Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Каре или полуоска ?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Каре или полуоска ?

    Здравейте Колеги ...От скоро се появи едно тропане/тракане в предницата ... Получава се когато потегля с пълен ляв или десен и то с повечко газ, при ляв завой като, че ли се чува по-силно ... Същото се получава и когато завия по-рязко на 2-ра скорост пак с газ ...От това по-горе става ясно, че е каре или полуоска. Но кое е за смяна ... а може би и двете ?Носачите и биалетките са сменяни скоро и не е от тях ...Да попитам и какво може да се получи ако се кара със симптомите по горе ?Като за последно да ме ориентирате с каква сума трябва да се подготвя ...Прочетох доста теми свързани с това, но всяка се различаваше с нещо ...Мерси предварително ...
    Fiat Stilo 1.9 JTD (85 kW - 115 PS) `03

    #2
    Re: Каре или полуоска ?

    Martin’s написа:
    Здравейте Колеги ...От скоро се появи едно тропане/тракане в предницата ... Получава се когато потегля с пълен ляв или десен и то с повечко газ, при ляв завой като, че ли се чува по-силно ... Същото се получава и когато завия по-рязко на 2-ра скорост пак с газ ...От това по-горе става ясно, че е каре или полуоска. Но кое е за смяна ... а може би и двете ?Носачите и биалетките са сменяни скоро и не е от тях ...Да попитам и какво може да се получи ако се кара със симптомите по горе ?Като за последно да ме ориентирате с каква сума трябва да се подготвя ...Прочетох доста теми свързани с това, но всяка се различаваше с нещо ...Мерси предварително ...
    Вероятно външно каре погледни си маншоните дали са сскъсани или има грес не е шелателно да караш така ако правиш обратен ляв или десен завой и тръгнеш с повече газ по мръсно карето се реоши и оставаш на пътя не се рециклира не е целесообразно общо взето предпреиеми смяна
    Фиат Пунто Мк1 99г малкото ми градско бижу 55 кончета
    Нисан Терано 2 с фейс лифт 2.7 ТДИ 123 кончета R20
    това няма умора за балканче

    Коментар


      #3
      от магазин евро 07 цената на комплект вънсно каре е около 102 лева комплекта вклучва каре маншон голяма скоба малка скоба грес и може оше некви зегеркиПоздрави и лек ден
      Фиат Пунто Мк1 99г малкото ми градско бижу 55 кончета
      Нисан Терано 2 с фейс лифт 2.7 ТДИ 123 кончета R20
      това няма умора за балканче

      Коментар


        #4
        За каре външно около 100лв.А така можеш да караш както казва ’blagi4’ и за греста е прав,ако няма и сложиш може да спре ’тракането’.Ако ти се счупи на път (километража се превръща на оборотомер) и колата остава на място.
        БРАВА С КЛЮЧ
        Каква е максималната скорост при секса?
        - 68, защото при 69 се обръщате.

        Коментар


          #5
          Ако е още слабо тракането ( в начален стадий ) разглоби карето, измии го много добре с бензин напълни го с нова грес и го слагаи пак. На една Октавия така го направихме и спря, но до колко ще изкара не знам. Нищо не пречи да пробваш или ще стане или не. Наи много да се набуташ с малко грес и да загубиш един или два часа работа.

          Коментар


            #6
            и все пак новото си е ново цената е 102 лева от евро 07 марка метели това е марка която вече се е соказала на пазара е добра
            Фиат Пунто Мк1 99г малкото ми градско бижу 55 кончета
            Нисан Терано 2 с фейс лифт 2.7 ТДИ 123 кончета R20
            това няма умора за балканче

            Коментар


              #7
              Мерси Колеги за отговорите ...Аз със сигорност ще отида и на сервиз за преглед да си кажат мнението и там ...Значи с тези симптоми които описах е външно каре ? Аз все пак ще отида и до сервиз, но сигорно ще се купува ново ...
              Fiat Stilo 1.9 JTD (85 kW - 115 PS) `03

              Коментар


                #8
                Martin’s написа:
                Мерси Колеги за отговорите ...Аз със сигорност ще отида и на сервиз за преглед да си кажат мнението и там ...Значи с тези симптоми които описах е външно каре ? Аз все пак ще отида и до сервиз, но сигорно ще се купува ново ...
                дръж ни в течение какво е станало и колко мангизи са зели смятам че повече от 150 нетрябва това е топ макс 102 лева е карето от евровците и при това метели
                Фиат Пунто Мк1 99г малкото ми градско бижу 55 кончета
                Нисан Терано 2 с фейс лифт 2.7 ТДИ 123 кончета R20
                това няма умора за балканче

                Коментар


                  #9
                  Оправено ...

                  Колеги оправих колата ...Ходих при един колега на баща ми ... на канала всичко се видя "Ляво външно каре - разбито" /а как се разбира кога е разбито - ами като разклатите карето има луфт/ ...Резултата от ново "Външно каре" и 2, 3 часа работа, колата вече няма проблем с тропането при завой, с пълен ляв и десен волан ...Като информация:Как да разберете кое каре е разбито ? При десен завой е ляво каре, а при ляв завой е дясно каре ... Но при мен на кадето и да завиех тропаше - само, че при десен завой беше много, а при ляв малко /това се получава защото карето предава/ ...Това е от мен мерси на всички който ми обърнаха внимание ...
                  Fiat Stilo 1.9 JTD (85 kW - 115 PS) `03

                  Коментар


                    #10
                    От вчера и аз съм в джаза с разбито каре. При ляв завой трака на разпадане, при десен рядко и доста доста лекичко. И в двата случая се чува, че е от дясно.Предистория - преди около 2 години в един неназован сервиз в източния край на Република България ми сменяха маншон на вътрешното каре. Поради тази причина бяха свалили маншона и на външното каре. След ремонта от него започна да изтича по малко грес. След разговор със собственика на сервиза бях уверен, че това е нормално и щяло да изхвърли излишната грес... Е... така я изхвърли, че сега карето е за смяна.

                    Коментар


                      #11
                      Аман от прости майстори.

                      Коментар


                        #12
                        Airfan написа:
                        От вчера и аз съм в джаза с разбито каре. При ляв завой трака на разпадане, при десен рядко и доста доста лекичко. И в двата случая се чува, че е от дясно.Предистория - преди около 2 години в един неназован сервиз в източния край на Република България ми сменяха маншон на вътрешното каре. Поради тази причина бяха свалили маншона и на външното каре. След ремонта от него започна да изтича по малко грес. След разговор със собственика на сервиза бях уверен, че това е нормално и щяло да изхвърли излишната грес... Е... така я изхвърли, че сега карето е за смяна.
                        Този сервиз май е в Ямбол!!! ААААААА??????
                        Фиат Мареа 1,8 16В, 1999г

                        Коментар


                          #13
                          Re: Каре или полуоска ?

                          Martin’s написа:
                          Здравейте Колеги ...От скоро се появи едно тропане/тракане в предницата ... Получава се когато потегля с пълен ляв или десен и то с повечко газ, при ляв завой като, че ли се чува по-силно ... Същото се получава и когато завия по-рязко на 2-ра скорост пак с газ ...От това по-горе става ясно, че е каре или полуоска. Но кое е за смяна ... а може би и двете ?Носачите и биалетките са сменяни скоро и не е от тях ...Да попитам и какво може да се получи ако се кара със симптомите по горе ?Като за последно да ме ориентирате с каква сума трябва да се подготвя ...Прочетох доста теми свързани с това, но всяка се различаваше с нещо ...Мерси предварително ...

                          Коментар

                          Working...
                          X