bmahob написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Пунто мк1 в което мирише на мухъл.
Collapse
X
-
--Старата ръжда любов не хваща!--
156 sportwagon 1,9 jtd 115
ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;
-
van_dal написа:А стария собственик случайно да е споменавал, че е сменил радиаторчето на парното с ново._/''''''''''''''''''''''''\_
//---------------\\
[( )== //// ==( )]
|_|'------------'|_| ....Punto
Коментар
-
аз се съмнявам в клапат за ваншен въздух че не отвара до край, днес направих експеримент, карах с въздух циркулиращ в купето и почти няма разлика като го отворя да влиза възсух отвън. Къде се намира клапата и може ли да се одстигне без да се сваля цялото таблоPunto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
Втората......пак същата!
(_-_)______////_______(_-_)
Punto75-Вече на жената!
Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004
Коментар
-
...да събудя малко темата, че дойде времето. При Пунто 1 има филтър за външния въздух т.е. т.н поленов филтър само при моделите с климатик. Намира се под пластмасовата кора - под дясна чистачка. Поставя се върху пластмасова конструкцийка, която апропо всеки може да си свали в някоя морга, задължително с прикрепителните винтчета и гайки, защото са специални и да си я сложи и на модел без климатик. По темата - този замърсен въздушен филтър е по-малкото зло. Истната е в клапата, която отделя външния от циркулационния въздух или недай си боже радиаторче парно. Тази клапа е същата, като оградената от снимките. До нея се стига лесно като се отвърти капака на вентилатора /под жабката, в краката на пасажера/. Пада самият вентилатор. Прилагат се умения от гимнастиката за да успее човек да погледне нагоре през отвора и да си протегне ръката да пипне въпросния дунапрен. При мен тази клапа се състои от твърд дунапрен прикрепен към пластмасова ос, която явно е задвижвана от някакво електромоторче. Всичко това отдавна е спряло да работи и клапата седеше в средно положение. Какво напрвих аз...купих си капчица, протегнах се, източих цялото лепило върху дунапрена и пръстите си и слепих напоения дунапрен към корпуса на жабката, като през цялото време си светех и с фенерче, за да съм сигурен че виждам светлината откъм чистачките отгоре и не затварям точно пресния въздух. Сега положението наистина е по-добре. Лошото е че не мога да преценя реално дали всичко е наред защтото винаги влизаме 3 човека в колата и няма как да не се запоти първоначално. Другото е по социалистически с един вестник да се забърше отвътре стъклото - става кристално и се запотява много по-трудноАрх. Стаменов &
Пунто ELX, 1.7 ТД 70
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар