Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

смяна на двигател браво 1.8 16v

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    смяна на двигател браво 1.8 16v

    Понеже мотора ми изтропа и не си заслужава да го права и се чуда какъв мотор мога да сложа,може ли да сложа от фиат купе 1.8 или 2.0 или изобщо какъв мога да сложа без да пипам скоростите и там останалите неща.
    Обичам те на пернишки---->>>>Влазяй у ГОУФУУ

    #2
    Ако не бъркам предавателните числа са различни, но не съм сигурен дали това е проблем за скоростната кутия, само на барчета предавателното число е като при бравото, а конете са 131.
    --Старата ръжда любов не хваща!--
    156 sportwagon 1,9 jtd 115
    ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;

    Коментар


      #3
      Един мотор от купе 1.8 ше заспи на мястото на стария без никакви промени.Ако вземеш и компа ще бъде 131 коня ,ако си караш с твоя малко по-малко.

      Коментар


        #4
        а иначе на какви пари може да се намери такъв мотор с и без компютъра
        Обичам те на пернишки---->>>>Влазяй у ГОУФУУ

        Коментар


          #5
          van_dal написа:
          Ако не бъркам предавателните числа са различни, но не съм сигурен дали това е проблем за скоростната кутия, само на барчета предавателното число е като при бравото, а конете са 131.
          Маико мила за кви предавателни числа говориш на двигателя че ми е интересно Аз не разбирам много само се правя че зная ма не съм чувал дося за различни раоти от мощност и въртящ момент колега flex87 гледаш ли Овърхолин по Дискавъри Еми може да набуташ и едно ХЕМИ 5,7 ако искаш Всичко може само да имаш Познания и ПАРИ ( и то много )Сега на въпроса не се занимаваи с глупости ако ще сменяш двигателя зимаи само от Браво От Купе, Барчета, Дедра............. дигателите не са същите( не че не може да се присадят ) и трябва доста преработки за да се сложи такъв( освен сичко друго има преработки и по Ел.Инсталацията а те са наи бавни тромави...........)

          Коментар


            #6
            Двигателите от купе и барчета с металните колектори са абсолютно еднакви с на бравото включително с всички датчици и елекроника ,слагаш свързваш кабелите и палиш с твоя си комп ,ако вземеш компютъра на купето трябва да прекараш един единствен кабел от него до едно реле което ще управлява вариатора.

            Коментар


              #7
              MEMO написа:
              Двигателите от купе и барчета с металните колектори са абсолютно еднакви с на бравото включително с всички датчици и елекроника ,слагаш свързваш кабелите и палиш с твоя си комп ,ако вземеш компютъра на купето трябва да прекараш един единствен кабел от него до едно реле което ще управлява вариатора.
              Сигурен? Двг-то с вариатора няма ли и датчик за налягане на маслото?
              "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
              Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
              Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

              Коментар


                #8
                И като има какво от това ,твоя няма ли ,разликата в че на бравото е контактен мери има-няма, ще се сложи той .

                Коментар


                  #9
                  мда... глупости пиша, не ме слушай.
                  "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
                  Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
                  Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

                  Коментар


                    #10
                    idm написа:
                    van_dal написа:
                    Ако не бъркам предавателните числа са различни, но не съм сигурен дали това е проблем за скоростната кутия, само на барчета предавателното число е като при бравото, а конете са 131.
                    Маико мила за кви предавателни числа говориш на двигателя че ми е интересно
                    Първо не съм ти майка, камо ли пък Мила (Йовович например) Човека пита дали на неогвата скоростна кутия може да сложи друг двигател, от разликата в предавателните числа изхождам, че има разлика в скоростните кутии, това е от гледна точка на неспециалист. Айде със здраве!
                    --Старата ръжда любов не хваща!--
                    156 sportwagon 1,9 jtd 115
                    ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;

                    Коментар


                      #11
                      днес разбрах точния проблем ангенажа е превърел няколко зъда му ги няма,утре ще сложа нов ангренаж да видим дали е останало нещо здраво иначе се учертава ремонт на глава които майстора ми каза че ще ми стъпи на около 700-800 лв. с частите. За тва питам няма ли да е по добре да му сложа друг мотор и да ми излезе доти и по евтино как мислите,става въпрос за мотора с вариатор.
                      Обичам те на пернишки---->>>>Влазяй у ГОУФУУ

                      Коментар


                        #12
                        Глава можеш да намериш за 200-300 лева + гарнитура около 50 лева и още толкова за ремък.Тоест частите са ти около 400 лева и оттам нататък зависи колко ще иска майстора като пари за труд и т.н. Моето мннение е да си смениш само изкривените клапани и водачите им и да забравиш за повече грижи. Колко клапани да са криви? 2, 4 ? Един клапан е от 8 до 12 лева. Според мен преди да се говори за каквото и да било трябва да се отвори мотора и да се видят пораженията
                        == Fiat Stilo == 1.6 16V 103 hp

                        На света съществува една единствена гигантска машина, която се командва от пигмеи и това е бюрокрацията. (Оноре де БАЛЗАК)

                        Коментар


                          #13
                          van_dal написа:
                          Първо не съм ти майка, камо ли пък Мила (Йовович например) Човека пита дали на неогвата скоростна кутия може да сложи друг двигател, от разликата в предавателните числа изхождам, че има разлика в скоростните кутии, това е от гледна точка на неспециалист. Айде със здраве!
                          Ти погледна ли това което си писал преди да го постнеш във форума Е ТОЧНО за такива Лемури кат тебе говоря в темата за икономичноста на ДВГ 1,6 Няма значение дали си наясно важното е да се трупат постове....Ае дан би дан съм разбрал нещо бре Сигурно накрая на годината КФБ ще конвертират постовете в левове а?

                          Коментар


                            #14
                            flex87 написа:
                            днес разбрах точния проблем ангенажа е превърел няколко зъда му ги няма,утре ще сложа нов ангренаж да видим дали е останало нещо здраво иначе се учертава ремонт на глава които майстора ми каза че ще ми стъпи на около 700-800 лв. с частите. За тва питам няма ли да е по добре да му сложа друг мотор и да ми излезе доти и по евтино как мислите,става въпрос за мотора с вариатор.
                            Колега,искам само да ти задам един въпрос - смяташ ли че друг мотор който би зел няма да се окаже в подобно дередже като твоя?Оттука следват пак едни пари за ремонт.За това по-добрия вариянт е качествен ремонт на твоя и ТИ си знаеш че вече е ОК.Тая цена дето са ти я казали за ремонт на глава,някои хора я вземат за пълен основен ремонт,ама явно така вървят цените при вас.В интерес на истината тия два мотора 1.8 колкото и еднакви да изглеждат ,са и толкова различни.С механичната част лесно ще се справите при монтажа,НО може да имате големи ядове с електриката,както писа и адаша.Все пак тоя матор е с нитачи,което па няя нищо общо с Фият,да се чуди човек кво прави в италиянски автомобил
                            Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно

                            Коментар


                              #15
                              van_dal написа:
                              Ако не бъркам предавателните числа са различни, но не съм сигурен дали това е проблем за скоростната кутия, само на барчета предавателното число е като при бравото, а конете са 131.
                              Колега,ти какво точно се опита да кажеш,защото аз нищо не схванах Да ти обясня аз,тогаз какво иска да пита колегата,а именно какъв мотор може да сложи че да се комплектува с неговата кутия нормално т.е. дали 1.8 131 к.с. или 2.0 16 могат да се монтират без грижи заедно с кутията му.Отговора е че тая кутия на 1.8 си е само негова,т.е. не става на 1.6 16(култовия) ,не става и на 2.0 16(бавния).Та още един въпрос - какво значение имат тука някакви си предавателни числа,при положение че няма да се сменя кутия П.П.Както писа колегата по-горе, първо чети какво си написал после натисни бутона "прати"
                              Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно

                              Коментар

                              Working...
                              X