Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Пак за оборотите, за което съжалявам

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Пак за оборотите, за което съжалявам

    Значи, изчетох няколко от предишните теми, но не намерих същия проблем, затова и пускам нова тема. Случаят е следния: При топъл двигател (около 85 градуса) и винаги при спряна кола (на светофар) започва едно неистово форсиране. Предишния път казах за 3500 оборота, но днес като се прибирах стигна до 5500. Неистов вой, вибрации и т.н. Хората от съседните коли се чудят какво става. Предишният път, когато ми се случи затихнаха сами и си продължи да работи на около 900, както си е нормално, но сега не стана така. Наложи се да потегля по този начин и да се закарам до следващия светофар, където започнах да натискам педалите на посоки, белким стане нещо. Проблемът се реши като натиснах газ до ламарина, качих я до 7500 оборота и когато отпуснах газта оборотите се върнаха до нормалните. Въпроса е, че това го прави два пъти за два дни и явно ще се превърне в тенденция, така че, ако някой има идеи, ще съм благодарен да сподели. Мерси предварително!!!
    Shit happens, sometimes...
    Tipo 1.4i.e. '92 - вече смъртно ранено
    Marea 1.8 HLX - червена като аватара

    #2
    ОК, извинявам се, че съм лаик, но откъде може да го дърпа тоя въздух. Не че е проблем да я заведа на диагностика някъде, но се притеснявам, че ако не даде на място същия проблем, ще кажат, че и няма нищо, а тя със сигурност няма да си покаже рогата пред механиците.
    Shit happens, sometimes...
    Tipo 1.4i.e. '92 - вече смъртно ранено
    Marea 1.8 HLX - червена като аватара

    Коментар


      #3
      Ок, моторчето го видях. Разрових се из чарковете в къщи и се оказа, че имам едно такова. Когато я купувах ми я дадоха с един багажник части, та има и такова моторче. По случая ми възникнаха два въпроса: Първо, има ли начин да се провери дали това моторче е изправно или трябва да се монтира и да се види дали проблема продължава и второ, има ли някаква особеност при монтажа или просто се сваля старото и се слага другото?Мерси предварително!
      Shit happens, sometimes...
      Tipo 1.4i.e. '92 - вече смъртно ранено
      Marea 1.8 HLX - червена като аватара

      Коментар


        #4
        Re: Пак за оборотите, за което съжалявам

        ivjordan написа:
        Значи, изчетох няколко от предишните теми, но не намерих същия проблем, затова и пускам нова тема. Случаят е следния: При топъл двигател (около 85 градуса) и винаги при спряна кола (на светофар) започва едно неистово форсиране. Предишния път казах за 3500 оборота, но днес като се прибирах стигна до 5500. Неистов вой, вибрации и т.н. Хората от съседните коли се чудят какво става. Предишният път, когато ми се случи затихнаха сами и си продължи да работи на около 900, както си е нормално, но сега не стана така. Наложи се да потегля по този начин и да се закарам до следващия светофар, където започнах да натискам педалите на посоки, белким стане нещо. Проблемът се реши като натиснах газ до ламарина, качих я до 7500 оборота и когато отпуснах газта оборотите се върнаха до нормалните. Въпроса е, че това го прави два пъти за два дни и явно ще се превърне в тенденция, така че, ако някой има идеи, ще съм благодарен да сподели. Мерси предварително!!!
        Извинявай за въпроса, но как ги видя тези обороти??? Твоя модел има ли оборотомер??? И после 7500 може и да греша, но нашите двигатели, не могат да достигнат толкова .....Иначе аз имах проблем с високи обороти, но при студен двигател. Проблема беше от ECU-то, което беше натрупало грешки вследствие липса на симулатор на ламбда сондата след монтаж на газова уредба.
        FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
        ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC

        Коментар


          #5
          Значи, моя екземпляр си има оборотомер. Наистина не съм виждал друго точно такова типо. С аналогово табло с оборотомер. Има климатик и халогени, броните са изцяло черни. Повечето, които виждам, ако са с аналогово табло, са с двуцветни брони и не се сещам да съм виждал с халогени, но може да не съм обърнал внимание. Иначе, може да са били 7000, а не 7500, за това не споря, но със сигурност в червената зона на оборотомера, която май почва от 6500, но трябва да погледна. А що се отнася до симулатор, не знам дали има такова нещо, нито как се проверява дали има. Аз си я купих с газова и освен, че е Ловато, друго не знам. Прави впечатление обаче, че проблема се появява и при двете горива, или по-точно, когато се появи на едното, веднага превключих и нищо не се промени от смяната на горивото.
          Shit happens, sometimes...
          Tipo 1.4i.e. '92 - вече смъртно ранено
          Marea 1.8 HLX - червена като аватара

          Коментар


            #6
            ivjordan написа:
            Значи, моя екземпляр си има оборотомер.
            И мойто Типо е с оборотомер, но за другото - трябва да погледна.
            VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
            VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
            VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
            VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
            Нека Силата на бъде с Нас...

            Коментар


              #7
              ivjordan написа:
              ..... А що се отнася до симулатор, не знам дали има такова нещо, нито как се проверява дали има. Аз си я купих с газова и освен, че е Ловато, друго не знам. Прави впечатление обаче, че проблема се появява и при двете горива, или по-точно, когато се появи на едното, веднага превключих и нищо не се промени от смяната на горивото.
              За да разбереш дали има симулатор проследи кабелите от ламбда сондата. Ако имаш симулатор трябва да са прекъснати и да отиват към някаква кутийка да речем и да се връщат от нея, но към ECU-то. Когато при мен ECU-то влезе в сервизен режим подържаше високи обороти и на бензин и на газ без разлика. Опитай един 15 минутен ресет на ECU-то чрез откачане на акумулатора.
              FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
              ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC

              Коментар


                #8
                Mitko написа:
                Двувалката пълни оборотомера
                Може, но нашите двигатели нямат втори вал
                FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
                ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC

                Коментар


                  #9
                  Мерси за разяснението за ламбда сондата и симулатора, ще погледна. Що се отнася до оборотите, вчера специално обърнах внимание, червения сектор почва от 6 000 и на празен ход двигателят спокойно си вдига 8 000, т.е. пълни си оборотомера до край. Сега ако се окаже, че моя двигател е сменен с по-голям, много неща като големия разход и достигнатата максимална скорост (165 км/ч) ще си намерят обяснение
                  Shit happens, sometimes...
                  Tipo 1.4i.e. '92 - вече смъртно ранено
                  Marea 1.8 HLX - червена като аватара

                  Коментар


                    #10
                    165 е максималната скорост, която дават по каталог на нашия двигател. Аз съм достигал 160 на газ
                    FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
                    ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC

                    Коментар

                    Working...
                    X