Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Пунто мк1 в което мирише на мухъл.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    bmahob написа:
    Този ли?
    Това на снимката ограденото е клапата за въздуха, стига сте се чудили как да я сменяте, филтър ако има пунтото се намира под кората на чистачките при МК 1. Запотяването става от скапано радиаторче, щом има и гадна миризма, значи е това. Друг вариант е да пропуска през някое уплътнение на врати, или да има недобре залепен прозорец, тези неща да се проверят и ще се стигне до истината.
    Прикачени файлове
    --Старата ръжда любов не хваща!--
    156 sportwagon 1,9 jtd 115
    ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;

    Коментар


      #32
      Купухме пунтото.В купето не мирише на мухал, а на нещо като изгоряло масло.Започва да мирише на изгоряло масло след като пусна да духа парното.
      _/''''''''''''''''''''''''\_
      //---------------\\
      [( )== //// ==( )]
      |_|'------------'|_| ....Punto

      Коментар


        #33
        А стария собственик случайно да е споменавал, че е сменил радиаторчето на парното с ново.
        --Старата ръжда любов не хваща!--
        156 sportwagon 1,9 jtd 115
        ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;

        Коментар


          #34
          van_dal написа:
          А стария собственик случайно да е споменавал, че е сменил радиаторчето на парното с ново.
          Toчно от това се опасявам.Да не би, да са сменили радиаторчето за парно и сега да изгаря маслото с което е било намазано новото.Ако са го сменил тая смрад след колко време ще изчезне?На въпроса защо се изпотяват стъклата огтовора беше, че са сменили филтъра на купето.Да ама пунтото няма климатик и съответно такъв филтър.
          _/''''''''''''''''''''''''\_
          //---------------\\
          [( )== //// ==( )]
          |_|'------------'|_| ....Punto

          Коментар


            #35
            аз се съмнявам в клапат за ваншен въздух че не отвара до край, днес направих експеримент, карах с въздух циркулиращ в купето и почти няма разлика като го отворя да влиза възсух отвън. Къде се намира клапата и може ли да се одстигне без да се сваля цялото табло
            Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
            Втората......пак същата!
            (_-_)______////_______(_-_)
            Punto75-Вече на жената!
            Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004

            Коментар


              #36
              ...да събудя малко темата, че дойде времето. При Пунто 1 има филтър за външния въздух т.е. т.н поленов филтър само при моделите с климатик. Намира се под пластмасовата кора - под дясна чистачка. Поставя се върху пластмасова конструкцийка, която апропо всеки може да си свали в някоя морга, задължително с прикрепителните винтчета и гайки, защото са специални и да си я сложи и на модел без климатик. По темата - този замърсен въздушен филтър е по-малкото зло. Истната е в клапата, която отделя външния от циркулационния въздух или недай си боже радиаторче парно. Тази клапа е същата, като оградената от снимките. До нея се стига лесно като се отвърти капака на вентилатора /под жабката, в краката на пасажера/. Пада самият вентилатор. Прилагат се умения от гимнастиката за да успее човек да погледне нагоре през отвора и да си протегне ръката да пипне въпросния дунапрен. При мен тази клапа се състои от твърд дунапрен прикрепен към пластмасова ос, която явно е задвижвана от някакво електромоторче. Всичко това отдавна е спряло да работи и клапата седеше в средно положение. Какво напрвих аз...купих си капчица, протегнах се, източих цялото лепило върху дунапрена и пръстите си и слепих напоения дунапрен към корпуса на жабката, като през цялото време си светех и с фенерче, за да съм сигурен че виждам светлината откъм чистачките отгоре и не затварям точно пресния въздух. Сега положението наистина е по-добре. Лошото е че не мога да преценя реално дали всичко е наред защтото винаги влизаме 3 човека в колата и няма как да не се запоти първоначално. Другото е по социалистически с един вестник да се забърше отвътре стъклото - става кристално и се запотява много по-трудно
              Арх. Стаменов &
              Пунто ELX, 1.7 ТД 70

              Коментар

              Working...
              X