Става въпрос за Типо 1.6 швейцарка моно 90 коня. От известно време насам колата започна да се държи много странно, вследствие, на което сме я карали и аз вече не мога да кажа точно при колко майстори, но без никакъв резултат. В началото колата държеше високи обороти от порядъка на 2000-2500, дори 3000, пушеше страшно много и палеше трудно след като е загасена, но не и когато я паля първоначално сутринта. Оказа се, че има издухана гарнитура и влиза вода в цилиндрите.Гарнитурата беше сменена, беше закарана и на диагностика. Оттогава пък започна да прави други номера. При първоначално палене сутринта държи 1300-1400 оборота и постепенно си ги вдига до 2000-2100 и започва да си ги държи. При потегляне и опит за каране в момента, в който достигнеше 90 градуса на момента губеше обороти и изгасваше и в 100 % от случаите това ставаше, когато съм спрял на светофар и колата е имала възможност да загрее. Преди 2 дни бяха сменени свещите, кабелите, дистрибуторната капачка, която се оказа причината за продължителното палене и палеца, но проблема си остана, като колата продължава да гасне всеки път , когато е вече малко загряла и направя ОПИТ да потегля без значение на ниски или високи обороти. Сутринта пали на мига, иска да се изфорсира 1-2 пъти, за да не изгасне, започва да държи високи обороти, като паралелно с това отзад пуши, а ако направя опит да потегля нанякъде на 3-тия светофар просто угасва в момента, в който започвам да вдигам съединителя, вече и на по-ниска температура от 90, а след това съм принуден да паля с натиснат до края педал на газта, за да запали !
Ще съм много благодарен, ако някой има представа каква може да е причината да прави такива номера...
![Shocked](https://www.fiatforum.bg/core/images/smilies/icon_eek.gif)
![Cool](https://www.fiatforum.bg/core/images/smilies/icon_cool.gif)
![Rolling Eyes](https://www.fiatforum.bg/core/images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Коментар