Става въпрос за Типо 1.6 швейцарка моно 90 коня. От известно време насам колата започна да се държи много странно, вследствие, на което сме я карали и аз вече не мога да кажа точно при колко майстори, но без никакъв резултат. В началото колата държеше високи обороти от порядъка на 2000-2500, дори 3000, пушеше страшно много и палеше трудно след като е загасена, но не и когато я паля първоначално сутринта. Оказа се, че има издухана гарнитура и влиза вода в цилиндрите.Гарнитурата беше сменена, беше закарана и на диагностика. Оттогава пък започна да прави други номера. При първоначално палене сутринта държи 1300-1400 оборота и постепенно си ги вдига до 2000-2100 и започва да си ги държи. При потегляне и опит за каране в момента, в който достигнеше 90 градуса на момента губеше обороти и изгасваше и в 100 % от случаите това ставаше, когато съм спрял на светофар и колата е имала възможност да загрее. Преди 2 дни бяха сменени свещите, кабелите, дистрибуторната капачка, която се оказа причината за продължителното палене и палеца, но проблема си остана, като колата продължава да гасне всеки път , когато е вече малко загряла и направя ОПИТ да потегля без значение на ниски или високи обороти. Сутринта пали на мига, иска да се изфорсира 1-2 пъти, за да не изгасне, започва да държи високи обороти, като паралелно с това отзад пуши, а ако направя опит да потегля нанякъде на 3-тия светофар просто угасва в момента, в който започвам да вдигам съединителя, вече и на по-ниска температура от 90, а след това съм принуден да паля с натиснат до края педал на газта, за да запали ! Ще съм много благодарен, ако някой има представа каква може да е причината да прави такива номера...
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Голям проблем с Типо!
Collapse
X
-
Незнам дали ще ти помогна много, но на мойто типо, 1.6 карбуратор обаче, като го запаля даржи високи обороти и като стигне към 65 градуса изгасям колата за 10-15 секунди да ми изключи един датчик на вакуума, който ми подава допалнително гориво и след това си брамча спокойно П.П. Такива датчици не продават вече :D
-
Провери датчиците за температурата (в случай, че "измерват" ниска температура двигателя се снабдява с повече гориво). Прекъснати кабели в близост до буксите под гумените уплътнения на същите са доста чест проблем на тези автомобили. Провери за скъсвания по маркучетата за вакума.Fiat Tipo 1.4i.e. 72hp 1993 - истинският автомобил
Fiat Coupe 2000 16V 139hp 1995 - като хубавата жена - кеф ти е да си с нея, но ти къса нервите и джоба - продадена
-------------------------------------------------------------
Коментар
-
LeRoKaL написа:Незнам дали ще ти помогна много, но на мойто типо, 1.6 карбуратор обаче, като го запаля даржи високи обороти и като стигне към 65 градуса изгасям колата за 10-15 секунди да ми изключи един датчик на вакуума, който ми подава допалнително гориво и след това си брамча спокойно П.П. Такива датчици не продават вече :D||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
// Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар