Здравейте вчера за първи път имах възможността да използвам климатроника на Мареата на режим охлаждане.Ето какво забелязах обаче което събуди в мен интерес.Двата вентилатора на радиатора отпред за охладителната течност работеха без колата да е достигнала до работната температура.Знам че там се намира и радиатор за климатроника,но какво става при това положение вентилаторите работят за климатроника а ако се наложи за охладит система как става това припокриване.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Малко за климатроника
Collapse
X
-
Re: Малко за климатроника
Tornado написа:Здравейте вчера за първи път имах възможността да използвам климатроника на Мареата на режим охлаждане.Ето какво забелязах обаче което събуди в мен интерес.Двата вентилатора на радиатора отпред за охладителната течност работеха без колата да е достигнала до работната температура.Знам че там се намира и радиатор за климатроника,но какво става при това положение вентилаторите работят за климатроника а ако се наложи за охладит система как става това припокриване.
-
Те тези вентилатори си действат и за охладителната с-ма. Просто ако много се охлажда - термостата си затваря както в големите студове - и така се поддържа работна температура.Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
Коментар
-
Re: Малко за климатроника
Tornado написа:Здравейте вчера за първи път имах възможността да използвам климатроника на Мареата на режим охлаждане.Ето какво забелязах обаче което събуди в мен интерес.Двата вентилатора на радиатора отпред за охладителната течност работеха без колата да е достигнала до работната температура.Знам че там се намира и радиатор за климатроника,но какво става при това положение вентилаторите работят за климатроника а ако се наложи за охладит система как става това припокриване.Ex. Grande Punto Driver
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар