Здравейте Колеги ...От скоро се появи едно тропане/тракане в предницата ... Получава се когато потегля с пълен ляв или десен и то с повечко газ, при ляв завой като, че ли се чува по-силно ... Същото се получава и когато завия по-рязко на 2-ра скорост пак с газ ...От това по-горе става ясно, че е каре или полуоска. Но кое е за смяна ... а може би и двете ?Носачите и биалетките са сменяни скоро и не е от тях ...Да попитам и какво може да се получи ако се кара със симптомите по горе ?Като за последно да ме ориентирате с каква сума трябва да се подготвя ...Прочетох доста теми свързани с това, но всяка се различаваше с нещо ...Мерси предварително ...
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Каре или полуоска ?
Collapse
X
-
Re: Каре или полуоска ?
Martin’s написа:Здравейте Колеги ...От скоро се появи едно тропане/тракане в предницата ... Получава се когато потегля с пълен ляв или десен и то с повечко газ, при ляв завой като, че ли се чува по-силно ... Същото се получава и когато завия по-рязко на 2-ра скорост пак с газ ...От това по-горе става ясно, че е каре или полуоска. Но кое е за смяна ... а може би и двете ?Носачите и биалетките са сменяни скоро и не е от тях ...Да попитам и какво може да се получи ако се кара със симптомите по горе ?Като за последно да ме ориентирате с каква сума трябва да се подготвя ...Прочетох доста теми свързани с това, но всяка се различаваше с нещо ...Мерси предварително ...Фиат Пунто Мк1 99г малкото ми градско бижу 55 кончета
Нисан Терано 2 с фейс лифт 2.7 ТДИ 123 кончета R20
това няма умора за балканче
-
от магазин евро 07 цената на комплект вънсно каре е около 102 лева комплекта вклучва каре маншон голяма скоба малка скоба грес и може оше некви зегеркиПоздрави и лек денФиат Пунто Мк1 99г малкото ми градско бижу 55 кончета
Нисан Терано 2 с фейс лифт 2.7 ТДИ 123 кончета R20
това няма умора за балканче
Коментар
-
За каре външно около 100лв.А така можеш да караш както казва ’blagi4’ и за греста е прав,ако няма и сложиш може да спре ’тракането’.Ако ти се счупи на път (километража се превръща на оборотомер) и колата остава на място.БРАВА С КЛЮЧ
Каква е максималната скорост при секса?
- 68, защото при 69 се обръщате.
Коментар
-
Ако е още слабо тракането ( в начален стадий ) разглоби карето, измии го много добре с бензин напълни го с нова грес и го слагаи пак. На една Октавия така го направихме и спря, но до колко ще изкара не знам. Нищо не пречи да пробваш или ще стане или не. Наи много да се набуташ с малко грес и да загубиш един или два часа работа.
Коментар
-
Martin’s написа:Мерси Колеги за отговорите ...Аз със сигорност ще отида и на сервиз за преглед да си кажат мнението и там ...Значи с тези симптоми които описах е външно каре ? Аз все пак ще отида и до сервиз, но сигорно ще се купува ново ...Фиат Пунто Мк1 99г малкото ми градско бижу 55 кончета
Нисан Терано 2 с фейс лифт 2.7 ТДИ 123 кончета R20
това няма умора за балканче
Коментар
-
Оправено ...
Колеги оправих колата ...Ходих при един колега на баща ми ... на канала всичко се видя "Ляво външно каре - разбито" /а как се разбира кога е разбито - ами като разклатите карето има луфт/ ...Резултата от ново "Външно каре" и 2, 3 часа работа, колата вече няма проблем с тропането при завой, с пълен ляв и десен волан ...Като информация:Как да разберете кое каре е разбито ? При десен завой е ляво каре, а при ляв завой е дясно каре ... Но при мен на кадето и да завиех тропаше - само, че при десен завой беше много, а при ляв малко /това се получава защото карето предава/ ...Това е от мен мерси на всички който ми обърнаха внимание ...Fiat Stilo 1.9 JTD (85 kW - 115 PS) `03
Коментар
-
От вчера и аз съм в джаза с разбито каре. При ляв завой трака на разпадане, при десен рядко и доста доста лекичко. И в двата случая се чува, че е от дясно.Предистория - преди около 2 години в един неназован сервиз в източния край на Република България ми сменяха маншон на вътрешното каре. Поради тази причина бяха свалили маншона и на външното каре. След ремонта от него започна да изтича по малко грес. След разговор със собственика на сервиза бях уверен, че това е нормално и щяло да изхвърли излишната грес... Е... така я изхвърли, че сега карето е за смяна.
Коментар
-
Airfan написа:От вчера и аз съм в джаза с разбито каре. При ляв завой трака на разпадане, при десен рядко и доста доста лекичко. И в двата случая се чува, че е от дясно.Предистория - преди около 2 години в един неназован сервиз в източния край на Република България ми сменяха маншон на вътрешното каре. Поради тази причина бяха свалили маншона и на външното каре. След ремонта от него започна да изтича по малко грес. След разговор със собственика на сервиза бях уверен, че това е нормално и щяло да изхвърли излишната грес... Е... така я изхвърли, че сега карето е за смяна.Фиат Мареа 1,8 16В, 1999г
Коментар
-
Re: Каре или полуоска ?
Martin’s написа:Здравейте Колеги ...От скоро се появи едно тропане/тракане в предницата ... Получава се когато потегля с пълен ляв или десен и то с повечко газ, при ляв завой като, че ли се чува по-силно ... Същото се получава и когато завия по-рязко на 2-ра скорост пак с газ ...От това по-горе става ясно, че е каре или полуоска. Но кое е за смяна ... а може би и двете ?Носачите и биалетките са сменяни скоро и не е от тях ...Да попитам и какво може да се получи ако се кара със симптомите по горе ?Като за последно да ме ориентирате с каква сума трябва да се подготвя ...Прочетох доста теми свързани с това, но всяка се различаваше с нещо ...Мерси предварително ...
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар