Циркът днес беше голям! Прибрах се от лекции и реших да я запаля да видя дали продължава проблемът; и да пали на 3 цилъндъра. Надъхах се за скандал и звъннах по телефона в сервиза. След като любезно изслушаха виканиците ми започнаха да ми се кълнат, че 100% са проверили всички свещи и само една е била изгоряла ( на 4ти цилиндър ); опитаха се да изкарат виновни релетата този път, които според обясненията им са 2 - по всяко за всеки 2 кабела. Но по пътя на логиката ( идиот да си ще се сетиш ) ако проблемът е в едно от релетата, то няма да подгряват 2 свещи, а не една, или с други думи забрави да запали при минус 8 градуса ако няма подгрев на два цилиндъра. Шефът им любезно ме покани да отида и цитирам "Пред очите ти ще ти покажа, че всички свещи са напълно изрядни и проблемът е другаде". Отидох аз и преди да почнат да разглобяват я вързаха на компютър да видят за грешка - там показа изгоряла свещ на 3ти и/или 4ти цилиндър. "А, не е възможно! Разглобявайте момчета", и почнаха те. Тъй като на 4ти вече я бяха сменили замериха другите 3 и опааа, на 3ти цилиндър свеща сдала багажа ( Само да вметна, че едвам едвам провираха ръце и 20 минути се мъчиха да пипнат свеща на 3ти цилиндър, че да я измерят с мултицета. Това ме кара да мисля, че и онзи ден се е случило така и понеже като ги гледам си падат малко мързеливички и не им се занимавало да мерят 3ти и са го заебали.) И така поиграха си отново 2 часа за смяната понеже са много дяволи като си заплатих само още 1 свещ; този път трудът си беше за тяхна сметка. И паля аз, всичко точно - от четвърт оборот, без дим и тресене и индикацията не мига. Хич не бяха доволни, че си изгубиха 3 часа отново, но нека им е за урок.П.П. Признаха си грешката и си я отстраниха , евала. Но ме е яд, че разбират какво правят, а са големи мързеливци. Защо обаче винаги трябва да става с вдигане на гири и скандали, аман!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Скъсани жила на скоростния лост?
Collapse
X
-
www.CarProfi-BG.com
Самонастройващ се газов инжекцион по OBD II.
Зареждане и ремонт на автоклиматици.
Най-атрактивните цени в София!
-
Такова е положението с нашите мили "майстори"... Аз затова вместо да дарявам пари на подобни малоумници предпочитам да си купувам хубави инструменти и сам да си върша всичко. Е... при смяна на маслото не се клепам... В крайна сметка добре, че всичко вече е наред при теб!Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
При всяка възможност си купувам инструменти, но не мога всичко накуп, защото хубавите са цифра. Обмислям отдавна варианта да си направя гараж с канал или да агитирам част от също недоволните си съседи и да съберем пари за по-голямо помещение с подемник и да си го ползваме за лични цели. Ще видим... Мерси на всички отзовали се по пробпемите, радвам се, че тези вече са отстранени.www.CarProfi-BG.com
Самонастройващ се газов инжекцион по OBD II.
Зареждане и ремонт на автоклиматици.
Най-атрактивните цени в София!
Коментар
-
Никога няма да станем бяла държава. Първо, защото нямаме занаятчии и второ, защото всеки решава сам и със собствени средства да си решава проблемите пък ако щете от канални услуги до специализирани сервизни ремонти. Просто в държавичката ни сме се събрали безброй супермени един от друг по-неотразими и по-велики. ПС: Колега прав си, че всичко е клизма в БГ. Аз поне се старая да променям нещата в моя занаят, но срещам бетонена ограда.A17DTС/S
Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !
Коментар
-
ntodorov написа:Никога няма да станем бяла държава. Първо, защото нямаме занаятчии и второ, защото всеки решава сам и със собствени средства да си решава проблемите пък ако щете от канални услуги до специализирани сервизни ремонти. Просто в държавичката ни сме се събрали безброй супермени един от друг по-неотразими и по-велики. ПС: Колега прав си, че всичко е клизма в БГ. Аз поне се старая да променям нещата в моя занаят, но срещам бетонена ограда.A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Колеги, необходима ми е малко помощ в намирането на корпуса за скоростния лост на Фиат Брава 1.6 16V 103к.с.На практика знам какво ми е необходимо, но не мога да го намеря по магазините в Пловдив, затова се принудих да търся по интернет.Става дума за този корпус:Проблемът е, че се е счупило черното пластмасово О-пръстенче, което придържа/притиска полиамидните втулки и ябълката в ламаринения корпус. Съответно се получава луфт при скоростния лост и неприятно прищракване, когато ябълката се мести в леглото си.Днес проверих в 4 магазина в Пловдив, в 3 от които ми поклатиха отрицателно глава, а в 4-тия дават 10-12 дни доставка от Италия и цена от 100лв за въпросния механизъм, което звучи леко тъпо, при положение, че към момента само пластмасовия О-пръстен би оправил положението.Имам желание да сменя и полиамидните легла на ябълката, защото са вероятно поизносени но уви....Гледах в AXM Auto, но наличният механизъм към скоростния лост е друг модел, а моят е .точно като на картинката - с един шарнир и един хоризонтален прът.Та някой има ли идея от къде мога да си поръчам/купя пръстенче и полиамидни втулки?От къде мога да видя Part номера на въпросните части? За другата ми кола е лесно (www.toyodiy.com), но с фиатите съм още бос....
Коментар
-
колега върви по моргите .Аз имах проблем с жилото и си викам от новото по добро нема, ама имало бе: като ми обадиха една цена от 600 лв. за целия механизъм с жила и всичко, и им теглих една и по моргите за 40 лв. целия механизъм с жилата....Всичко което се затяга с ключ по - малък от №27 е нано технология!!!
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар