Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Ремонт на съединител за ФИАТ Браво - къде и колко?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Ремонт на съединител за ФИАТ Браво - къде и колко?

    Не можах да се ориентирам къде трябва да пусна темата.Чудех се дали трябва в раздела със сервизите ама я пускам тук.Искам да попитам в нормален сервиз с нормални цени колко пари ще ми вземат за смяна на притискателен и феродов диск.Само за работата питам без частите.Благодаря Грешен раздел -> Преместена. Допълнено заглавие.Модераторски екип на fiat-bg.org

    #2
    Re: Ремонт на съединител за ФИАТ Браво

    rap17ka7a написа:
    Не можах да се ориентирам къде трябва да пусна темата.Чудех се дали трябва в раздела със сервизите ама я пускам тук.Искам да попитам в нормален сервиз с нормални цени колко пари ще ми вземат за смяна на притискателен и феродов диск.Само за работата питам без частите.Благодаря
    А също така ако можете да ме посъветвате за марките коя е по-добра или нещо такова

    Коментар


      #3
      190лв. за труд, 240лева за Валео от тях, ето тук - http://volvoclub-bg.com/forum/viewtopic.php?f=21&t=7869
      Това, което не ни убива, ни прави още по-досадни.
      ex FIAT Bravo 1.6 - RIP

      Коментар


        #4
        dikanio написа:
        190лв. за труд, 240лева за Валео от тях, ето тук - http://volvoclub-bg.com/forum/viewtopic.php?f=21&t=7869
        А каква марка ще ми препоръчате гледам има в http://www.axm-auto.com/ освен Валео и някои други по скъпи

        Коментар


          #5
          190 за труд е поне двойно повече от нормалното според мен. поне моите провинциални майстори толкова биха ми взели.
          Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
          Fiat Bravo'97 1,6 16v
          Fiat Tempra'91 1,6 mono

          Коментар


            #6
            pakumba написа:
            190 за труд е поне двойно повече от нормалното според мен. поне моите провинциални майстори толкова биха ми взели.
            Ми той баща ми се е захванал и се чудеше дали се е преебал.Вика ако е 100лв за работа направо съм се преебал от всякъде, защото е много чанч... Той викаше че според него е поне 200лв. труда и е толкова явно...

            Коментар


              #7
              На мене смяната ми струваше към 100лв не помня точната сума
              Peugeot 307 2.0i ГИ
              ex: Fiat Brava 1.6 16V 90hp

              Коментар


                #8
                100-150лв - трудМарки и цени - http://www.axm-auto.com/index2.php?b...t=25&subcat=52
                F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                Коментар


                  #9
                  rap17ka7a написа:
                  pakumba написа:
                  190 за труд е поне двойно повече от нормалното според мен. поне моите провинциални майстори толкова биха ми взели.
                  Ми той баща ми се е захванал и се чудеше дали се е преебал.Вика ако е 100лв за работа направо съм се преебал от всякъде, защото е много чанч... Той викаше че според него е поне 200лв. труда и е толкова явно...
                  ами това са цени в прованса :D не знам в сф колко искат. чак па за 200 лв не е чанч, айде сега, сменя се за един ден съединител. а за един ден да изкараш 200 кинта не е зле. дори и за по-малко се сменя, но в краен случай- ден. не си казал и къв е двг, вероятно има някво значение
                  Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                  Fiat Bravo'97 1,6 16v
                  Fiat Tempra'91 1,6 mono

                  Коментар


                    #10
                    можеш и сам да го смениш, ако си техн.грамотен и знаеш за какво става въпрос.да не говорим че гараж с канал е голямо предимство, както и комплект гидорета и инструменти.ако нямаш тези неща по добре на майстор, ама такъв който си разбира от работата, а не сега да се учи на колата ти.иначе хубавите съединители са от 300лв. нагоре комплекта.за труда както се разбереш с майстора, ама за тази кола 200лв. са много.
                    Lancia Dedra 1.6 90ks- италианка с характер
                    Fiat Uno 1.1 55ks Fire- супер здрава машина, вече бивша

                    Коментар


                      #11
                      за смяна навсякаде взимат различно аз например миналата година го смених за 70лева
                      FIAT BRAVA_ELX 1.6 16V 103HP 97

                      Коментар


                        #12
                        Моят съединител изпрегна, точно когато и без това се гласих да го сменям, за съжаление в София. Бях питал преди това за цени в Пазарджик - 120-130лв, но нямаше как вече - колата изобщо не помръдваше и трябваше да го правя по столични цени Да уточня, че става въпрос за лятото миналата година, юни или юли, не помня вече. Не знам сега как са цените. Собственика на сервиза е фен на Волво и половината коли минаващи през него са такива. Разбрах, че е много популярен в техния форум. Иначе се справиха и с ФИАТ-а :D
                        Това, което не ни убива, ни прави още по-досадни.
                        ex FIAT Bravo 1.6 - RIP

                        Коментар


                          #13
                          anto 1752 написа:
                          можеш и сам да го смениш, ако си техн.грамотен и знаеш за какво става въпрос.да не говорим че гараж с канал е голямо предимство, както и комплект гидорета и инструменти.ако нямаш тези неща по добре на майстор, ама такъв който си разбира от работата, а не сега да се учи на колата ти.иначе хубавите съединители са от 300лв. нагоре комплекта.за труда както се разбереш с майстора, ама за тази кола 200лв. са много.
                          Ами баща ми има всичко това въпроса е че не му се занимаваше.Предпочиташе да даде 100лв. и да се ни губи цял ден в гаража.Ама като гледам навсякъде различни цени.Абе както и да е свършен факт скоростите са качени вече остава да я досглоби днеска. Благодаря на всички за информацията

                          Коментар

                          Working...
                          X