Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Голям проблем с Типо!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Голям проблем с Типо!

    Става въпрос за Типо 1.6 швейцарка моно 90 коня. От известно време насам колата започна да се държи много странно, вследствие, на което сме я карали и аз вече не мога да кажа точно при колко майстори, но без никакъв резултат. В началото колата държеше високи обороти от порядъка на 2000-2500, дори 3000, пушеше страшно много и палеше трудно след като е загасена, но не и когато я паля първоначално сутринта. Оказа се, че има издухана гарнитура и влиза вода в цилиндрите.Гарнитурата беше сменена, беше закарана и на диагностика. Оттогава пък започна да прави други номера. При първоначално палене сутринта държи 1300-1400 оборота и постепенно си ги вдига до 2000-2100 и започва да си ги държи. При потегляне и опит за каране в момента, в който достигнеше 90 градуса на момента губеше обороти и изгасваше и в 100 % от случаите това ставаше, когато съм спрял на светофар и колата е имала възможност да загрее. Преди 2 дни бяха сменени свещите, кабелите, дистрибуторната капачка, която се оказа причината за продължителното палене и палеца, но проблема си остана, като колата продължава да гасне всеки път , когато е вече малко загряла и направя ОПИТ да потегля без значение на ниски или високи обороти. Сутринта пали на мига, иска да се изфорсира 1-2 пъти, за да не изгасне, започва да държи високи обороти, като паралелно с това отзад пуши, а ако направя опит да потегля нанякъде на 3-тия светофар просто угасва в момента, в който започвам да вдигам съединителя, вече и на по-ниска температура от 90, а след това съм принуден да паля с натиснат до края педал на газта, за да запали ! Ще съм много благодарен, ако някой има представа каква може да е причината да прави такива номера...
    Fiat Tipo 1.6 i.e. 90hp. 90г.

    #2
    Незнам дали ще ти помогна много, но на мойто типо, 1.6 карбуратор обаче, като го запаля даржи високи обороти и като стигне към 65 градуса изгасям колата за 10-15 секунди да ми изключи един датчик на вакуума, който ми подава допалнително гориво и след това си брамча спокойно П.П. Такива датчици не продават вече :D

    Коментар


      #3
      Провери датчиците за температурата (в случай, че "измерват" ниска температура двигателя се снабдява с повече гориво). Прекъснати кабели в близост до буксите под гумените уплътнения на същите са доста чест проблем на тези автомобили. Провери за скъсвания по маркучетата за вакума.
      Fiat Tipo 1.4i.e. 72hp 1993 - истинският автомобил
      Fiat Coupe 2000 16V 139hp 1995 - като хубавата жена - кеф ти е да си с нея, но ти къса нервите и джоба - продадена
      -------------------------------------------------------------

      Коментар


        #4
        LeRoKaL написа:
        Незнам дали ще ти помогна много, но на мойто типо, 1.6 карбуратор обаче, като го запаля даржи високи обороти и като стигне към 65 градуса изгасям колата за 10-15 секунди да ми изключи един датчик на вакуума, който ми подава допалнително гориво и след това си брамча спокойно П.П. Такива датчици не продават вече :D
        Това че ти не си намерил, не означава че не се продават! Ако в Русе няма си търси втора ръка! Потърси във форума ... имаше карбураторни типота на части! А при тези двувалки работата е съвсем различна! Най компетентен по тях е Живко с ник "////"
        ||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
        // Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //

        Коментар


          #5
          Уффффф. От много неща може да е, пък и частите за инжекцията на тия двувалки са много кът. Мой съвет е - ей къдей Ямбол - в сервиза на Хит-ко при всички положения ще помогнат.

          Коментар


            #6
            Откачи ламбда сондата и тествай колата без нея. И аз бих те посъветвал да навестиш Хитко в Ямбол.
            Fiat Marea 1.8i 16V
            Fiat Tipo 1.4i 8V
            Fiat Punto 1.6i 8V
            www.italauto-bg.net/forum/

            Коментар

            Working...
            X