Колеги,някой разглобявал ли е кормилна рейка?Трябва ми съвет относно това как да я разглобя, за да сменя маншоните, защото протекоха преди няколко дни.Имам лошото предчувствие, че ще повредя нещо от напъване и реших да си питам Благодаря много на отзовалите се и дори на тези, които си направиха труда да ми прочетат писанията
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Кормилна рейка
Collapse
X
-
демонтираш късия накрайник от шенкела то е ветоятно гаика 16 17 или 18 19 не съм сигорен можа да ползваш скоба за да го извадиш или с чук да го избиеш след което измерваш с шублер разтояниет от центъра на накрайника до да кажем края на резбата на дългия сима една контрираща гайка на длгия накрайник развиваш е леко и развиваш самия къс накрайник подменяш маншона на рейката и започваш по обратен ред Успех в начинаниетоФиат Пунто Мк1 99г малкото ми градско бижу 55 кончета
Нисан Терано 2 с фейс лифт 2.7 ТДИ 123 кончета R20
това няма умора за балканче
-
Не мога да разбера напълно въпроса ти. Ако са протекли маншоните, смяната им няма да ти реши проблема - рейката е заминала. Ако визираш подмяна на набивките вътре в нея, задачата е почти невъзможна, трябва да разполагаш със специализирана техника.Дългите накрайници се развиват с помоща на тръбен ключ (ако са оригиналните), с който обхващаш ябълката. Ако някога са сменявани, ще имат засеци за гаечен ключ.
Коментар
-
маншоните знам как да си сменя. В общи линии те не ме греят наистина Въпросът ми е по-скоро как да разглобя самата рейка, а именно алуминиевото тяло.Искам да сменя семерингите, които са вътре Специялизиран инструмент...добре, но какъв?П.П. Имам една счупена рейка, на която се упражнявах и в крайна сметка разбрах как да сменя семеринга от страната на волана, но другия все още се чудя.Ако всичко мине успешно ще постна обяснение и снимки== Fiat Stilo == 1.6 16V 103 hp
На света съществува една единствена гигантска машина, която се командва от пигмеи и това е бюрокрацията. (Оноре де БАЛЗАК)
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар