Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Голям проблем с BRAVA 1.6 16W

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Голям проблем с BRAVA 1.6 16W

    Имам колата от година и половина.с италянско газово е.Разхода и беше перфектен( 8,2 НА 100км-газ)независимо от режима , градски или изванградски.СТРАШНИ СА ТЕЯ ИТАЛИАНЦИ. Итака до мига в които колата каза :Ще горя.Трагна се по маистори(ШАРЛАТАНИ) и се тая . та не беше ланда сонди ли, мап сензори ли.........В края на краищата едни маисторчета ми я закачиха за пореден пьт на компа и какво се установи: 1- времето на инжекторите било повечко 2-немала добар вакумДатчиците работили перфектно.измерих компресия(12,5-12,5-12,5-13.0)от което следва че е добре или поне така ми казват.Та това добре в момента е; 20лтр/ 100км бензин и 15лтр/100км газ??Има ли некои които може да помогне питам аз,защото вече не се издаржа.Ето и снимка от последните данни .
    Прикачени файлове
    FIAT BRADVA 1,6 с няколко вентила

    #2
    това да не би да се е получило след като е сменян ремък? ... ако там не е настроено времето на подаване на искрата точно в правилния момент ... също скача разхода
    Брава 1,6 16V; Джанти 16-ки - по договаряне - 4 бр.:
    http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=88126

    Коментар


      #3
      Каква е газовата - обикновена или газов инжекцион? Къде няма вакууум?Ако е обикновена - провери и ако се налага смени мембраните на изпарителя! Много прилича на тоя проблем. Или са скъсани или са станали като пластмасови.
      VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
      VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
      VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
      VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
      Нека Силата на бъде с Нас...

      Коментар


        #4
        kiro_of_the_day написа:
        Ако е обикновена - провери и ако се налага смени мембраните на изпарителя! Много прилича на тоя проблем. Или са скъсани или са станали като пластмасови.
        С тази смяна на мембрани не виждам как обаче може да се промени това:
        galinchooo написа:
        в момента е; 20лтр/ 100км бензин и 15лтр/100км газ??

        Коментар


          #5
          Paparac написа:
          kiro_of_the_day написа:
          Ако е обикновена - провери и ако се налага смени мембраните на изпарителя! Много прилича на тоя проблем. Или са скъсани или са станали като пластмасови.
          С тази смяна на мембрани не виждам как обаче може да се промени това:
          galinchooo написа:
          в момента е; 20лтр/ 100км бензин и 15лтр/100км газ??
          Е на това не съм обърнал внимание. Но пък за пръв път чувам на някой разхода на бензин да му е повече отколкото на газ!
          VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
          VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
          VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
          VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
          Нека Силата на бъде с Нас...

          Коментар


            #6
            Така като гледам колата си е изцяло в параметри! Има само едно нещо от което може да се изгуби вакум и да почне да харчи като ламя на бензин Или има спукан маркуч след дебитомера или смуче въздух някаде от газовото творение Има и още един вероятен вариянт но него само на място мога да проверя Колега ако искаш мога да ти видя колата пиши ми ЛС

            Alfa 145 QV Turbo
            Fiat Brava JTD '01

            Коментар


              #7
              Тоя двигател има ли дебитомер?

              Коментар


                #8
                Колата по принцип ци е с обикновено газово или по точно само обикновен ел. испарител.От там вече сичко друго е комп, а газта се пуска от клапан сас стапков мотор като самото газово прекасва ландата и я прехварля кам компа на газовото. Абе газовото е хубаво още повече че италянеца го беше докарал до 8,2лтр,100км гас незажисимо как и каде караш.Още никои не ми верва тук в Бургас от газаджиите.А що се отнася до вакума не, не засмуква от никаде другаде.Значи по принцип цялата система на горене на Бравите се базира наи жече на 2 датчика , а именно МАП сензора и датчика на дроселната клапа.А моя МАП е сменен.Всичко сам опитал и сам чел че вече знам повече информация от некои маистор за фият както се вика. искам некое мнение дето не сам го чувал ама и да е и издаржано :D
                FIAT BRADVA 1,6 с няколко вентила

                Коментар


                  #9
                  galinchooo написа:
                  Колата по принцип ци е с обикновено газово или по точно само обикновен ел. испарител.От там вече сичко друго е комп, а газта се пуска от клапан сас стапков мотор като самото газово прекасва ландата и я прехварля кам компа на газовото. Абе газовото е хубаво още повече че италянеца го беше докарал до 8,2лтр,100км гас незажисимо как и каде караш.Още никои не ми верва тук в Бургас от газаджиите.А що се отнася до вакума не, не засмуква от никаде другаде.Значи по принцип цялата система на горене на Бравите се базира наи жече на 2 датчика , а именно МАП сензора и датчика на дроселната клапа.А моя МАП е сменен.Всичко сам опитал и сам чел че вече знам повече информация от некои маистор за фият както се вика. искам некое мнение дето не сам го чувал ама и да е и издаржано :D
                  Добре си се изучил Провери си регулатора на налягането на бензина А за това дали е MAP или МАF много значение няма все се омазва ако има пропуск в маркучите

                  Alfa 145 QV Turbo
                  Fiat Brava JTD '01

                  Коментар

                  Working...
                  X