Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Динамото ли е проблема?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Динамото ли е проблема?

    Немога да запаля , но след като ми дадоха ток упях но както карам колата ми изгасна.. В какво се крие проблема? Фиат мареа 1.9 тд 100

    #2
    Повреден алтернатор (четки) според мен В един момент акумулаторът съвсем е издъхнал и тока е бил недостатъчен, за да се отварят дюзите.Не е 100%, но е една от възможностите Има фенове на дизела, които ще ти кажат с подробности. Аз не съм от тях :P
    == Fiat Stilo == 1.6 16V 103 hp

    На света съществува една единствена гигантска машина, която се командва от пигмеи и това е бюрокрацията. (Оноре де БАЛЗАК)

    Коментар


      #3
      Е ако имаш проблем със зареждането на акамулатора на таблото ще ти свети постоянно знака акомулатор ....
      >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

      Коментар


        #4
        Fiat_Punto11 написа:
        Е ако имаш проблем със зареждането на акамулатора на таблото ще ти свети постоянно знака акомулатор ....
        Има и друг вариянт:ако не свети лампата нито при контакт,нито при работа на двигателя-също няма да имаш заряд на акумулатора.

        Коментар


          #5
          Не че ги разбирам нещата, но провери кабелите които влизат към (излизат от) алтернатора дали са добре стегнати. Днес баща ми ми звъни, че Астрата угаснала в движение. Викам си, тоя трактор няма нафта! Оказало се, че кабел, който трябва да зарежда акумулатора бил разхлабен и не зареждал ...
          Seat Altea XL 1.4/16v 92kW '14
          ex:Astra H 1.4/16v 66 kW '08
          ex:Brava 1.6/16v klima, LPG Lovato, 76 kW '96
          ex:Astra 1.7 D, 42 kW-мъртвец '93

          Коментар


            #6
            Провери на колко Волта ти зарежда генератора - натоварен с консуматори и без и сподели. Провери кабелчето на възбуждащата намотка на генератора, при мен се беше разхлабила една много малка мизерна гайка и като натоварех фарове, парно, чистачки и зареждаше на 12V, а трябва да е 14

            Коментар


              #7
              Stefan Hadjov написа:
              Fiat_Punto11 написа:
              Е ако имаш проблем със зареждането на акамулатора на таблото ще ти свети постоянно знака акомулатор ....
              Има и друг вариянт:ако не свети лампата нито при контакт,нито при работа на двигателя-също няма да имаш заряд на акумулатора.
              много кофти номер е тва
              Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
              Fiat Bravo'97 1,6 16v
              Fiat Tempra'91 1,6 mono

              Коментар


                #8
                pakumba написа:
                Stefan Hadjov написа:
                Fiat_Punto11 написа:
                Е ако имаш проблем със зареждането на акамулатора на таблото ще ти свети постоянно знака акомулатор ....
                Има и друг вариянт:ако не свети лампата нито при контакт,нито при работа на двигателя-също няма да имаш заряд на акумулатора.
                много кофти номер е тва
                Не виждам нищо кофти ако го знаеш този симптом.През лампата на таблото се подава възбуждащото напрежение на алтернатора и ако не свети при подаване на контакт,значи няма възбуждане и няма заряд на акумулатора.Независимо дали е изгоряла крушката или предпазитела във веригата.

                Коментар


                  #9
                  При по старите коли, ако контролната лампа не е наред и не свети на контакт, дори да е изправен алтернатора, няма да има зареждане, защото няма да има възбуждане.При новите коли обаче, тази лампа си е само контролна и не минава през нея самото възбуждане при стартиране.
                  Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                  Коментар


                    #10
                    Danchojn написа:
                    При по старите коли, ако контролната лампа не е наред и не свети на контакт, дори да е изправен алтернатора, няма да има зареждане, защото няма да има възбуждане.При новите коли обаче, тази лампа си е само контролна и не минава през нея самото възбуждане при стартиране.
                    Не е лошо да уточниш какво разбираш под нови коли,защото в този форум почти всички караме стари коли.А за по точно мога да уточня,че само коли които имат за контролна лампа светодиод това не важи,но при тях може да е изгорял предпазител и да няма заряд въпреки че алтеврнатора е ОК.

                    Коментар


                      #11
                      [quote="Stefan Hadjov"]
                      Danchojn написа:
                      Не е лошо да уточниш какво разбираш под нови коли,защото в този форум почти всички караме стари коли.А за по точно мога да уточня,че само коли които имат за контролна лампа светодиод това не важи,но при тях може да е изгорял предпазител и да няма заряд въпреки че алтеврнатора е ОК.
                      Да, при автомобилите със светодиод е само различно - това имах предвид. Там има шунтов резистор. Хубавото на цялата схема, е че лампата е необходима само при стартиране. Ако нещо се прекъсне в нейната верига, зареждане на акум. ще има само до следващия старт.
                      Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                      Коментар


                        #12
                        При мен имаше такава сцена. Лампата за акумулатора ми светна за секунда в движение и след това "умря". Нямаше я и при контакт. Започнах първо от нея - оказа се, че аз съм с диодна такава и заряда не преминава през нея ( както бях убеден предварително ). В крайна сметка се оказа - ремонт на алтернатора - смених колектора ( износен), реле регулатор с четки и лагерче ( профилактично). След този ремонт и лампата си светна и ток бол-човек да убие. :D
                        A17DTС/S
                        Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !

                        Коментар


                          #13
                          ntodorov написа:
                          При мен имаше такава сцена. Лампата за акумулатора ми светна за секунда в движение и след това "умря". Нямаше я и при контакт. Започнах първо от нея - оказа се, че аз съм с диодна такава и заряда не преминава през нея ( както бях убеден предварително ). В крайна сметка се оказа - ремонт на алтернатора - смених колектора ( износен), реле регулатор с четки и лагерче ( профилактично). След този ремонт и лампата си светна и ток бол-човек да убие. :D
                          Дефекта ти е бил абсолютно същия колега-липса на възбуждане,коети се подава на ротора на алтернатора а причината може е изгоряла крушка,предпазител,прекъснал проводник или дефектни колектор или четки.Във всички тези случаи крушката не свети.Във твоя случай няма значение дали си с крушка или диод,и в двата случая умират.

                          Коментар


                            #14
                            Мисля, че тази е моята тема. Вчера ми направи впечатление, че докато карам свети лампата с изобразен на нея акумулатор Това го загледах на няколко пъти- свети непрестанно, дори и при яко форсиране. Става дума за фиат браво 1.6 16в 1996г 90 кончета. Че има проблем някакъв се потвърди и от това, че сутринта колата не запали. Скоро имах проблеми с акумулатора и с един съсед замерихме тока, който се подава на акумулатора, каза човека че е перфектен- 14 и нещо волта. Май е работил подвеждащо добре в тоя момент, или до тоя момент си е бил без проблем, до тогава не бях забелязвал да остава да свети лампата на акумулатора. Откъде да я захващам, един от вариантите е да я запаля с бутане и пак с мултицета, да видим сега какво е положението. При недостиг на зареждащия ток или липса на такъв май следва сваляне и ремонт или замяна на алтернатора, та идва въпроса на канал ли се сменя, много ли се псува и такива... Че като свалях на типото дългия болт се беше заварил направо в алтернатора и се сбърках докато го измъкна.
                            Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2005 Fulcrum

                            Коментар


                              #15
                              Plastex написа:
                              Мисля, че тази е моята тема. Вчера ми направи впечатление, че докато карам свети лампата с изобразен на нея акумулатор Това го загледах на няколко пъти- свети непрестанно, дори и при яко форсиране. Става дума за фиат браво 1.6 16в 1996г 90 кончета. Че има проблем някакъв се потвърди и от това, че сутринта колата не запали. Скоро имах проблеми с акумулатора и с един съсед замерихме тока, който се подава на акумулатора, каза човека че е перфектен- 14 и нещо волта. Май е работил подвеждащо добре в тоя момент, или до тоя момент си е бил без проблем, до тогава не бях забелязвал да остава да свети лампата на акумулатора. Откъде да я захващам, един от вариантите е да я запаля с бутане и пак с мултицета, да видим сега какво е положението. При недостиг на зареждащия ток или липса на такъв май следва сваляне и ремонт или замяна на алтернатора, та идва въпроса на канал ли се сменя, много ли се псува и такива... Че като свалях на типото дългия болт се беше заварил направо в алтернатора и се сбърках докато го измъкна.
                              Може тези номера и от стартера да идват,но най добре първо замери алтернатора, но с хубав мултицет да покаже реалните стойности и после търси другаде проблема.
                              Peugeot 307 2.0i ГИ
                              ex: Fiat Brava 1.6 16V 90hp

                              Коментар

                              Working...
                              X