винаги препоръчвам покупка на друг двг, разбира се ако може да проследиш как е работил. Отвориш ли веднъж двгто, слагаш боклучиви части, само проблеми те чакат. Сега 100000000 човека ще кажат, откъде да знаеш на какъв двг ще попаднеш ако купиш друг- така е, тук е трика за успех.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Punto 1.1 завишена компресия
Collapse
X
-
За автора на темата:прави му маслена възглавница между сегмента и цилиндъра оттам идва завишената компресия и може би разхода,но както казват колегите той е нищо и вече за гумички колегите обясниха как да се разбере дали е от тях.Към booster може първо да пробваш да си смениш гарнитурата на капака тя е от порядъка на 10-15лв. и тогава вече ако продължава да гори масло разглабяй(само предлагам),щом ще ти излезе по-евтино да пръснеш този двигател давай,pakumba до някъде е прав,но е хубаво новия двигател да се погледне в какво състояние е,че може да е по-зле и от стария ти,иначе за чстите какво да кажа има части и части аз лично работя в магазин за авточасти и знам кое как е и хубавите части са доста скъпички.Ако се окажат гумички задължително вземи на Рейнц както и гарнитурата,ако за смяна са и сегментите търси на NPR.Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp
Коментар
-
по принцип високата компресия значи маслен клин съответно сегменти износени .правил съм такъв двигател,който гореше 6л масло за 10 000км.оказа се че е горял от гумичките .ключа на сегментите беше точно 0,3мм(в границите),но и тях ги смених.винаги е по-добре да се направи ремонт на мотора отколкото да си купиш някой който не го знаеш в какво състояние е
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар