Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Три пъти сменям бензинова помпа, защо?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Три пъти сменям бензинова помпа, защо?

    Здравейте колеги,имам брава 1.6,и за 3 години сменям 3 горивни помпи,колата има и газова.Дали попадам на ментета или има нешо по колата което скапва помпите,според вас?Модерирано заглавиеМодераторски екип на fiat-bg.org

    #2
    А като караш на газ, в резервоара имали достатъчно бензин?Имай в предвид , че в случаи като твоя (това че караш на газ) е необходимо в резервоара да има някакво количество бензин за да не си замине помпата! Липсата на гориво в резервоара скъсява живота на бензиновите помпи!
    now. BMW E39 523i '98 170hp
    ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
    ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp

    Коментар


      #3
      Моят съвет е виж дали резервоара ти не е мръсен, а при преминаване на газ предполагам помпата продължава да работи и ако имаш възможност я прекъсни (:
      '93 Tipo 1.8 16V 138hp++?
      '97 Coupe 16VT 262WHP+

      Коментар


        #4
        Ей сега се почна за или против прекъсването на помпите. Още един глас от мен за прекъсване. Карам така от 6 год. без ядове.
        https://www.cialispascherfr24.com/

        Коментар


          #5
          в резервоара винаги има бензин,често като свърши газта карам на бензин,а колкото до прекъсването на помпата,как става,с копче ли или нещо към газовата се вклучва?

          Коментар


            #6
            С реле, по подобен начин както се прекъсват дюзите - на релето се подава напрежение когато си на газ от превключвателя газ/бензин и разделя нормално затворени контакти които прекъсват захранването на помпата.
            https://www.cialispascherfr24.com/

            Коментар


              #7
              Joro написа:
              Ей сега се почна за или против прекъсването на помпите. Още един глас от мен за прекъсване. Карам така от 6 год. без ядове.
              Че кой е казал че помпите не се прекъсват? Да работят за тоя дето духа ли?
              Bravo 1.6 16v 97г. + АГУ

              Коментар


                #8
                ronyn написа:
                в резервоара винаги има бензин,често като свърши газта карам на бензин,а колкото до прекъсването на помпата,как става,с копче ли или нещо към газовата се вклучва?
                От превключвателя газ-бензин се взима сигнал който отваря газовия клапан и се подава на реле. Контактните групи на релето се вързват към масата на бензиновата помпа. Най-лесно маса към помпата се прекъсва от инерционния бутон, който седи под шофьорската седалка. Ако имаш въпроси питай.
                Bravo 1.6 16v 97г. + АГУ

                Коментар


                  #9
                  Ами попадал съм на доста теми тук по тоя въпрос и са доста дълги точно поради тая причина. Че дюзите се охлаждали от бензина и т.н. Как се охлаждат, като той изобщо не преминава през тях? Охлажда се рейката. Единственно е полезно да се пали колата винаги на бензин, дори и да е топла, понеже при непрекъснатото изпарение на бензина от соплото на дюзите се образува налеп, по подобава на котления камък при изпарение на водата (не казвам че е котлен камък, а някакви тежки съставки на бензина) И ако не се "продухват" често дюзите този налеп става доста и при дова "спечен" и дюзите се запушват. За това е препоръчително всеки път да се пали на бензин - за тази цел са идеални автоматичните превключватели газ/бензин които превключват при определени обороти (примерно 2000).
                  https://www.cialispascherfr24.com/

                  Коментар


                    #10
                    maskarata написа:
                    ronyn написа:
                    в резервоара винаги има бензин,често като свърши газта карам на бензин,а колкото до прекъсването на помпата,как става,с копче ли или нещо към газовата се вклучва?
                    От превключвателя газ-бензин се взима сигнал който отваря газовия клапан и се подава на реле. Контактните групи на релето се вързват към масата на бензиновата помпа. Най-лесно маса към помпата се прекъсва от инерционния бутон, който седи под шофьорската седалка. Ако имаш въпроси питай.
                    точно така съм я спрял.охлажда не охлажда...цапа все ми е тази, на 50 000 ще ги чистя, айде от мен да мине, въпреки че на моята още не съм ги чистил, само една изгоря и съм слагал 2 пъти добавки
                    Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                    Fiat Bravo'97 1,6 16v
                    Fiat Tempra'91 1,6 mono

                    Коментар


                      #11
                      Като си начешете крастатта с тия газови уредби и бензинови помпи му кажете на човека с помпата да смени и горивния филтър на бензина и да забрави за повече ядове Намира се под колата до задна дясна гума под една пластмасова кора
                      == Fiat Stilo == 1.6 16V 103 hp

                      На света съществува една единствена гигантска машина, която се командва от пигмеи и това е бюрокрацията. (Оноре де БАЛЗАК)

                      Коментар


                        #12
                        Слав написа:
                        Като си начешете крастатта с тия газови уредби и бензинови помпи му кажете на човека с помпата да смени и горивния филтър на бензина и да забрави за повече ядове Намира се под колата до задна дясна гума под една пластмасова кора
                        точно такаи въобще да не си слага газова, а да кара на бензен като мен и няма да има проблеми
                        Фиат Мареа 1,8 16В, 1999г

                        Коментар


                          #13
                          Слав написа:
                          Като си начешете крастатта с тия газови уредби и бензинови помпи му кажете на човека с помпата да смени и горивния филтър на бензина и да забрави за повече ядове Намира се под колата до задна дясна гума под една пластмасова кора
                          Ако колата е след 98-ма такъв филтър няма .... иначе ако има - обезателно. Аз в момента съм с 3-та бензинова помпа за 1 година. Иначе това е за филтъра - аз от тук се ориентирах като сменях моя: http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=8299
                          Fiat Brava 1.4/12v (96).... ммм бордо !
                          Citroen Berlingo 1.4/8v (04)

                          Коментар


                            #14
                            Запушен филтър и/или тръбопроводи.
                            Fiat Marea 1.8i 16V
                            Fiat Tipo 1.4i 8V
                            Fiat Punto 1.6i 8V
                            www.italauto-bg.net/forum/

                            Коментар


                              #15
                              При зареждане на бензин, резервоара съска ли като се отвори капачката?
                              Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                              Коментар

                              Working...
                              X