Искам да попитам дали има начин да си направя теглич! Защото цените на готовите тегличи са доста високи!И не ми се дават излишни пари за желязо! Ако някой си е правил нека да сподели точно къде и как се захваща към купето? А и някакви размери ако можете да ми дадете и какви материали ще са ми нужни!! За да не заварявам там където не трябва !Теглича ще се използва в селски район :D за да си карам джибрите на казана за ракия! Така че не е кой знае колко отговорна работата! Колата е Фиат Браво ! Ако има подобна тема се извинявам но аз неможах да открия нищо конкретно а и не ми се преглеждат всичките 360страници от форума
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Как да си направя теглич?
Collapse
X
-
теглич
първовиж дали няма някъде втора употреба в нета -молилетокато за твоята кола иначе във фирмите производителки има чертежи незнам дали не трябват за да нещо стандартни да не ти правят проблем http://www.bgteglichi.com/?com=produ...B8%D1%87%D0%B8
-
Виж и тук има един втора употреба. Пише за Браво, в скобите пет врати /не познават моделите може би/. Не знам дали има разлика в размерите и монтажа за Браво и Брава. Мисля, че е по-добре оригинален втора ръка, отколкото самоделка, но... всичко зависи от парите. http://emk-33.com/shop/index.php?cPa...sort=2a&page=3
Коментар
-
Този е за Брава и доколкото знам от прочетеното във форума има разлика за Браво и за Брава! Трябва ми ЧЕРТЕЖ с размери и не е проблем да си го направя ! А и кой ще разбере че е самоделка като е вече на колата? Фирмите които продават тегличи имат чертежи но не и размерите или поне аз не съм видял! Ако някой си е слагал теглич го моля да даде някакви размери или някаква снимка за това как е захванат за купето!LANCIA KAPPA 2.4 TDS 1996g.
Коментар
-
Колега, аз си слагах теглич есента собственоръчно. Моя е Westfalia и изглежда така: http://www.westfalia-automotive.de/index.php?id=54&L=1и така: http://www.westfalia-automotive.de/f...101-306161.pdf. За конкретни размери не мога да ти помогна. Мога да ти опиша как протече слагането и какви ми бяха пречките. Може би ако намериш конкретни размери на задника на Браво ще мога да ти кажа къде се захваща.Fiat Bravo 1,6 16V 103 hp
Коментар
-
dvoinikat написа:Мога да ти опиша как протече слагането и какви ми бяха пречките. Може би ако намериш конкретни размери на задника на Браво ще мога да ти кажа къде се захваща.LANCIA KAPPA 2.4 TDS 1996g.
Коментар
-
http://axm-auto.com/pBB2/viewtopic.php?t=1232Ще черпите ли?Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Започнах със следното - махнах бронята. В ляво и дясно на бронята има едни кубчета от пяна, които предполагам служат за абсорбиране на леки удари. Махнах и тях. Пред ламаринената престилка има два рога - съответно от ляво и от дясно, те са на роговете на шасито. По схемата на Westfalia наложих скобите и с дрелката направих отвори ( първото ми пробиване беше само през въпросната престилка). Закрепих теглича в ляво и дясно и вдигнах задника на колата. Сега идва гадното, зашото когато пробиваш отдолу под колата всичката наслоена пепел и кал започва да пада. Сега пробих отново дупки, но този път през пода на багажника. Гайките оствих отдолу. За да направиш тази операция, където е ауспуха трябва да му откачиш гумения маншон, за да имаш място за ръцете. След якото стягане идва най лесното - пробиват се дупки на дъното на мястото за резервната гума, като оттам минава и снопа с кабели за буксата за ремаркето. Като цяло интервенцията аз я правих пред блока, но ако имаш канал или подемник ще ти е доста по лесно и бързо. По каталог дават 60 мин време за монтаж, но на мен ми отне от 11 сутринта до 17 следобяд. Е вярно, че махах и газова бутилка, но пак си беше доста трудоемко. След обаче всичките 22 болта с дебелина 10 и 11 мм, теглича стана неразделна част от колата. Тествах го след това, като дърпах една закъсала темпра и не помръдна. Ами май е това, ще се опитам да ти пусна снимки до няколко дена. Един съвет, които аз не направих, но е доста важен. При пробиването на каквото и да е по колата, след края на интервенцията е препоръчително да намажеш с някакъв силикон, защото това занапред ще ти създава ядове.ПоздравиFiat Bravo 1,6 16V 103 hp
Коментар
-
Вече се сдобих с теглич лично направен от мен Ето какво се получи Като цяло "операцията" не беше сложна ! До момента теглича ми струва 15лв.ламарината и профила; 5лв.електроди и болтове; 5лв.пластмасовата букса за токовете! Куката за теглича е подарък! Общо 30лв и вече имам теглич ! :DLANCIA KAPPA 2.4 TDS 1996g.
Коментар
-
Humppa
Колега maxuel82, каква тежест може да дърпа този теглич? Дай точни размери на теглича, материалите и т.н. да му направим едни хубави чертежи и да го изпитаме в средата на SolidWORKS! Ако си заинтересован де
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар