Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Скъсани жила на скоростния лост?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Скъсани жила на скоростния лост?

    Не стига, че вентилатора се прееба ми сега и това. Откакто я бях оставил в петък и всичко й работеше днес ми се наложи да мръдна и докато колата стоеше и се качих в нея заварих лоста свободно движещ се, нищо не го държеше в центъра както трябва да си е. Като го местя се чуват разни звуци на разместващи части под него. Първоначално не включваше 1 и 2 скорост, а сега включва само 3та и 5та. Мисля, че не е съединителят, защото като тръгвам той си зацепва и колата гасне. Каква е цената на тези жила, и как изобщо се случи да си скъсат всички??? Изобщо ум не ми го побира как е станало докато колата е стояла в покой и не е пипана 3 дена...
    www.CarProfi-BG.com
    Самонастройващ се газов инжекцион по OBD II.
    Зареждане и ремонт на автоклиматици.
    Най-атрактивните цени в София!

    #2
    Може проблемът да не е в жилата, а в пластмасовият корпус на лоста! Свали маншона с лоста, а после гуменият уплътнител и виж, какво е положението там.
    Frontera Sport, X20SE март 1998

    Коментар


      #3
      Жилата са два броя. Доста са скъпи! Трудно се повреждат, освен ако са останали негресирани в откритата част при мотора. Същото важи и за ябълките.Наистина, вдигни маншона на скоростния лост и погледни какво става там. Също и при мотора.
      Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

      Коментар


        #4
        Колега, щом колата е седяла и не е пипан скоростния лост не виждам как може да се скъсат. При мен се случи нещо много интересно миналате седмица. Както карах из разни снегове и киши изведнъж изчезнаха 2-ра и 4-та и след като леко раздвижих лоста се оправиха, явно се беше натъпкало някъде със сняг. Само, че при мен не е с жила. Успех

        Коментар


          #5
          И това правих - махах маншона и топката да видя, но нищо друго не виждам освен пластмасов държач на ябълката и силно гресиран. Ако това ще помогне, когато пусна лоста в неутрална сам се накланя надясно, винаги!
          www.CarProfi-BG.com
          Самонастройващ се газов инжекцион по OBD II.
          Зареждане и ремонт на автоклиматици.
          Най-атрактивните цени в София!

          Коментар


            #6
            Как е положението при двигателя?
            Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

            Коментар


              #7
              crush написа:
              И това правих - махах маншона и топката да видя, но нищо друго не виждам освен пластмасов държач на ябълката и силно гресиран. Ако това ще помогне, когато пусна лоста в неутрална сам се накланя надясно, винаги!
              Да де... ама там има не само ябълка, а едни механизми, пластмасова втулка... раздвижи лоста за да видиш как действа. Погледни по-надолу за да видиш къде е закачено и второто жило.
              Frontera Sport, X20SE март 1998

              Коментар


                #8
                кола

                нали колата е Пунто М1 там е с едно жило и един лоста е за на ляво и дясно а жилото на пред и на зад жилото е скъпо около 270 лв но могат да ти го въстановат На последна спирка на трамвай 5 само трябва да го свалиш за което си трябва канал или подемник иначе ще се озориш на място
                КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                Коментар


                  #9
                  Не е пунто, а браво 1.9 тд100. Сега я оставих в сервиза и проблемът се оказа счупен механизъм на скоростния лост. Положението е 150 лв за цял комплект механизъм + труда. Дават ми и гаранция уж. И така и така съм я оставил ще сменят и изгорелите свещи подгревни като само за труд ми искат 70 лв, отделно си плащам цената на свещите.
                  www.CarProfi-BG.com
                  Самонастройващ се газов инжекцион по OBD II.
                  Зареждане и ремонт на автоклиматици.
                  Най-атрактивните цени в София!

                  Коментар


                    #10
                    Както и предположих... За какви 150лв. иде реч обаче не ми е ясно!? Вярно е, че е малко врътня да се смени, но виж колко струва корпуса: http://axm-auto.com/index2.php?brand...menkl=1&show=1
                    Frontera Sport, X20SE март 1998

                    Коментар


                      #11
                      Знам бях го проверил, също и втулките - едната 2 лв, другата 4 лв. Но това е положението, както казва майстора. Лошото е, че като говорих с други двама майстори те отказаха да правят това - не го били ремонтирали преди и не знаели как. Тъй като колата ми трябваше и се съгласих на сумата ща не ща... П.П. Смениха ми и изгорялата свещ, но след като запаля продължава да мига индикацията на реотана. Предположения по този въпрос?
                      www.CarProfi-BG.com
                      Самонастройващ се газов инжекцион по OBD II.
                      Зареждане и ремонт на автоклиматици.
                      Най-атрактивните цени в София!

                      Коментар


                        #12
                        Каква е гаранцията че наистина са сменили свещта? И защо не са сменени и 4-те свещи ? Тествано ли е всички свещи с ампер клещи - какъв ток преминава през тях ?

                        Коментар


                          #13
                          Затова никакво обяснение не ми дадоха! Той каза така: "Сменил съм я, но е нормално индикацията да продължава да мига, докато се изчисти грешката". Че ме будалка нещо го усетих, не бях в настроение за разправии. НО утре ще му звънна да му кажа, че проблемът продължава и този път ще е за негова сметка. Колата пали от четвърт оборот, но отново на 3 цилиндъра.
                          www.CarProfi-BG.com
                          Самонастройващ се газов инжекцион по OBD II.
                          Зареждане и ремонт на автоклиматици.
                          Най-атрактивните цени в София!

                          Коментар


                            #14
                            До колкото знам, грешката ще се изтрие сама след три нормални старта на двг. Явно, че проблема е все още на лице. Подгревната свещ може да не е виновна. Преди 10-на дни на приятел с пежо така му палеше дизела. Беше си купил свещи да ги сменя. Като поогледахме внимателно се оказа почти скъсана кабелна обувка на силовия проводник към тях. Сега си кара още със старите свещи.
                            Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                            Коментар


                              #15
                              Грешка няма, а моментна индикация! Щом мига и колата не пали веднага значи има изгоряла една, или повече свещи. Също така е възможна повреда за, която Danchojn спомена. Когато свещите, или проблемната свещ се подменят индикацията моментално спира да мига след запалване. Свещите са заврени на гадно място едва ли са ги тествали по начинът за, който Оги спомена. Аман от "майстори" Отивай да им вдигаш пара!
                              Frontera Sport, X20SE март 1998

                              Коментар

                              Working...
                              X