Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с двигателя на Темпра 1,6 бензин-прекъсва и гасне

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с двигателя на Темпра 1,6 бензин-прекъсва и гасне

    Здравейте. Имам голям проблем. Карам служебна Темпра от 2 месеца и 30 човека не можем да разберем какво и има. Когато се кара само градско няма никакъв проблем. Тръгнем ли извън града обаче след 25-30 км започва да губи мощност. Все едно отказват цилиндрите един след друг. От начало започва да прекъсва и да предърпва. Започна и да и гърми гарнето по баир надолу.Гасне дори при смяна на скоростите и можеда се кара само на пълна газ. Преди 10 дни имаше разход за 100 км около 40 литра бензин. Колата е 1,6 карбуратор. Няма газ. Сменени са свещи, някакъв ел. датчик по двигателя, бензинова помпа, комплект жигльори и гарнитури по карбуратора, проверени са кабели, дистрибуторна капачка,бубина,разстоянието на клапаните и какво ли още не. Проблема може да не се появи и 6 месеца и няма никаква зависимост зима или лято. Като започне да прекъсва я гасим за 10 минути и се оправя за 10-15 километра. Понякога направо ни оставя на пътя. Така е от 3-4 години и са я гледали поне 10 майстора и никой не я е оправил. Помагайте, че проблема е сериозен иначе колата е добра. Не гори много бензин или масло, всичко си е в нормите. Приемам всякакви съвети.
    Фиата в никакъв случай не е за подценяване.

    #2
    Re: Проблем с двигателя на Темпра 1,6 бензин-прекъсва и гасн

    Mitaka DDD написа:
    Здравейте. Имам голям проблем. Карам служебна Темпра от 2 месеца и 30 човека не можем да разберем какво и има. Когато се кара само градско няма никакъв проблем. Тръгнем ли извън града обаче след 25-30 км започва да губи мощност. Все едно отказват цилиндрите един след друг. От начало започва да прекъсва и да предърпва. Започна и да и гърми гарнето по баир надолу.Гасне дори при смяна на скоростите и можеда се кара само на пълна газ. Преди 10 дни имаше разход за 100 км около 40 литра бензин. Колата е 1,6 карбуратор. Няма газ. Сменени са свещи, някакъв ел. датчик по двигателя, бензинова помпа, комплект жигльори и гарнитури по карбуратора, проверени са кабели, дистрибуторна капачка,бубина,разстоянието на клапаните и какво ли още не. Проблема може да не се появи и 6 месеца и няма никаква зависимост зима или лято. Като започне да прекъсва я гасим за 10 минути и се оправя за 10-15 километра. Понякога направо ни оставя на пътя. Така е от 3-4 години и са я гледали поне 10 майстора и никой не я е оправил. Помагайте, че проблема е сериозен иначе колата е добра. Не гори много бензин или масло, всичко си е в нормите. Приемам всякакви съвети.
    Катализатор има ли тази кола?
    Peugeot 307 2.0i ГИ
    ex: Fiat Brava 1.6 16V 90hp

    Коментар


      #3
      Re: Проблем с двигателя на Темпра 1,6 бензин-прекъсва и гасн

      jordan85 написа:
      Mitaka DDD написа:
      Здравейте. Имам голям проблем. Карам служебна Темпра от 2 месеца и 30 човека не можем да разберем какво и има. Когато се кара само градско няма никакъв проблем. Тръгнем ли извън града обаче след 25-30 км започва да губи мощност. Все едно отказват цилиндрите един след друг. От начало започва да прекъсва и да предърпва. Започна и да и гърми гарнето по баир надолу.Гасне дори при смяна на скоростите и можеда се кара само на пълна газ. Преди 10 дни имаше разход за 100 км около 40 литра бензин. Колата е 1,6 карбуратор. Няма газ. Сменени са свещи, някакъв ел. датчик по двигателя, бензинова помпа, комплект жигльори и гарнитури по карбуратора, проверени са кабели, дистрибуторна капачка,бубина,разстоянието на клапаните и какво ли още не. Проблема може да не се появи и 6 месеца и няма никаква зависимост зима или лято. Като започне да прекъсва я гасим за 10 минути и се оправя за 10-15 километра. Понякога направо ни оставя на пътя. Така е от 3-4 години и са я гледали поне 10 майстора и никой не я е оправил. Помагайте, че проблема е сериозен иначе колата е добра. Не гори много бензин или масло, всичко си е в нормите. Приемам всякакви съвети.
      Катализатор има ли тази кола?
      Фиата в никакъв случай не е за подценяване.

      Коментар


        #4
        Re: Проблем с двигателя на Темпра 1,6 бензин-прекъсва и гасн

        Няма.Старите свещи бяха черни и опушени и си мисля че е от тока проблема. Новите са на 100 км и още не съм ги проверявал.
        Фиата в никакъв случай не е за подценяване.

        Коментар


          #5
          Re: Проблем с двигателя на Темпра 1,6 бензин-прекъсва и гасн

          Понякога като почне да прекъсва в купето мирише на бензин. Започне ли да прави проблем и да преминем на градско каране пак прекъсва. Трябват и 10 минути почивка и се оправя. Там е въпроса че миналата година 4-5 месеца не се е появявал проблема и сега отново го има. Не знам вече какво да си мисля.
          Фиата в никакъв случай не е за подценяване.

          Коментар


            #6
            Колега,вземете сменете иглата за нивото на бензина и проверете отвора в карбуратора за излишното гориво /ако е сменяна горивна помпа понякога е нужно да се разшири/ ,проверете и целия тръбопровод за излишното гориво до резервоара за запушвания.

            Коментар


              #7
              Бензинова помпа?При мен ги имаше същите симптоми и се оказа спукано гофрирано маркуче на бензиновата помпа, а по-късно замина и самата помпа.Има ли зависимост за това при какво ниво на бензина в резервоара го прави прблема?
              == Fiat Stilo == 1.6 16V 103 hp

              На света съществува една единствена гигантска машина, която се командва от пигмеи и това е бюрокрацията. (Оноре де БАЛЗАК)

              Коментар


                #8
                Слав написа:
                Бензинова помпа?При мен ги имаше същите симптоми и се оказа спукано гофрирано маркуче на бензиновата помпа, а по-късно замина и самата помпа.Има ли зависимост за това при какво ниво на бензина в резервоара го прави прблема?
                На тая кола бензиновата помпа е механична.

                Коментар


                  #9
                  Резервоара винаги е пълен. Помпата е сменена и с новата и със старата все си стои проблема. Наистина помпата е механична. Сега сменяме бубина да проверим дали не е от нея.
                  Фиата в никакъв случай не е за подценяване.

                  Коментар


                    #10
                    Не знам на карбуратора къде му е отвора за излишното гориво защото майстор го гледа и каза че е добре, но има горивен филтър от който тръгва излишното гориво за резервоара. Ще проверя дали е добре но старият и водач каза че го и проверявал. Ще проверя и бензинопроводите - това е добър съвет. Благодаря.
                    Фиата в никакъв случай не е за подценяване.

                    Коментар


                      #11
                      Горивен филтър на излишното гориво е една голяма глупост за мен както и доста основателна причина за повишаване на налягането в системата и препълване на карбуратора.

                      Коментар


                        #12
                        Сега колата е пак при майстор и пробват друг комутатор. И аз си мисля че е от токовете но като гледам вие ме насочвате към горивната система. Ще я проверя още утре и тоя скапан филтър също.
                        Фиата в никакъв случай не е за подценяване.

                        Коментар


                          #13
                          Колеги проверих горивният филтър и бензинопроводите - всичко е чисто. С комутатора нищо не стана защото този който щяхме да слагаме е по-различен. Имате ли други идеи ?
                          Фиата в никакъв случай не е за подценяване.

                          Коментар


                            #14
                            На един познат Темпрата правеше същия проблем, какво ли не сменяха майсторите и не се оправяше. Накрая сам си намери проблема - Датчика за оборотомера, който се намира на кожуха на маховика, от него се взима и сигнала за запалването. Открил го, като случано го намокрил и колата се оправила. След неговата смяна всичко се е на 6.
                            FIAT PUNTO 1.7 TD
                            CITROEN XSARA 1.8 16V VTS EXCLUSIVE

                            Коментар


                              #15
                              TOKATA написа:
                              На един познат Темпрата правеше същия проблем, какво ли не сменяха майсторите и не се оправяше. Накрая сам си намери проблема - Датчика за оборотомера, който се намира на кожуха на маховика, от него се взима и сигнала за запалването. Открил го, като случано го намокрил и колата се оправила. След неговата смяна всичко се е на 6.
                              Този датчик на маховика е датчик на Хол и е много вероятно да е той, защото наистина той подава импулси за запалването, но цената му хич не беше малка
                              Теоритиците си лаят, голфа си върви!

                              Коментар

                              Working...
                              X