Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Отново с марката - Смяна на табло на Пунто Кабрио?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Отново с марката - Смяна на табло на Пунто Кабрио?

    Здравейте.Преди време бях пуснал тема с идеята да насъбера мнение относно Пунто Кабрио.Бяха се разминали нещата,но вчера в крайна сметка стигнахме до сделка Имаше препоръки да си монтирам табло с уред за температурата на двигателя,тъй като моята го няма Ако някой може да ми каже какво табло да намеря и монтирам?!? Двигателчето на моята е 1.2 60кс.Мерси предварителноДопълнено заглавиеМодераторски екип на fiat-bg.org

    #2
    Някой нещо да сподели?

    Коментар


      #3
      DeepminD написа:
      Някой нещо да сподели?
      Ами освен да ти чиститя и да ти пожелая по-бърже да иде пролетта, че да гъзарееш с пълна сила пп. cabrio rulezzzzпп. пусни некоя снимка де...може тогас да ни дойдат идеи

      Коментар


        #4
        Здравей , аз си сложих табло на моето пунто Просто купуваш 1 табло от пунто и го слагаш При мен трябваше да се прекарват кабели от ЕКО-то към таблото ...смених и 1 температурен датчик за да ми се пусне и уреда за темп. Ако имате допълнителни въпрости пишете на ЛС
        Grande Punto 1.3 75 hp
        Croma 1.9 Multijet 150 hp

        Коментар


          #5
          Точно това ми беше въпроса-след като намеря таблото (няма ли разлика в различните модели) какво още ще ми трябва?Има ли някой схемичка нещо?Относно снимките-скоро след като я изчистя

          Коментар


            #6
            DeepminD написа:
            Точно това ми беше въпроса-след като намеря таблото (няма ли разлика в различните модели) какво още ще ми трябва?Има ли някой схемичка нещо?Относно снимките-скоро след като я изчистя
            В моделите 1.2 и 1.1 SPI почти няма различка освен в обема на двигателя ... При тебе може дане се наложи да прекаваш кабел за оборотомера зашото може да го има прекаран заводско. Но температурен дачтик завит на блока ще сменяш ... Търси табло от Купета ELX и температурен пак за такъв модел ... Няма значение от вида на Мотора , просто купето да е ELX ... има такива и табла и на SX купетата ама не са толквоа готини като на ELX ... успех ...
            >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

            Коментар


              #7
              Ами май остана да пусна обява само в другия раздел Дано не се окаже някоя сложна операция или да ме е яд после,че съм разпарчелосал пластмасите на колицата :D Ами....мерси за сега и стискайте палциП.П. Преди малко покарах количката малко повечко и ми направиха впечатление първите болежки,за които трябва да се замисля доста обстойно...свърши ми газта (или поне така започна да се държи) -10лв/36км После обърнах на бензин и всичко беше наред до момента в който не спрях на едно място и....първоначално ми се стори,че държи по високи обороти...сякаш жилото не се връщаше,а като чукна педала и се оправяха,но падаха много и колата гаснеше!Паленето на бензин е малко трудничко-това също установих.Моля,ако някой е наясно да пише без да се притеснява П.П.2 След написаното от мен за разхода който ми даде на газ,предполагам,че някои колеги ще ме попитат и за разхода на бензин-не съм я засичал още и искам да вмъкна,че колата смятам да я карам само на бензин.

              Коментар


                #8
                10 лв за 36 км е невъзможен разход за пунто :D, а това за падането на оборотите и моя звяр го прави чат-пат , но само на газ и знам от какво е , но ми трябва време да се занимавам малко :D
                Grande Punto 1.3 75 hp
                Croma 1.9 Multijet 150 hp

                Коментар


                  #9
                  Може,може ламда сондата като неработи ... гори баячко другото е освен испарителя да е спукано платното .... и мирише на газ ... доста Относно жилото може да провериш дали не е натегнато много ... зада държи високи обороти ... Маи маи и стъпковото моторче е за смяна ... то е за оборотите на празен ход ... и когато е зацапано оборотите играят и трудно пали ... Но на собствника не му се сменяло и е натегнал жилото на газта зада държи постоянни обороти колата ... прегледаи жилото как е .. дали го е натягал ... Колата трябва да работи тихо и добре на празен ход без да сменя оборотите ... и без да е опънато жилото зада подава газ ... Ако имаш проблем със сондата датчика нарисуван на таблото като дюза ще ти свети постоянно ... ане само когато даваш на контак ... (това за бензин) (ако караш на газ си свети постоянно) ама може да и минеш една диагностика И тогава ти писах за 3те ключа и картата ? Взе ли колата с такива ? Или си само с 1 ключ.
                  >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

                  Коментар


                    #10
                    Грешка,грешка-моя грешка!През цялото време съм карал на бензин,просто копчето за смяна на газ/бензин е обърнато на обратно Срамота направо.Малкото разтояние което съм изминал е било на бензин (имало е 2-3 литра вътре).На газ не съм я карал изобщо явно,като изключим момента до бензиностанцията и от там до вкъщи,през който си мислих,че имам проблеми с бензина :D Но проблема си е проблем!Беше оставена 2-3 часа и после като се опитах да я запаля (на газ явно) се "задави".Едва е вкарах пред нас...започна една смрад дива на газ,при което отварям капака да се проветри малко и какво да видя?От изпарителя яко капе (като разхлабено кранче) газ!Побърках се...не сварвам да затягам вентилчетата на бутилката и после чаках около 20-30 минути да се изкапе газта останала по тръбите.В крайна сметка всичко преключи с изтущен акумолатор,доста страх от газта и яко нерви.Оказва се,че наистина май АГУ-то е самоделно монтирано,защото изпарителя не е захванат никаде,а е облегнат ....някаде си?Така и така,мисля да не я карам на газ-това не е проблем...но може ли някой да ме посъветва все пак какво да направя?Да махна ли газовата или да отида да ми я монтират правилно и да си я експлоатирам?Какъв разход изобщо дава този автомобил на газ и на бензин?Относно това,дали съм я взел с карта-не колега,за жалост нямаше такава,както нямаше и червен ключ.Имаше само 2 бр всичко на всичко.

                    Коментар


                      #11
                      ... М колега незнам как е при тебе ключа ама аз сам с LAVATO моя ключ има три позиции БЕНЗИН .. средна ПАЛЕНЕ на бензин и с форсаж преминава авоматично на газ ... и 3та позиция газ .... ми едно платно за газов изпарител е 20-30 лева и се сменя лесно ... Не се плаши от газта Няма да гръмнеш спокоино ... имаш електронен магнет вентил които се отавя само при контакт ... ма се пак е добре да се прегледа газовата от газажия ... Ми газта си е газ ко да ти кажа друго се 1 левче ... друго се наблизо 2 за същото нещо ... смисъл еднаква работа си вършиш.А отностно за ключовете често срещън проблме е Емобилаизера ... дано не ти се случи ... иначе ще трябва да търси човек дето да ти го махне ...
                      >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

                      Коментар


                        #12
                        Бе незнам дали ще гръмна или не,ама да ти кажа за вчера както капеше а изпарителя е облегнат на самия акумолатор...разтоянието не беше повече от 10 см а газта буквално течеше!Според мен не му е било необходимо кой знае колко за да се запали Истината е,че не вярвам на самоделки.Знам,че е по изгодно-другата ми кола е с АГУ но и знам,че много проблеми идват покрай него.Не съм сигурен как е за моноинжекциите (в случая съм с такава).Казва ли са ми,че лесно и читаво се газифицирали,но определено трябва да я погледне човек,който разбира.Относно имобилайзера-дано се не случват недъзи

                        Коментар


                          #13
                          d

                          и аз на моето пунто нямам оборотомер ,а за температурата имам само лампичка,която уж работи.Пробвах да сложа ново табло,но работеше само оборотомера,за температурата няма изкарани кабели.Относно газовата отиди на газаджия-да ти я прегледа и да ти каже кво е.

                          Коментар


                            #14
                            Re: d

                            punto_81 написа:
                            и аз на моето пунто нямам оборотомер ,а за температурата имам само лампичка,която уж работи.Пробвах да сложа ново табло,но работеше само оборотомера,за температурата няма изкарани кабели.Относно газовата отиди на газаджия-да ти я прегледа и да ти каже кво е.
                            За температурата имаш Кабели .... тряба да си смениш Темепературния ДАТЧИК завит на БЛОКА ... понеже няма опцията за подаване на сигнал към измервателен уред ...
                            >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

                            Коментар


                              #15
                              DeepminD написа:
                              Бе незнам дали ще гръмна или не,ама да ти кажа за вчера както капеше а изпарителя е облегнат на самия акумолатор...разтоянието не беше повече от 10 см а газта буквално течеше!Според мен не му е било необходимо кой знае колко за да се запали Истината е,че не вярвам на самоделки.Знам,че е по изгодно-другата ми кола е с АГУ но и знам,че много проблеми идват покрай него.Не съм сигурен как е за моноинжекциите (в случая съм с такава).Казва ли са ми,че лесно и читаво се газифицирали,но определено трябва да я погледне човек,който разбира.Относно имобилайзера-дано се не случват недъзи
                              оправяи газта и смело напред моноижекцията е като карборатора само дето е направена малко хитро има датчици ,компютър .... но не е толкова претенциозна като пълната инжекция ... чудяса пък що изпарителя е до акомулатора като предполагам акомулатора ти стои от дясно ... моя изпаител е от левия краи в дъното ... хвант с планка за калника ... няма да имаш проблеми с газта .... но зада шутри газ ... Твоя човек ... не си е обезвъдушил изпарителя като е сменял охладителната течност (антифриз, вода) в следстие на което се образувала въздушна възглавница и като е карал на газ изпарителя е замръзнал почнала е колата да се дави на газ ... и поради замръзването планото се спукало ... Едно време от незнаие и аз го изпитах на старата лада 2105 :P доста придърпва и рита ... хах , но всичко се случва зада се научиш.
                              >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

                              Коментар

                              Working...
                              X