ОК, сори за спама.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Защита на ангренажния...
Collapse
X
-
Така сега по темата .Когато се скъса ангренажа се удрят клапаните.Те са 16.Всеки знае газоразпределението и фазите му.Цилиндъра който е такт работа,вероятно ще се спаси от клапани.Този който засмуква вероярно е той ще одари ,издухването също значи поне 4 клапана в добрия случай в лощия да кажем 12.Ако е в високи обороти може да спука бутала в най най лошия случай което е малко вероятно.Най-тежкото е по главата(при бензина малко вероятно) е да счупи разпределителен вал да искърти петире на вала да пробие повдигач,и сега обощение най фрапиращото подмяна на всички клапани шлайф легла,пасване на клапани,подмяна на гумички на клапани,подмяна на некой засегнат повдигач,подмяна валове и пети.Най прапиращото става при дизел,бензина по-леко минава.А това счупени битала искривени биели наранени колянови валове отпада.Затова колеги сменяйте си ангренажа малко преди 50к и с него задължително оптяжните и паразитни ролки ако некой ви каже ма тя може да кара,не се връзвайте блокаж на ролка равно на поне 800 лева ремонт.Струва ли си за примерно 100 за ролки ремонт за над 800 лева,според мен не!Фиат Пунто Мк1 99г малкото ми градско бижу 55 кончета
Нисан Терано 2 с фейс лифт 2.7 ТДИ 123 кончета R20
това няма умора за балканче
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар