crush написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Ел. проблем - търся съвети за мотора на парното. Решено!!!
Collapse
X
-
Renault Clio 1.5 dci / Fiat Brava 105JTD / 1999 год.
http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=43195
-
Колеги, проблемът става още по-курав. Сега разбрах защо съм измерил 9 волта, защото не съм докоснал иглите на мултицета качествено. Пак направих измерването и волтажът е 12 и нагоре, но като сложа пробна лампа и не свети. Ами сега?!?! Мултицетът показва, че има напрежение, но лампата не. За да съм по-сигурен дръпнах една жичка директно от минуса на акумолатора, хванах единия край на лампата на нея и другия допрях в плюса на куплунга - пак не светна. Сега докато го пиша това се сетих, че не пробвах обратния вариант... Егати странното - мултицетът показва напрежение, лампата обаче не свети...www.CarProfi-BG.com
Самонастройващ се газов инжекцион по OBD II.
Зареждане и ремонт на автоклиматици.
Най-атрактивните цени в София!
Коментар
-
Значи преди малко пробвах обратния вариант, дръпнах + от акумулатора директно, хванах пробната лампа за него и допрях другия край на минуса на куплунга и светна. Значи проблемът остава в плюса на куплунга, като все още недоумявам как мултицета показва, че има напрежение на него, но когато сложа лампата тя не свети???www.CarProfi-BG.com
Самонастройващ се газов инжекцион по OBD II.
Зареждане и ремонт на автоклиматици.
Най-атрактивните цени в София!
Коментар
-
crush написа:... все още недоумявам как мултицета показва, че има напрежение на него, но когато сложа лампата тя не свети???Renault Clio 1.5 dci / Fiat Brava 105JTD / 1999 год.
http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=43195
Коментар
-
"Тава осначава че през копчето/врътката за оборотите минава целия ток за вентилатора, т.е. там контантите са натоварени и амортизацията им е доста по-голяма, нагарят, от нагряването контактните пластини си губят елестичността ..."Това би трябвало да е ролята на релетата, които се включват втори във веригата след завъртането. Но както и да е, проверил съм степените и всичките затварят веригата добре... Сега отново слизам да се мъча, мамка му...www.CarProfi-BG.com
Самонастройващ се газов инжекцион по OBD II.
Зареждане и ремонт на автоклиматици.
Най-атрактивните цени в София!
Коментар
-
Проблемът е решен! Скип_01, тази верига на парното няма реле ( друг път да знаете, щом има съпротивителен блок релета няма ). Следователно натоварването остава в/у врътката, както и каза ти по-горе. Проблемът беше там - нагорели връзки; след почистване и игра с тънка отвертка запали. Доволен съм и дано не спре пак след 1 седмица... Мерси на всички за помощта!www.CarProfi-BG.com
Самонастройващ се газов инжекцион по OBD II.
Зареждане и ремонт на автоклиматици.
Най-атрактивните цени в София!
Коментар
-
Поздравления. Дано изкара дълго ... макар че не съм оптимист ...Но и да се скапе пак, има решения ... Само се чудя защо при теб е старото решение щом си с JTD105+авт. климатик, т.е. при теб не с електронния модул за степенте за оборотите на вентилатора ... то електронния модул е елементарен, в него има пак товарни резистори, като към всеки от тях са сложили по един транзистор ... това в частта когато не е на AUTO, иначе има и други разлики ...Renault Clio 1.5 dci / Fiat Brava 105JTD / 1999 год.
http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=43195
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар