започва да прекъсва и да предърпва. Започна и да и гърми гарнето по баир надолу.Гасне дори при смяна на скоростите и можеда се кара само на пълна газ. Преди 10 дни имаше разход за 100 км около 40 литра бензин. Колата е 1,6 карбуратор. Няма газ. Сменени са свещи, някакъв ел. датчик по двигателя, бензинова помпа, комплект жигльори и гарнитури по карбуратора, проверени са кабели, дистрибуторна капачка,бубина,разстоянието на клапаните и какво ли още не. Проблема може да не се появи и 6 месеца и няма никаква зависимост зима или лято. Като започне да прекъсва я гасим за 10 минути и се оправя за 10-15 километра. Понякога направо ни оставя на пътя. Така е от 3-4 години и са я гледали поне 10 майстора и никой не я е оправил. Помагайте, че проблема е сериозен иначе колата е добра. Не гори много бензин или масло, всичко си е в нормите. Приемам всякакви съвети.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с двигателя на Темпра 1,6 бензин-прекъсва и гасне
Collapse
X
-
Re: Проблем с двигателя на Темпра 1,6 бензин-прекъсва и гасн
Mitaka DDD написа:Здравейте. Имам голям проблем. Карам служебна Темпра от 2 месеца и 30 човека не можем да разберем какво и има. Когато се кара само градско няма никакъв проблем. Тръгнем ли извън града обаче след 25-30 км започва да губи мощност. Все едно отказват цилиндрите един след друг. От начало започва да прекъсва и да предърпва. Започна и да и гърми гарнето по баир надолу.Гасне дори при смяна на скоростите и можеда се кара само на пълна газ. Преди 10 дни имаше разход за 100 км около 40 литра бензин. Колата е 1,6 карбуратор. Няма газ. Сменени са свещи, някакъв ел. датчик по двигателя, бензинова помпа, комплект жигльори и гарнитури по карбуратора, проверени са кабели, дистрибуторна капачка,бубина,разстоянието на клапаните и какво ли още не. Проблема може да не се появи и 6 месеца и няма никаква зависимост зима или лято. Като започне да прекъсва я гасим за 10 минути и се оправя за 10-15 километра. Понякога направо ни оставя на пътя. Така е от 3-4 години и са я гледали поне 10 майстора и никой не я е оправил. Помагайте, че проблема е сериозен иначе колата е добра. Не гори много бензин или масло, всичко си е в нормите. Приемам всякакви съвети.Peugeot 307 2.0i ГИ
ex: Fiat Brava 1.6 16V 90hp
-
Re: Проблем с двигателя на Темпра 1,6 бензин-прекъсва и гасн
jordan85 написа:Mitaka DDD написа:Здравейте. Имам голям проблем. Карам служебна Темпра от 2 месеца и 30 човека не можем да разберем какво и има. Когато се кара само градско няма никакъв проблем. Тръгнем ли извън града обаче след 25-30 км започва да губи мощност. Все едно отказват цилиндрите един след друг. От начало започва да прекъсва и да предърпва. Започна и да и гърми гарнето по баир надолу.Гасне дори при смяна на скоростите и можеда се кара само на пълна газ. Преди 10 дни имаше разход за 100 км около 40 литра бензин. Колата е 1,6 карбуратор. Няма газ. Сменени са свещи, някакъв ел. датчик по двигателя, бензинова помпа, комплект жигльори и гарнитури по карбуратора, проверени са кабели, дистрибуторна капачка,бубина,разстоянието на клапаните и какво ли още не. Проблема може да не се появи и 6 месеца и няма никаква зависимост зима или лято. Като започне да прекъсва я гасим за 10 минути и се оправя за 10-15 километра. Понякога направо ни оставя на пътя. Така е от 3-4 години и са я гледали поне 10 майстора и никой не я е оправил. Помагайте, че проблема е сериозен иначе колата е добра. Не гори много бензин или масло, всичко си е в нормите. Приемам всякакви съвети.Фиата в никакъв случай не е за подценяване.
Коментар
-
Re: Проблем с двигателя на Темпра 1,6 бензин-прекъсва и гасн
Понякога като почне да прекъсва в купето мирише на бензин. Започне ли да прави проблем и да преминем на градско каране пак прекъсва. Трябват и 10 минути почивка и се оправя. Там е въпроса че миналата година 4-5 месеца не се е появявал проблема и сега отново го има. Не знам вече какво да си мисля.Фиата в никакъв случай не е за подценяване.
Коментар
-
Бензинова помпа?При мен ги имаше същите симптоми и се оказа спукано гофрирано маркуче на бензиновата помпа, а по-късно замина и самата помпа.Има ли зависимост за това при какво ниво на бензина в резервоара го прави прблема?== Fiat Stilo == 1.6 16V 103 hp
На света съществува една единствена гигантска машина, която се командва от пигмеи и това е бюрокрацията. (Оноре де БАЛЗАК)
Коментар
-
Не знам на карбуратора къде му е отвора за излишното гориво защото майстор го гледа и каза че е добре, но има горивен филтър от който тръгва излишното гориво за резервоара. Ще проверя дали е добре но старият и водач каза че го и проверявал. Ще проверя и бензинопроводите - това е добър съвет. Благодаря.Фиата в никакъв случай не е за подценяване.
Коментар
-
На един познат Темпрата правеше същия проблем, какво ли не сменяха майсторите и не се оправяше. Накрая сам си намери проблема - Датчика за оборотомера, който се намира на кожуха на маховика, от него се взима и сигнала за запалването. Открил го, като случано го намокрил и колата се оправила. След неговата смяна всичко се е на 6.FIAT PUNTO 1.7 TD
CITROEN XSARA 1.8 16V VTS EXCLUSIVE
Коментар
-
TOKATA написа:На един познат Темпрата правеше същия проблем, какво ли не сменяха майсторите и не се оправяше. Накрая сам си намери проблема - Датчика за оборотомера, който се намира на кожуха на маховика, от него се взима и сигнала за запалването. Открил го, като случано го намокрил и колата се оправила. След неговата смяна всичко се е на 6.Теоритиците си лаят, голфа си върви!
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар