Здравейте! Имам проблем с моя ФИАТ ТИПО 1.8 i.е. двувалка. Когато е на празен ход му падат оборотите под нормалното и понякога гасне. Лошото е,че когато подавам леко газ няма проблем, но когато натисна рязко газта се дави мотора и гърми кихалката на газта. Счупи ми вуздушния филтър. Смених кабели и свещи. Ще сменя сега и стъпковия мотор, но имате ли представа от какво може да идва проблема ?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Стъпков мотор.
Collapse
X
-
Re: Стъпков мотор.
renovaccio написа:Здравейте! Имам проблем с моя ФИАТ ТИПО 1.8 i.е. двувалка. Когато е на празен ход му падат оборотите под нормалното и понякога гасне. Лошото е,че когато подавам леко газ няма проблем, но когато натисна рязко газта се дави мотора и гърми кихалката на газта. Счупи ми вуздушния филтър. Смених кабели и свещи. Ще сменя сега и стъпковия мотор, но имате ли представа от какво може да идва проблема ?Fiat Ritmo 1.1 1985g. 44kw, Lancia Thema 2.0 i.e 1986g 85kw, Lancia Dedra 1.8 i.e 1992g. 77kw, Fiat Marea 1.8 16v 1997g. 83kw, Alfa Romeo 1.8t.s. 1999g 144ks, Lancia Lynda 1.9jtd 2004g. 115++is, Lancia Phedra 2.2 hdi 2002g 128ks,Fiat Freemont 2.0 multijet2 2014g 140ks
-
Гърми от бедна смес. И си сложи плочката преди байпаса на регулатора на празния ход (така нареченото моторче) т.е от дясната страна на гумения мъркуч - от към филтъра дето го нямаш вече И аз минах по твоя път. Не си сменяй регулатора . Няма да има файда Може само да го почистиш - разглобява се лесно.
Коментар
-
re:
Здравейте, моята кола е сащатия модел и за имам същия проблем . Незнам и аз какъв е точно проблема и защо става така. Но понякога когато сваля клемите на акумолатора нещата се оправят за известно време ( 3- 4 дена) и после пак същата история. Ако и при мен е проблема от стапковото моторче някои може ли да обясни на нас не "просветените: малко по подробно как се почиства това моторче.Благодаря предварително.FIAT TIPO 1.8i.e
Коментар
-
Re: re:
milenspetkov написа:Здравейте, моята кола е сащатия модел и за имам същия проблем . Незнам и аз какъв е точно проблема и защо става така. Но понякога когато сваля клемите на акумолатора нещата се оправят за известно време ( 3- 4 дена) и после пак същата история. Ако и при мен е проблема от стапковото моторче някои може ли да обясни на нас не "просветените: малко по подробно как се почиства това моторче.Благодаря предварително.Peugeot 307 2.0i ГИ
ex: Fiat Brava 1.6 16V 90hp
Коментар
-
Отвиват се двата болта които са отгоре на планката, която го държи на капака на клапаните и се тазделя на две части. Малко трудно става ако е спекъл уплатнителя ама д повече упоритост с дърпане и помагане с отверка става.В тази тема го има разглобено: http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=50880
Коментар
-
Да карам я на газ. когато загрее до 60 - 70 градуса тогава превключвам на газ.До 3000 оборота колата се държи като скована , след 3000 оборота вече има малко повечо мощност ама да я карам само на високи обороти нещо не ми се вързва. затова тарся помощ и аз . Сменил сам всичко свещи, кабели за свещи, дори и ремонт на главата ( клапани, гумички, шлайфане), иначе ми казаха че ризите и буталата са добре.Благодаря за линка относно моторчетоFIAT TIPO 1.8i.e
Коментар
-
Да карам я на газ. когато загрее до 60 - 70 градуса тогава превключвам на газ.До 3000 оборота колата се държи като скована , след 3000 оборота вече има малко повечо мощност ама да я карам само на високи обороти нещо не ми се вързва. затова тарся помощ и аз . Сменил сам всичко свещи, кабели за свещи, дори и ремонт на главата ( клапани, гумички, шлайфане), иначе ми казаха че ризите и буталата са добре.Благодаря за линка относно моторчетоFIAT TIPO 1.8i.e
Коментар
-
Да карам я на газ. когато загрее до 60 - 70 градуса тогава превключвам на газ.До 3000 оборота колата се държи като скована , след 3000 оборота вече има малко повечо мощност ама да я карам само на високи обороти нещо не ми се вързва. затова тарся помощ и аз . Сменил сам всичко свещи, кабели за свещи, дори и ремонт на главата ( клапани, гумички, шлайфане), иначе ми казаха че ризите и буталата са добре.Благодаря за линка относно моторчетоFIAT TIPO 1.8i.e
Коментар
-
milenspetkov написа:Да карам я на газ. когато загрее до 60 - 70 градуса тогава превключвам на газ.До 3000 оборота колата се държи като скована , след 3000 оборота вече има малко повечо мощност ама да я карам само на високи обороти нещо не ми се вързва. затова тарся помощ и аз . Сменил сам всичко свещи, кабели за свещи, дори и ремонт на главата ( клапани, гумички, шлайфане), иначе ми казаха че ризите и буталата са добре.Благодаря за линка относно моторчетоТеоритиците си лаят, голфа си върви!
Коментар
-
Като загрее не предърпва има само едно лекичко треперене на двигателя когато е на свободни обороти.Вероятно може би е от газовата система нещо се багва компа на колата, ама много барзо натрупва грешки незнам дали е нормално това. Yellow_Flash_Colorz_PDT_14 .Може би забавих да спомена нещо , постоянно ми свети лампата за ABS-са още откакто сам купил колата. Не че нещо е в ред просто ги няма датчиците и си карам така .FIAT TIPO 1.8i.e
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар