Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Измиване на двигател?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #46
    Преди време мих двигателя на една служебна Вектра.Няма да ви казвам с каква мъка запали,дори и след подсушаване на дистрибуторната капачка.След това сеца 2 седмици,докато я заведем на диагностика.Оказа се,че в кабелите за свещите е попила вода,въпреки,че бяха почти нови.Тогава си казах-никакво миене на двигателя,ако ще и акт да ми напишат.
    Fiat Tempra 1.8 i.e. DOHC SW

    Коментар


      #47
      Аз също не съм привърженик на миенето..., но тези дни ще ми се наложи. Гледам от 1-2 месеца, че се е омаслил от едната страна двигателя (тази откъм ремъците) и ще трябва да го измия, за да видя откъде избива - семеринг ли е, гарнитурка ли е, ще си покаже то. Писали сте, че при дизелите няма толкова често проблеми, колкото с бензинките. Моята е Форд 1,8 ТД, бая е стар и мисля, че няма много електроника и датчици по него. Намислил съм да опръскам обилно с Меглио и после с маркуча да изплакна. Ако има друг начин да разбера от къде избива маслото - споделяйте.
      M-Benz E 250 TD 150hp
      M-Benz 200d 75 hp
      Peugeot Bipper 1,3 HDI много малко конски сили

      Коментар


        #48
        Готово. Двигателя е измит перфектно с Меглио и вода. Обезопасих компа и дебитомера с найлон, след измиването я оставих 10-15 мин на слънце и това е.Никакви проблеми с паленето, освен че първите 1-2 минути оборотомера показваше 250 об/мин при нормална работа на 800.Сега само чакам да видя откъде ше избие масълцето... Yellow_Flash_Colorz_PDT_06
        M-Benz E 250 TD 150hp
        M-Benz 200d 75 hp
        Peugeot Bipper 1,3 HDI много малко конски сили

        Коментар


          #49
          За мен да си измия двигателя е като да си запаля цигара с кафето! Без да пазя каквато и да е електроника (но винаги откачам минуса на акомулатора) първо пръскам с моточистител навсякъде и после с пароструйката на 90 градуса! Типо-то ми е двувалка и след "банята" свещите са до половината под вода, а дистрибуторната капачка - в конденз! Важното е да се издуха водата с компресор и само сядам, паля и моето Живенце пак мър, мър, мър, мър!Ето една снимка, направена от колегата Иммортал на срещата във Велико Търново!
          Прикачени файлове

          Коментар


            #50
            колеги

            колеги палете колата и го измийте на работещ двигател няма да имате проблеми
            FIAT TEMPRA 1.6 75HP

            Коментар

            Working...
            X