Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Повишен разход на Tipo 1.4 след смяна маслo, филтър и ремъци

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Повишен разход на Tipo 1.4 след смяна маслo, филтър и ремъци

    Здравейте.Нов съм в форума и не съм сигурен дали мястото на темата ми е точно тук, но ако не е модераторите ще ме поправят надявам се . Та по темата. Имам Fiat Tipo 1.4 бензин (карбуратор)(газ) на 190000 км. с почти заминала компресия на двигателя.Въпросът ми е следния. Колата ми гореше 10/100 газ. Смених маслo,филтър и ремъци. Сега колата ми гори 15-16-17 и идея си нямам защо. Пипнах малко изпарителя и г/д 1 литър разход падна.Ако някой може да ми даде съвет какво да направя или в какво е проблема ще съм много благодарен.Cheers FJ.Редактирано заглавие. Не разчитай на модераторите да ти оправят темите.Следващият път тема с такова заглавие просто ще отиде в коша.Модераторски екип на fiat-bg.org

    #2
    а колата "върви" ли като бясна?
    "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
    Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
    Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

    Коментар


      #3
      Synthy написа:
      а колата "върви" ли като бясна?
      Двигател с износени маслени бутални пръстени има по-добра динамика от читав подобен.
      Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
      Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

      Коментар


        #4
        Незнаех (за динамиката). Frozenjack, смени и въздушният филтър и виж как е разхода. Ако си го сменил и си сложил някакъв ментак, възможно е от това да ти е вдигнат разхода.
        "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
        Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
        Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

        Коментар


          #5
          Колега, ако говориш за зимния период е нормално да ти вдигне разхода. А като казваш ремъци, вероятност ангренажния да не е зацепен добре има ли?

          Коментар


            #6
            Не. Ангренажния не е сменян от доста време. С новия въздушен филтър се усеща, че вкарва доста повече въздух от стария, което не съм сигурен, но може би от там ми идва проблема.Та дали да намаля притока на газ или да опитам нещо друго?П.С. На въпроса: а колата "върви" ли като бясна? ОТГ: Незнам какво точно имаш в предвид с това, но според мен върви като мравка :D

            Коментар


              #7
              еми... яка динамика, настъваш и те лепи за седалката щом си с карбуратор, лесно ще я настроиш газовата. сменил си в. филтър - ЧУДЕСНО !!!!Ако си с щуцери в карбурата, то те най-вероятно са над двете клапи. затваряш врътката за втората напълно (задната клапа). и отвиваш първата клапа колкото да държи обороти. След това подаваш малко газ с ръка, и трябва да вдига оборотите. като го направиш - подаваш газ рязко, до край я форсирай. трябва пак да вдигне обороти (не много бързо, заради затворената вторат клапа). не трябва да гасне, просто да вдига леко оборотите. после отваряш леко вторият щуцер. с 1 оборот. пак форсираш рязко, като целта е да се форсира както на бензин - рязко да вдигне обороти, без мислене. като го направиш, затваряш първият щуцер с половин оборот, и пак пробваш да форсираш. не трябва да има разлика. правиш това, и се качваш да покараш да видиш как е колата. на първа и втора като подаваш газ, трябва да поема колата. не да е като мравка отиваш до макс. оборотите, и ако не ти харесва - играеш си с щуцерите. първият е за леко каране и за обороти на празен ход (да не гасне), по-спокойно, вторият е при рязко подаване на газ (тогава се отваря и втората др. клапа и подава повече горивна смес). успех.ако си с плочка на карбуратора... би трябвало да е същата техника. ако плочката е на въздухопровода.. идея си нямам вече (според мен е крайно неправилно да се подава газта директно във въздухопровода). и пиши какво си направил.
              "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
              Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
              Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

              Коментар


                #8
                Synthy написа:
                еми... яка динамика, настъваш и те лепи за седалката щом си с карбуратор, лесно ще я настроиш газовата. сменил си в. филтър - ЧУДЕСНО !!!!Ако си с щуцери в карбурата, то те най-вероятно са над двете клапи. затваряш врътката за втората напълно (задната клапа). и отвиваш първата клапа колкото да държи обороти. След това подаваш малко газ с ръка, и трябва да вдига оборотите. като го направиш - подаваш газ рязко, до край я форсирай. трябва пак да вдигне обороти (не много бързо, заради затворената вторат клапа). не трябва да гасне, просто да вдига леко оборотите. после отваряш леко вторият щуцер. с 1 оборот. пак форсираш рязко, като целта е да се форсира както на бензин - рязко да вдигне обороти, без мислене. като го направиш, затваряш първият щуцер с половин оборот, и пак пробваш да форсираш. не трябва да има разлика. правиш това, и се качваш да покараш да видиш как е колата. на първа и втора като подаваш газ, трябва да поема колата. не да е като мравка отиваш до макс. оборотите, и ако не ти харесва - играеш си с щуцерите. първият е за леко каране и за обороти на празен ход (да не гасне), по-спокойно, вторият е при рязко подаване на газ (тогава се отваря и втората др. клапа и подава повече горивна смес). успех.ако си с плочка на карбуратора... би трябвало да е същата техника. ако плочката е на въздухопровода.. идея си нямам вече (според мен е крайно неправилно да се подава газта директно във въздухопровода). и пиши какво си направил.
                Благодаря за напътствията. Днес само врътнах малко "кранчето" на изпарителя и резултата беше повече от трагичен. :D дигам на първа 2500 оборота и ме лепи за волана. :D Сега трябва да си поиграя да го оправя и после се залавям с карбуратора.

                Коментар


                  #9
                  а какъв точно ти е изпарителя? щото.. "кранче" изпарителя доколкото знам няма. има винтче за регулация на оборотите на празен ход (май налягането регулираше...).
                  "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
                  Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
                  Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

                  Коментар


                    #10
                    Synthy написа:
                    а какъв точно ти е изпарителя? щото.. "кранче" изпарителя доколкото знам няма. има винтче за регулация на оборотите на празен ход (май налягането регулираше...).
                    Да, точно това имах впредвид Нещо от него скапах всичко и след малко ще ида да го оправя.

                    Коментар

                    Working...
                    X