Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Измиване на двигател?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Измиване на двигател?

    Понеже сезона на лугата и солта по пътищата ни свърши, мисля да ходя някъде да ми поизплакнат двигателчето....Един авер ме стресна че можело да се намокрят неща дето по принцип трябва да са сухи, и затова мисля да увия в найлон компа, и някой други неща дето може би ще се намокрят...Някой правил ли е тази операция, какъв е бил ефекта, и къде могат да направят това по ваше мнение най - добре.....
    Alfa 156 2.0 TS
    Alfa 156 20VTurbo
    Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
    Locost TF1 3.0V6

    #2
    Барчет,послушай ме.един път на старата кола го направих това нещо и от един страхотен мотор,вече не можа да се оправи.Тиа тапанари пръскат жива вода под голямо налягане,а не пара.На кораба имаме пароструйки,но тия тука нямат нищо общо с тях.Не ходи на такива процедури.После какво ли не го правих,винаги си прекъсваше.
    Фиат Браво СХ 1.4 12V / Фиат 2 х 7850hp

    Коментар


      #3
      Чувал съм от стари шофьори да казват: "Не съм мил двигател откакто е кола."Наистина това с водата няма смисъл, само може да навреди.
      1997 Brava 1.6, 16V

      Коментар


        #4
        дедата миналата година ми на жигата двигатела и нищо й няма но все пак не може да се сравнява руския танк с нежното италиянско автомобилче по-добре не го закачай,няма да има никаква полза

        Коментар


          #5
          Ами вчера си мих двувалката :D .Издухах водата дето се беше събрала около свещите и запали като пич.Но след това като си отидох отворих дистрибуторната капачка и подсуших конденза който беше станал,оставих я към 20мин.на слънце и днес нямах никакви проблеми.
          125s/1600ccm/100ps

          Коментар


            #6
            Винаги съм се чудел на приказките, че не е добре двигателя да се мие! Ама да не предизвиквам безполезни спорове...Колега, не разбрах каква ти е колата. Аз мога да споделя опит за Ланча Делта 1.5, Фиат Типо 1.9 TD и Фиат Брава (тази от подписа). За Ланчата - подсушаване на делкото и свещите (всъщност, както на повечето бензинови двигатели), за Типото - качваш се в колата, палиш и заминаваш (дизел :D ). За електрониката - ами то се знае, че не е влаголюбива... Но пък и аз досега не съм видял в двигателния отсек на някоя кола да има неуплътнени такива компоненти (освен ако някой
            ex FIAT Stilo 1,9 JTD Dynamic 3 врати

            Коментар


              #7
              При последното миене(миналото лято) ми се повреди едната бобина. Миенето ми излезе 160лв. Сега е прашен, няма теч на масло никъде и немога да събера смелост да го подложа под пароструйката.
              Lancia Kappa, 2.0 20V, 155 k. с., бензин/метан

              Коментар


                #8
                Измиха мотора, бяха увили делкото и бобината с найлонови пликове.После се подхилкваха и ме караха да запаля (8 клапана двувалка, водата - на локви в гнездата на свещите).Палнах, преместих я, издухаха с въздух и си тръгнах. Никакви проблеми.ПП: Сменяйте си навреме капачка и палец делко, както и кабелите - със свестни ! Ако след миене не можете да запалите при суха бобина и делко - това е признак за стари кабели - по-добре смяна отколкото да ви оставят на пътя. Като купих колата - кабела бобина-делко прехвърляше искра и към купето - изолациитя бяха станали много зле !

                Коментар


                  #9
                  Уф, не знам!И моя е за миене след тази отвратителна зима.В моторния отсек освен, че и ECU-то е там е бъкано с датчици.На въздушният филтър има датчик.Доста съм раздвоен и се чудя какво да правя.
                  SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

                  Коментар


                    #10
                    Ми аз миналата седмица мих двигател на моя звяр Уно 45 и после два дена вържя като трактор. Оправи се постепенно ама е некъв шит. Не ти препоръчвам. Аз лично няма да повторя, особено ако караш ФИАТ не е мн препоръчително
                    FIAT Uno 45 FIRE

                    Коментар


                      #11
                      Миенето на двигателя е безсмислена операция, която може да донесе само проблеми. Веднъж питах един приятел, който поне един път годишно си мие двигателя, защо го прави. След сериозен размисъл той ми каза, че ... мърсотията по двигателя е грозна, тежи и вдига разхода Yellow_Flash_Colorz_PDT_06
                      Tonight's the night and it's going to happen again and again...

                      Коментар


                        #12
                        Благодарим за мненията.....Мисля да поработя с парцалче, леко полято с хаш2о, и така да извърша тази манипулация, все пак мненията са на кантар, а 50 на 50 не е риска на който ще подложа така кътаното от мен двигателче....... :P :P
                        Alfa 156 2.0 TS
                        Alfa 156 20VTurbo
                        Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
                        Locost TF1 3.0V6

                        Коментар


                          #13
                          миене

                          Аз съм си мил колата 2-3 пъти двигатела и нищо му няма . Зависи от изправноста на колата ако имаш провлеми с паленето и ел системата винаги ще имаядове дори и да нея миеш . Приди 5месеца одарих картера и нещеше да върви Та трябваше да смениям 1/2 бобина На PUNTOTO .Няма си нишо общо но така се оправи.Всеки път е различно .
                          КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                          Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                          http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                          Коментар


                            #14
                            Каквото и да казвате миенето от време на време е необходимо. Моя двигател е много благодарен когато го измия. Днес го гледах, много е прашно навсякаде. Черните маркучи и плстмасови детайли са покрити с прах и не са лъскави. Последното миене беше юни или юли 2005. Масла няма, това е добре. А миене без пароструйка според мен е безмислено. Моята кола няма кабели и делко. За сметка на това бобини и сензори дал Господ. Един ден ще опитам да преброя колко сензора има, но някои са на недостъпни места.
                            Lancia Kappa, 2.0 20V, 155 k. с., бензин/метан

                            Коментар


                              #15
                              Имам Типо от пролетта на миналата година, без да се замисля му измих двигателя ей така за кеф (прашен и т.н. мръсотии). Запали от раз и после несъм имал проблеми.Като прочетох постингите по тази тема ми се струва, че ако двигателя не е много мръсен не си струва да се рискува да се мие.Иначе смятам, че всяка добре поддръжана кола трябва да е чиста не само отвън а и навсякъде.Зимата ми изби масло през щеката за маслото, освен това май имам теч от някоя гарнитура.Така че няма да ми се размине без миене.Стискайте палци да няма други харчове освен миенето.
                              Carozzeria Touring, Milano
                              Fiat 124 Touring - моята следваща кола

                              Коментар

                              Working...
                              X