Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

проблем с изпускателна система (двуцевка) фиат браво 1.6 96г

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    проблем с изпускателна система (двуцевка) фиат браво 1.6 96г

    здравеите проблема ми е следният!от където излзиат тръбите за ауспуха двуцевка мислиа че така се казва, от там излизат страшен шум и гурмежи по време на движение и на място все едно са се откачили тръбите от двигателялесно ли се заварява или ремонтира този проблем?някои от вас имал ли е подобен проблем и как е решен?благодаря

    #2
    Ако е по тръбите се заварява с телоподаващо,но ако е по колектора се сменя целия че не подлежи на заваряване.
    Фиат Крома 1.9 16v+
    Фиат Браво 1.6 16v
    Фиат Мареа 1.6 16v

    Коментар


      #3
      pi4_s_bravo написа:
      Ако е по тръбите се заварява с телоподаващо,но ако е по колектора се сменя целия че не подлежи на заваряване.
      целите колектори ли се сменят?

      Коментар


        #4
        Изпуснала ти е гарнитурата и при мен беше така тя срува до 10лв. но ремонта е скъп кум 40лв. но ако се скъса болт става към 60.. Но, на мене един пр ми го направи са нямам никакви проблеми

        Коментар


          #5
          toivo88 написа:
          Изпуснала ти е гарнитурата и при мен беше така тя срува до 10лв. но ремонта е скъп кум 40лв. но ако се скъса болт става към 60.. Но, на мене един пр ми го направи са нямам никакви проблеми
          от една гарнитура да гърми и ръмжи толкова м/у от двуцевката бие страшна струя с горещ въздух това нормално лие ?лесно ли се прави този ремонст с смяната на гарнитура

          Коментар


            #6
            Нормално е да ръмжи и то доста на мен ми беше опушило сичко около свръзката ремонта не е толкова труден колкото ако се скъса някои болт при мен се скуса само един ....

            Коментар


              #7
              toivo88 написа:
              Нормално е да ръмжи и то доста на мен ми беше опушило сичко около свръзката ремонта не е толкова труден колкото ако се скъса някои болт при мен се скуса само един ....
              няма ли някакви симптоми таия гърнитура всичко се случи изжеднъжминах през неравен участък това е само !!!!!!!!!

              Коментар


                #8
                От гарнитурата е,тя струва 2,50 обаче за да е сменят ти искат 30-40лв възможно е и от меката връзка да е
                Peugeot 307 2.0i ГИ
                ex: Fiat Brava 1.6 16V 90hp

                Коментар


                  #9
                  При мен беше постепенно, можеш ли да локализираш мястото от където изпуска .... Като е запалена колата отвори и виж, ако е от свръзката между колекторите и двуцевката е гарнитура при мене е на 3 болта (пунто)!!!

                  Коментар


                    #10
                    toivo88 написа:
                    При мен беше постепенно, можеш ли да локализираш мястото от където изпуска .... Като е запалена колата отвори и виж, ако е от свръзката между колекторите и двуцевката е гарнитура при мене е на 3 болта (пунто)!!!
                    точно там буботи тръбата или тръбите които излизат от двигателя и продалжават кум ауспуха и духа страхно много от там но не видях да пуши то беше и малко тъмно вече звукъ е все едно да нямаш някое от гърнетата по системата

                    Коментар


                      #11
                      колега аз имах същия проблем след удар по горските патеки на селото ми и в последствие се оказа спукани изпускателни колектори и двуцевка свали тази металната маска която е над колекторите и огледан двуцевката с огледалце от от към закрепването и с колекторите от долната страна иначе се сменя всичко лесно просто трябва да накиснеш болтовете повечко с вд 40 аз лично сменявах и двете не изисква кой знай какви умения ако имаш някакви запитвания пиши Л.С.
                      1.6 16v 96 г. 103 hp.
                      България е една от малкото страни в света ,в която докато се движиш в насрешното ,някой може да те шибне отзаде
                      Да мина да те взема...или да взема да те мина?

                      Коментар


                        #12
                        На моята се нацепи материала точно около резбовото съединение на ланда сондата. По ръба на самата заварка . Явно при направата добавачния материал който е ползан на телоподаващото не е бил какъвто трябва, Всичко се беше напукало като паежина. Заварих го отново и вече година няма грижа. Ма и доста трудно открих къде ми е проблема щото си знам че имам скъсана шпилка на колектора но тя духа от там докато е студена и после спира но тази ламарина дето е на самато двицевка трябва да се свали за да се рзабере точно от къде е проблема то така е и горе на самия колектор пак има кожух и трудно се разбира кое от къде.
                        BRAVA 1.4 12v - 1998г.


                        http://vbox7.com/play:124bedab

                        Коментар


                          #13
                          zdr

                          kolegi moje li da me posavetvate kakva izpuskatelna sistema moga da sloja na moqta kola...iМодерирано.Нарушение на т. 1.12 от Правилата на форумаМодераторски екип на fiat-bg.org
                          bbb

                          Коментар


                            #14
                            toivo88 написа:
                            Изпуснала ти е гарнитурата и при мен беше така тя срува до 10лв. но ремонта е скъп кум 40лв. но ако се скъса болт става към 60.. Но, на мене един пр ми го направи са нямам никакви проблеми
                            Два пъти сменям тази гарнитура и не след дълго пак започва да трещи, явно са скъсани резбите на шпилките. Има ли нещо друго, което да прикрепя двуцевката, чух за някаква планка , която прикрепя нещо, не разбрах дали двуцевката или колектора, но едва ли колектора. Има ли такова нещо там и става ли със заварка? Предварително благодаря за вниманието.
                            Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2005 Fulcrum

                            Коментар


                              #15
                              Plastex написа:
                              toivo88 написа:
                              Изпуснала ти е гарнитурата и при мен беше така тя срува до 10лв. но ремонта е скъп кум 40лв. но ако се скъса болт става към 60.. Но, на мене един пр ми го направи са нямам никакви проблеми
                              Два пъти сменям тази гарнитура и не след дълго пак започва да трещи, явно са скъсани резбите на шпилките. Има ли нещо друго, което да прикрепя двуцевката, чух за някаква планка , която прикрепя нещо, не разбрах дали двуцевката или колектора, но едва ли колектора. Има ли такова нещо там и става ли със заварка? Предварително благодаря за вниманието.
                              това е адски неприятен проблем, на темпрата го имах. появява се в следствие на вибрации обикновенно- те могат да идват от много места- накриво сложена генерация след ремонт, скъсани тампони на гърнето, скъсани или омекнали тампони на мотора, силни вибрации на мотора дори да са здрави тампоните му, ако работи неравномерно и много мърда така става. гаиките трябва да са медни и въпреки това стегнати, а повърхностите на двуцевката и на главата лъснати до блясък и качествена гарнитура. нещата в последното изречение са много важни!
                              Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                              Fiat Bravo'97 1,6 16v
                              Fiat Tempra'91 1,6 mono

                              Коментар

                              Working...
                              X