Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Стъпков мотор.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Стъпков мотор.

    Здравейте! Имам проблем с моя ФИАТ ТИПО 1.8 i.е. двувалка. Когато е на празен ход му падат оборотите под нормалното и понякога гасне. Лошото е,че когато подавам леко газ няма проблем, но когато натисна рязко газта се дави мотора и гърми кихалката на газта. Счупи ми вуздушния филтър. Смених кабели и свещи. Ще сменя сега и стъпковия мотор, но имате ли представа от какво може да идва проблема ?

    #2
    Re: Стъпков мотор.

    renovaccio написа:
    Здравейте! Имам проблем с моя ФИАТ ТИПО 1.8 i.е. двувалка. Когато е на празен ход му падат оборотите под нормалното и понякога гасне. Лошото е,че когато подавам леко газ няма проблем, но когато натисна рязко газта се дави мотора и гърми кихалката на газта. Счупи ми вуздушния филтър. Смених кабели и свещи. Ще сменя сега и стъпковия мотор, но имате ли представа от какво може да идва проблема ?
    Здравей колега. Предишната кола ми беше с такъж мотор и с газ/ланча дедра 1.8и/. На газ ми гърмеше в началото. Ходил съм поне 10 пъти на газаджия но аз я направих да не гърми с метода "проба грешка". Целия проблем ти идва от сместа. Повечето газаджии нарочно я "скопяват"колата за да харчи по малко и да не им мръкаме после защо е толкова голям разхода . Проблема е в това че сместа газ / въздух не ти е добре. Не се сещам дали при бедна или богата смес гърмеше но е от това 99%. Разхода се вдигна с 1 /1.5 литра на 100км след мойта намеса но спря да гърми и така си я карах.Поздрави.
    Fiat Ritmo 1.1 1985g. 44kw, Lancia Thema 2.0 i.e 1986g 85kw, Lancia Dedra 1.8 i.e 1992g. 77kw, Fiat Marea 1.8 16v 1997g. 83kw, Alfa Romeo 1.8t.s. 1999g 144ks, Lancia Lynda 1.9jtd 2004g. 115++is, Lancia Phedra 2.2 hdi 2002g 128ks,Fiat Freemont 2.0 multijet2 2014g 140ks

    Коментар


      #3
      Гърми от бедна смес. И си сложи плочката преди байпаса на регулатора на празния ход (така нареченото моторче) т.е от дясната страна на гумения мъркуч - от към филтъра дето го нямаш вече И аз минах по твоя път. Не си сменяй регулатора . Няма да има файда Може само да го почистиш - разглобява се лесно.
      https://www.cialispascherfr24.com/

      Коментар


        #4
        Добре. Мерcи много. Ще опитам и това. Проблема е, че хем се дави и гърми ми гасне на ниски обороти. Не винаги, но така ми падат, че не могат да се вдигнат. Това не е ли точно от моторчето?

        Коментар


          #5
          И аз Колега бях така до преди няколко дни ... Смених бензиностанцията и всичко се оправи ....

          Коментар


            #6
            re:

            Здравейте, моята кола е сащатия модел и за имам същия проблем . Незнам и аз какъв е точно проблема и защо става така. Но понякога когато сваля клемите на акумолатора нещата се оправят за известно време ( 3- 4 дена) и после пак същата история. Ако и при мен е проблема от стапковото моторче някои може ли да обясни на нас не "просветените: малко по подробно как се почиства това моторче.Благодаря предварително.
            FIAT TIPO 1.8i.e

            Коментар


              #7
              Re: re:

              milenspetkov написа:
              Здравейте, моята кола е сащатия модел и за имам същия проблем . Незнам и аз какъв е точно проблема и защо става така. Но понякога когато сваля клемите на акумолатора нещата се оправят за известно време ( 3- 4 дена) и после пак същата история. Ако и при мен е проблема от стапковото моторче някои може ли да обясни на нас не "просветените: малко по подробно как се почиства това моторче.Благодаря предварително.
              Караш ли на газ?
              Peugeot 307 2.0i ГИ
              ex: Fiat Brava 1.6 16V 90hp

              Коментар


                #8
                Отвиват се двата болта които са отгоре на планката, която го държи на капака на клапаните и се тазделя на две части. Малко трудно става ако е спекъл уплатнителя ама д повече упоритост с дърпане и помагане с отверка става.В тази тема го има разглобено: http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=50880
                https://www.cialispascherfr24.com/

                Коментар


                  #9
                  Да карам я на газ. когато загрее до 60 - 70 градуса тогава превключвам на газ.До 3000 оборота колата се държи като скована , след 3000 оборота вече има малко повечо мощност ама да я карам само на високи обороти нещо не ми се вързва. затова тарся помощ и аз . Сменил сам всичко свещи, кабели за свещи, дори и ремонт на главата ( клапани, гумички, шлайфане), иначе ми казаха че ризите и буталата са добре.Благодаря за линка относно моторчето
                  FIAT TIPO 1.8i.e

                  Коментар


                    #10
                    Да карам я на газ. когато загрее до 60 - 70 градуса тогава превключвам на газ.До 3000 оборота колата се държи като скована , след 3000 оборота вече има малко повечо мощност ама да я карам само на високи обороти нещо не ми се вързва. затова тарся помощ и аз . Сменил сам всичко свещи, кабели за свещи, дори и ремонт на главата ( клапани, гумички, шлайфане), иначе ми казаха че ризите и буталата са добре.Благодаря за линка относно моторчето
                    FIAT TIPO 1.8i.e

                    Коментар


                      #11
                      Да карам я на газ. когато загрее до 60 - 70 градуса тогава превключвам на газ.До 3000 оборота колата се държи като скована , след 3000 оборота вече има малко повечо мощност ама да я карам само на високи обороти нещо не ми се вързва. затова тарся помощ и аз . Сменил сам всичко свещи, кабели за свещи, дори и ремонт на главата ( клапани, гумички, шлайфане), иначе ми казаха че ризите и буталата са добре.Благодаря за линка относно моторчето
                      FIAT TIPO 1.8i.e

                      Коментар


                        #12
                        milenspetkov написа:
                        Да карам я на газ. когато загрее до 60 - 70 градуса тогава превключвам на газ.До 3000 оборота колата се държи като скована , след 3000 оборота вече има малко повечо мощност ама да я карам само на високи обороти нещо не ми се вързва. затова тарся помощ и аз . Сменил сам всичко свещи, кабели за свещи, дори и ремонт на главата ( клапани, гумички, шлайфане), иначе ми казаха че ризите и буталата са добре.Благодаря за линка относно моторчето
                        Придърпва ли ти колата докато загрее Поздрави
                        Теоритиците си лаят, голфа си върви!

                        Коментар


                          #13
                          Щом като махнеш клемите после се оправя за известно време, най вероятно компа ти трупа грешки докато караш на газ и се побърква
                          Peugeot 307 2.0i ГИ
                          ex: Fiat Brava 1.6 16V 90hp

                          Коментар


                            #14
                            Като загрее не предърпва има само едно лекичко треперене на двигателя когато е на свободни обороти.Вероятно може би е от газовата система нещо се багва компа на колата, ама много барзо натрупва грешки незнам дали е нормално това. Yellow_Flash_Colorz_PDT_14 .Може би забавих да спомена нещо , постоянно ми свети лампата за ABS-са още откакто сам купил колата. Не че нещо е в ред просто ги няма датчиците и си карам така .
                            FIAT TIPO 1.8i.e

                            Коментар

                            Working...
                            X