Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Къде е делкото на Фиат Купе 1.8 16v?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Къде е делкото на Фиат Купе 1.8 16v?

    Колеги,искам да бутна малко делкото,може би да и дам малко предварение,обаче не знам къде е ??!?!?Модерирано заглавиеМодераторски екип на fiat-bg.org
    fiat cupe 1.8 16v 99. ( Страшния кенеф)

    #2
    дистрибуторна капачка a.k.a делко търси на жигулата и сходни мпста (: а сега като се зачетох ...
    Marchev написа:
    ...да и дам малко преварвение...
    '93 Tipo 1.8 16V 138hp++?
    '97 Coupe 16VT 262WHP+

    Коментар


      #3
      ...

      Коментар


        #4
        На инжекционните системи предварението е зададено софтуерно от компютъра (еку-то) и не подлежи на корегиране, освен с вмешателство в софта.
        https://www.cialispascherfr24.com/

        Коментар


          #5
          Joro написа:
          На инжекционните системи предварението е зададено софтуерно от компютъра (еку-то) и не подлежи на корегиране, освен с вмешателство в софта.
          Прав е колегата - туй не ти е москвич осмак. Софтуерно се задава преварението или с други думи му викат чип-тунинг.

          Коментар


            #6
            Точно този двигател пък изобщо няма делко.Ако си забелязал, като си отворил капака, няма и кабели за високо напрежение.Най-добре не бутай нищо, щото каквото и да буташ, ако не е с компютър - нищо няма да промениш.

            Коментар


              #7
              Значи,трябва да отида някаде да и пуснат 1/2 градуса предварвение,благодаря ви за отговорите колеги
              fiat cupe 1.8 16v 99. ( Страшния кенеф)

              Коментар


                #8
                кола

                каква ти е идеята да ремонта кво прави колата
                КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                Коментар


                  #9
                  с половин градус... едва ли ще направиш нещо. то от този двигател едва ли може да се изтиска повече. японците добре са го изпънали. ако токова много искаш да бараш предварението, можеш да добавиш авансатор между ЕКУ-то и датчика на кол. вал.
                  "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
                  Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
                  Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

                  Коментар


                    #10
                    Marchev, колата ти има вариатор, който прави точно това. Когато трябва, променя ъгъла на разпределителните вал (респ. предварението).Не мисля че каквото и да правиш, ще подобриш нещо.Чип-тунинг за този двигател, ако е с японската електроника на Hitachi също не съм чувал някъде да правят успешно.И други колеги във форума са се пробвали...Карай си така...132 коня малко ли са ти?

                    Коментар


                      #11
                      Благодаря колеги,за адекватните коментари
                      fiat cupe 1.8 16v 99. ( Страшния кенеф)

                      Коментар


                        #12
                        Immortal написа:
                        Marchev, колата ти има вариатор, който прави точно това. Когато трябва, променя ъгъла на коляновия вал (респ. предварението)...
                        По скоро на единия от разпределителните валове-всмукателния а от там- момента на отваряне на всмукателните клапани, от където идва и наименованието VVT при ланчиите, ама ти това трябва да го знаеш по добре от мен :P
                        https://www.cialispascherfr24.com/

                        Коментар


                          #13
                          Joro написа:
                          Immortal написа:
                          Marchev, колата ти има вариатор, който прави точно това. Когато трябва, променя ъгъла на коляновия вал (респ. предварението)...
                          По скоро на единия от разпределителните валове-всмукателния а от там- момента на отваряне на всмукателните клапани, от където идва и наименованието VVT при ланчиите, ама ти това трябва да го знаеш по добре от мен :P
                          Поправих си глупостта Написал съм ’колянов’ вместо ’разпределителни’ по инерция.

                          Коментар

                          Working...
                          X