Купих си колата преди 5 месеца и още тогава си имаше някакво прещракване когато колелата са направо и завъртя волана леко в ляво или в дясно. Още като я взимах майстора който я преглежда ми каза че има проблем в рейката. След 5 месеца каране така реших онзи ден да я закарам да я оправят. Закарах я в един сервиз и казах да погледнат какъв е проблема. Казаха ми че е в рейката и ще трябва да се рециклира. Те я свалят и я карат в Техническия да я рециклират/там били рециклирали най добре/. Ок. Оставих я като ми казаха че вечерта ще е готова. Звъннаха ми те вечерта и казват ".....е сега взехме рейката и утре ще я качиме на колата". Голяма работа че ще нощува в сервиза казвам си, важното е да стане както трябва. Обаче на другия ден ми звънят следобяда-била готова. Отивам аз и пича започва:"Абе ти само на място ли го имаше това щракане или и в движение, то сега много слабо се усеща, той майстора който я рециклира каза че имало износени 2 зъба на гребена а те няма как да се наваряват, ама няма проблем така да си караш иначе семеринги и тн. всичко е сменено рециклирана е...." отивам да я пробвам. паля аз въртя волана-то като преди разлика няма, щрака по същия начин. Разбрахме се да я карам сега събота и неделя да я пробвам в понеделник да му я закарам ако има нещо.....какво ще я пробвам то е както преди. Е найстина сега волана е по-стегнат, по дупки не чука във волана, а тя всъщност дори не течеше преди това.Само гребен ли ще се смени какво?Дайте съвет какво да направя.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Кормилна рейка-уж я рециклираха???
Collapse
X
-
Човеко, поразгледай(ако вече не си) в БМВ форума,има доста мнения за рейки и рециклиране в София.http://bmwpower-bg.net/forums/search...esultsЗащо не потърсиш втора употреба, струва ми се, че проблема ти е сериозен. Сигурно в София ше намериш без проблем. Нова пък е най-доброто решение, ама кой знае каква цена искат тея кожодери!!!!
-
Пич и аз като си взех колата (и още ми е така) само когато колелата са направо се чува едно думм с леко ехо в купето като завивам на ляво или на дясно но не много!Като завия до край няма такова нещо и като връщам, чак когато колелата почти идват в права линия се чува пуммм!Ходих в сервиз гледаха я обстойно и заключиха за е лагер на макферсон а не рейка!!!Така че ако е лагер на макферсон има два варианта!1-ако ти си им казал оправете ми рейката-вадиш 100 лв и си сменяш двата лагера на макферсоните2-ако те са ти казали ский са рейка е дай да я оправим-теглиш им една майка и им казваш да ти оправят колата-ако почнат да те псуват и да те гонят и виждаш че няма да стане-казваш че ще се оплачиш на защита на потребителите-и им казваш те да си преценят-и ако не стане отиваш там верно и се оплакваш да видиш какво ще стане!!!успех!A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Има голяма вероятност BO да е прав... наистина подобно щракане се получва от клеясали лагери на макферосните (аз съм без хидравлика и също го имам и съм сигурен че е от това). Веднъж на една среща Китаеца ни светна как може и сам да си ги "рециклираш" тези лагери... Те са пластмасови и са пълни със ситни съчмета.... отваряш внимателно за да не се счупи остарялата пластмаса, почистваш гранулясалата-клеясала грес, редиш пак съчмите, слагаш нова грес и готов. Само не си спомням дали за да стигнеш до този лагер не трябваше и скоба за пружината или ставаше и само с демонтаж на макферсона...Alfa 156 1.8 TS 16V 144hp
--- в сърцето завинаги... ---
Fiat Tipo 1.4 DGT karb. 78hp
Коментар
-
Sandeto написа:Има голяма вероятност BO да е прав... наистина подобно щракане се получва от клеясали лагери на макферосните (аз съм без хидравлика и също го имам и съм сигурен че е от това). Веднъж на една среща Китаеца ни светна как може и сам да си ги "рециклираш" тези лагери... Те са пластмасови и са пълни със ситни съчмета.... отваряш внимателно за да не се счупи остарялата пластмаса, почистваш гранулясалата-клеясала грес, редиш пак съчмите, слагаш нова грес и готов. Само не си спомням дали за да стигнеш до този лагер не трябваше и скоба за пружината или ставаше и само с демонтаж на макферсона...
Коментар
-
Мако солено ми излезе ама това е то БГ майсторите са такива.Днес отново закарах колата и им казах да свалят рейката, взех я и отидох при италианеца и се взех една рейка. Изровихме с момчето там една от 2000г. нямаше омасляване по нея и само се надявах като я закачиме сичко да е ок.Слава богу след закачването на колата няма щракане. Само дето дадох 120лв. за рециклиране та сега имам в повече една рециклирана рейка която щрака.
Коментар
-
Честно да ти кажа може би е по-добре рециклиране, що се отнася до смяна на семеринги и тн. Защото като взема тази втора ръка не знам какво и е дереджето. Може смао да се гадае. Разбира се след като се монтира, а повярвай ми махането и слагането обратно на рейката не е никак приятна процедура. В случай като моя определено е по-добре друга рейка, ама кофти че тоя дето я рециклира си взе 120лв и чак след това каза, ама то има и износване на зъби. Здраве да е.
Коментар
-
Ами най-важното е, че си си оправил колата.НО, НЕ Е "Здраве да е". НИКАК НЕ Е "Здраве да е".Защо трябва всяко второ ходене в сервиз да е преебавка? Да се дават грешни пари на вятъра и чак по-късно когато все пак колата се оправи да се кръстиме и да викаме "Ми добре, че все пак се оправи, здраве да е." Не може ли просто "майсторите" да си вършат работата.За щастие не всички са такива, за нещастие все по-трудно се намират истинските... Yellow_Flash_Colorz_PDT_21Антверп, Аалст, Люцерн, Слован, Олимпия, Беверен, Публикум, Тампере, БАТЕ (Борисов), ЖИЛИНА и Дебрецен ... следва продължение...
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар