Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

перката на радиатора .

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    перката на радиатора .

    колеги някой има ли представа как мога да я дам накъсо и да работи ?? датчика не можах да го намеря в тъмното .опита се да ми загрее колата ,поради което се наложи да мина на 5-6 сфетофара на червено (добре че не стана беля ) .а пъти спирах да видя дали перката ще се включи но не .... в тъмното не можах да намеря бушона кой е ,а в проклетата книжка трудно се ориентирам,сигурно още съм ядосан предварително благодаря !
    фиатче Браво 2.0

    #2
    Най-добре да дадеш контакт преди датчика, т.е. на самите му клеми. На светло рагледай, къде е, свали първо кората-въздухосборник над радиатора, няма начин да не мернеш датчика. Моят съвет е преди да прибегнеш до тази мярка провери бушоните! При всички слуаи са при двигателя. Конкретно при моят двигател са зад акумулатора, при теб не знам... И дано е само от бушона и перките, а не се окаже, като при мен-водна помпа!
    Frontera Sport, X20SE март 1998

    Коментар


      #3
      КОЛЕГИ

      Не го лажете момчето да дава на касо датчика.Това е кола 96-97г., и датчика е сварзан и с компа на колата.По-добре е да даде 15лв за да го смени от колкото да дава касо. :D
      FIAT BRADVA 1,6 с няколко вентила

      Коментар


        #4
        Vladim написа:
        Най-добре да дадеш контакт преди датчика, т.е. на самите му клеми. На светло рагледай, къде е, свали първо кората-въздухосборник над радиатора, няма начин да не мернеш датчика. Моят съвет е преди да прибегнеш до тази мярка провери бушоните! При всички слуаи са при двигателя. Конкретно при моят двигател са зад акумулатора, при теб не знам... И дано е само от бушона и перките, а не се окаже, като при мен-водна помпа!
        Благодаря за съветите ,не остана време днес на светло да я погледна ,че пустата му работа ...перката не се включва ,а за даването на късо ми е просто резервен вариант ,като тръгна да сменям датчика и т.н. да няма проблеми евентуално ако загрее някъде в софия .
        фиатче Браво 2.0

        Коментар


          #5
          след личната ми диагностика повредата е следната : спукан маркуч на малкият кръг на олаждането ,точно преди термостата!!!поради което не може да стигне налягане за да заварти водата в радиатора и съответно не се включва перката !И сега проблема е особено ГОЛЯМ .този маркуч няма сваляне .Някой имал ли е подобен проблем,защото по моя прецренка трябва да се вдига двигателя маркуча минава точно зад него .много моля някой ако има идея или е имал проблем близък до моя да сподели ,защото предполагам колата може да стигне само от нас до сервиза (ако не може да се смени пред блока )
          фиатче Браво 2.0

          Коментар


            #6
            Re: КОЛЕГИ

            galinchooo написа:
            Не го лажете момчето да дава на касо датчика.Това е кола 96-97г., и датчика е сварзан и с компа на колата.По-добре е да даде 15лв за да го смени от колкото да дава касо. :D
            Колега, не си прав! Компютърът има съвсем различни датчици от този, който пуска перките! А пък и се оказа, че проблема не е там, затова да не прецакваме темата на колегата в спорове, които няма да му свършат работа. tomazo нямам идея как се стига при този маркуч, да се изкажат колегите двигател, като твоя. И аз си мислех, че термостата на моята няма сваляне, но като разглабях разни работи един час и свалих акумулатора и стойката му успях! Не искам да те плаша и дано не излезна прав, но причината за спукването на маркуча може да е надуване в охлаждащата течност идващо от заминала гарнитура на глава. Но това е само хипотеза, не се плаши!
            Frontera Sport, X20SE март 1998

            Коментар


              #7
              мисля ,че спрях да се шашкам на колите вече .авариите и ремконтите ги приемам за нещо нормално .но усещането е гадно де .а за самият маркуч ,единият край зад термостата (по скоро в началото на термостата) може да се стигне с разкачане на няколко маркуча ,но другият просто няма шанс ...дори краят му е с тия оригиналните шипки дето се късат и се сменят с други .А какви са признаците за прегоряла гарнитура ??
              фиатче Браво 2.0

              Коментар


                #8
                А какви са признаците за прегоряла гарнитура ??
                Кафяви и мазни петна в антифриза, пяна в разширителни съд, голямо налягане в системата...
                Антверп, Аалст, Люцерн, Слован, Олимпия, Беверен, Публикум, Тампере, БАТЕ (Борисов), ЖИЛИНА и Дебрецен ... следва продължение...

                Коментар


                  #9
                  vesko написа:
                  Кафяви и мазни петна в антифриза, пяна в разширителни съд, голямо налягане в системата...
                  Евентуалното третото за твоят случай. Има и още варианти при прецакване на гарнитурата-антифриза отива при маслото и става една боза...
                  Frontera Sport, X20SE март 1998

                  Коментар


                    #10
                    засега няма признаци за нито едното от 3-те .маслото е добре ,няма нищо нередно по пръчката !!цяла сутрин търся онзи сайт на фиат ,с частите по колите ,за капак не ми тръгва и autodata.очертава се страстна седмица
                    фиатче Браво 2.0

                    Коментар


                      #11
                      благодаря много на Митко .http://www.fiat-bg.org:7080/navi?MOD...остният маркуч е с НОМЕР 3 .дупчицата е точно са сгъфката от вътрешната страна .
                      фиатче Браво 2.0

                      Коментар


                        #12
                        Доста гадно място са му измислили! Как се сменя много интересно...
                        Frontera Sport, X20SE март 1998

                        Коментар

                        Working...
                        X