Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

проблеми с мощността на Бравото

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    проблеми с мощността на Бравото

    Имам следните проблеми: При студена кола върви на пушка и се дърпа доста прилично, но почне ли да загрява - умира! И като достигне вече нормалната температура(80,90, та даже още при 60,70) става доста тромаво бравото. Моторът му е 1.4 12V и уж трябва да е 80 коня, а други подобни, които съм карал се дърпат определено по-добре.Какво ли не е сменяно вече по него... Свещи, регулиране на дроселова клапа, въздушен и горивен филтър, премахване на катализатора...
    Bravo(TM) HGT

    #2
    Мисля че е от температурен датчик,които не работи и винаги дава информация на компютъра че колата е студена.

    Коментар


      #3
      Да ама като е студена колата върви добре! Няма логика да е така.
      Bravo(TM) HGT

      Коментар


        #4
        Какви пари върви горе-долу един такъв датчик? Защото вече смених доста чаркове и все пари на вятъра ...На диагностика казаха, че нямало проблеми с колата... явно толкова е и диагностика.
        Bravo(TM) HGT

        Коментар


          #5
          На същия проблем бях свидетел на една лагуна там проблема се оказа от въздушният филтър,но не си спомням какво точно беше или беше за смяна или не може да вкарва свеж въздух отвън и като загрееше умаляваше като москвич

          Коментар


            #6
            Mitko написа:
            VeSSkO написа:
            Какви пари върви горе-долу един такъв датчик? Защото вече смених доста чаркове и все пари на вятъра ...На диагностика казаха, че нямало проблеми с колата... явно толкова е и диагностика.
            Около 30лв е май но не бързай да го сменяш ако не си сигурен в това че е повреден. Провери го с омметър.
            Къде се намира този датчик и как става проверката? Колко трябва да е съпротивлението?Как мога евентуално да проверя дали има проблем и в това моторче за празен ход. И оборотите ми играят с около 40,50 оборота...
            Bravo(TM) HGT

            Коментар


              #7
              VeSSkO написа:
              Mitko написа:
              VeSSkO написа:
              Какви пари върви горе-долу един такъв датчик? Защото вече смених доста чаркове и все пари на вятъра ...На диагностика казаха, че нямало проблеми с колата... явно толкова е и диагностика.
              Около 30лв е май но не бързай да го сменяш ако не си сигурен в това че е повреден. Провери го с омметър.
              Къде се намира този датчик и как става проверката? Колко трябва да е съпротивлението?Как мога евентуално да проверя дали има проблем и в това моторче за празен ход. И оборотите ми играят с около 40,50 оборота...
              Датчика струваше 17 лв (по спомен) в магазина на Стамболийски и Одрин. Намира се точно на корпуса на термостата и е в син цвят. За смяната му се изисква да подложиш едно легенче отдолу - да събереш изтеклия антифриз, който да си налееш обратно после.Ако разровиш из форума ще намериш данни за това какво съпротивление на коя температура отговаря. Същите данни има и в AutoData-та. При мен този датчик се беше скапал-резултата беше че колата нямаше палене на бензин топла.
              Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
              Fiat Linea 1.3 Multijet'08
              Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
              http://forum.fiat-bg.org

              Коментар


                #8
                Мерси за информацията ... а някой да е запознат с това моторче за празен ход? Къде се намира? Как да проверя изправността му?
                Bravo(TM) HGT

                Коментар


                  #9
                  VeSSkO написа:
                  Къде се намира този датчик и как става проверката? Колко трябва да е съпротивлението?Как мога евентуално да проверя дали има проблем и в това моторче за празен ход. И оборотите ми играят с около 40,50 оборота...
                  Това са стойностити, които трябва да показва темературния датчик при съответната тем. на охлаждащата течност:20’C - 2.0-2.5 кОм40’C - 1.0-1.2 кОм60’C - 540-560 Ом80’C - 300-330 ОмИначе аз имам абсолютно същия проблем. И все още не съм го решил. Проверени са и бачкат ОК: датчика на коляновия вал, на темп. на двигателя, на входящия въздух, MAP-сензора и ламбдата. Сменени са свещите, въздушен и бензинов филтър. Единствено първичните намотки на бобините ми дават малко по-различни стойности от допустимите. Според Autodata-та съпротивлението там трябва да е от 0.5 до 0.6 Ом, а при мен, и на двете бобини е 1.3 Ом. На вторичните намотки е 7.9 кОм на едната и 8.03 кОм на другата при норма от 6.6 до 8.1 кОм.Почвам да мисля, че истинската причина е "въздух". Дърпа въздух от някъде и това допълнително количество не може да бъде отчетено от системата. При студен двигател и без това се прави по-богата смес, което до някъде компенсира ненормално високия приток на въздух. Като загрее обаче проблема съвсем се изостря.Незнам? Може и друго да е. по принцип това са най-често срещаните проблеми и съответните им причини:Лошо ускорение1. лош контакт (конектори, кабели и релета) 2. датчик за положението и оборотите на коляновия вал3. датчик за темп. на антифриза4. дтчик за темп. на засмуквания въздухЛипса на мощност при ниски обороти1. датчик за темп. на антифриза2. лошокачествен бензин или запушен бензинов филтър3. бензинова помпа, бензинопровод, регулатор за налягането на горивото4. запушен инжекторЛипса на мощност при високи обороти1. лош контакт (конектори, кабели и релета) 2. пробив в системата за входящия въздух или във вакумния кръг3. бензинопровод - течове или запушване4. датчик за темп. на антифриза :D лошото е, че няма "спъната при топъл двигател - виж еди к’во си" и готово! :D
                  2.4 JTD

                  Коментар


                    #10
                    И аз имам същия проблем...дори по зле-като загрее няма мощност и на празен ход или на 1-ва ми гасне-иска да и подавам изкуствено газ. И на празен ход не се изфорсирва добре стига до 5000 об. и връща назад сама. Иначе съм сменил всичко и във Ванто казаха че уж е наред. Та колега ако си решиш проблема ще се радваме да споделиш.
                    Brava 1.6/16

                    Коментар

                    Working...
                    X