Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

отново да поговорим за проблем с оборотите

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    отново да поговорим за проблем с оборотите

    Здравейте Фиат маниаци, както прочетах маи-маи доста от нас имат проблем с оборотите.Е при мен ми казаха, че било проблема от моторчето за празният ход, понеже не държеше никакви ниски обороти, нито на газ нито на бензин.На няколко места бяха категорични и казаха че проблема е от въпросното моторче.Е купих чисто ново, само, че проблема като че ли пак си го има.Тоест сега с малка разлика.Паля я на бензин, превкючвам на газ и държи много ниски обороти-даже понякога загасва, докато отвори термостата.След като загрее, вече не се проявава проблема и си работи коректно на оборотите на които трябва.Е колеги дали на някои му е познат този проблем?Дали на някои му се е случвало да се сбласква с това?И моля ви помогнете с някакви съвети.Вече ми писна да обикалям сервизите и да давам на тоя и на ония по 20-30 лв. за нещо което до сега никой от сервизите не оправи.Благодаря Ви, предварително

    #2
    Аз имам същият проблем - играят ми оборотите на празен ход, но само на бензин. На газ е супер, не се чува мотора, че работи. Поисках обяснение от моя майстор защо го прави само когато е на бензин и той ми каза, че моторчето на празния ход работи само когато карам колата на бензин през другото време изпарителя определял колко газ ще се подава на двигателя. И мен ме чака ремонт, дано не е скъп
    Bravo 1.8 16V GT

    Коментар


      #3
      Аз бях пуснал темата "Отново за оборотите" и аз имах същия проблем играеха ми оборотите от 1000 до 1500 докато загрее. Казаха ми същото като на теб.Интересното е, че от вече седмица проблема изчезна, като се затопли. От както температурите са стабилно над нулата просто изобщо не се появява. Общо взето странна работа не знам какво да ти кажа.

      Коментар


        #4
        Даммм, ми благодаря, ще се сменя маи тогава температурният датчик.И аз в него се съмнявам

        Коментар


          #5
          Такааа, за да не отварям нова тема за обороти, прочетох няколко такива, но не попаднах на моя проблем. Случи ми се вчера, на топла кола (около 85 градуса) на един светофар колата започна да се форсира сама. Стигна до 3500 оборота и хората почнаха да се оглеждат дали нема да излитам (това в кръга на шегата). След секунди, още преди да светне зелено, оборотите почнаха бавно да спадат. След това си потеглих и повече не се появи това явление.
          Shit happens, sometimes...
          Tipo 1.4i.e. '92 - вече смъртно ранено
          Marea 1.8 HLX - червена като аватара

          Коментар


            #6
            Mitko написа:
            Симптомите навеждат на температурен датчик.
            Можеш ли да разкажеш малко повече за този датчик, че и при мен се забелязва едно мнооого лекичко колебание на оборотите между 800 и 900 когато съм на светофар. Карам Браво 1.6 16в. Мислех да сменя свещите ама ми казаха, че не можело да е от тях. Що не беше един хубав карбуратор, да ми направят една центровка и да се свърши историята
            Bravo 1.6 16v

            Коментар


              #7
              Mitko написа:
              chris написа:
              Mitko написа:
              Симптомите навеждат на температурен датчик.
              Можеш ли да разкажеш малко повече за този датчик, че и при мен се забелязва едно мнооого лекичко колебание на оборотите между 800 и 900 когато съм на светофар. Карам Браво 1.6 16в. Мислех да сменя свещите ама ми казаха, че не можело да е от тях. Що не беше един хубав карбуратор, да ми направят една центровка и да се свърши историята
              В твоя случай е повече моторчето. При повреден датчик (в зависимост от повредата) двигателя почти не може да заработи като е студен или съответно горещ. Не мога да си спомна къде точно се намираше датчика при Браво. Ще погледна и ще ти кажа. Можеш да го измериш на топло и студено с обикновен омметър.
              А това моторче трябва ли да се сменя при положение, че колебанието на оборотите наистина е много малко? Само дето ме дразни защото като съм спрял на място и вътре се усеща треперене и е леко гадничко.П.С. А честно казано аз нищо не разбирам и със сигурност не мога да си проверя темп. датчик. Дори не знам какво е "оммометър"!
              Bravo 1.6 16v

              Коментар


                #8
                Mitko написа:
                Не си за смяна. Може малко почистване да реши проблема ти.
                А това "почистване" къде могат да ми го направят. И можеш ли да кажеш нещо по въпроса със свещите - да ги сменям ли?
                Bravo 1.6 16v

                Коментар


                  #9
                  Mitko написа:
                  Във всеки сервиз на FIAT могат да свалят и тестват двигателчето. Препоръчвам ти DKV. А свещите ако са над 30-40 хиляди километра ги смени.
                  Извинявай за тъпия въпрос, но какво е това DKV?
                  Bravo 1.6 16v

                  Коментар


                    #10
                    Mitko написа:
                    DKV e официален FIAT сервиз. Намира се в Дружба.
                    Опа, много прост съм бил. Мерси!!
                    Bravo 1.6 16v

                    Коментар


                      #11
                      И при мен като стана топло времето и вече не гасне. Налагаше се да отварям капачката на резервара за да освободи вакума дето дърпа горивото назад ама сега ще видим това дали още го има.
                      Брава 1,6 16V; Джанти 16-ки - по договаряне - 4 бр.:
                      http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=88126

                      Коментар

                      Working...
                      X