Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Punto 1.1 завишена компресия

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Punto 1.1 завишена компресия

    На едно приятелче пунтото му понагаря масло и ходи да му мерят компресията и показа 13.5 и на 4-те цилиндъра. На къде да се насочим?
    Fiat Bravo 1.6 99г. - Г.И.
    Fiat Stilo 1.6 02г. - Г.И.

    #2
    Гумички на клапаните? Коя година е колата?И колко масло харчи?Ако са гумичките - не съм много сигурен, но на тоя двигател май можеха да се сменят само като се свали капака на главата, т.е. без да се сваля разпределителния вал и т.н. ...
    Renault Clio 1.5 dci / Fiat Brava 105JTD / 1999 год.
    http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=43195

    Коментар


      #3
      [quote="Skip_01"]Гумички на клапаните? Коя година е колата?И колко масло харчи?Ако са гумичките - не съм много сигурен, но на тоя двигател май можеха да се сменят само като се свали капака на главата, т.е. без да се сваля разпределителния вал и т.н. ... [гумички на гкалапани е по добрия вариант от сегменти и така :1 гунички на клапаните се свалят подменят като се свали разпределителния вал и повдигачите те трябва да са с пулове така че е от голямо значение кои каде си е стоял защото самите пулове са с различна дебелина и са регулирани за всеки клапан сам за себе си и се достига до гумичките и те се демонтират признак за гумички на клапани е е следния сутрин когато колатасе пали сутрин илил сле няколко часов престой тя испушва син облак изгоряло масло причината е че гумичките са вече износени т.е. разширени и когато маслото се истича обратно в картера сами се сещате че по стеблото на клапана се стича в цилиндрите заради разширената гумичка на клапана защото тя не оплатнява така че колата испуше ли при стартиране на дгт-о след по голям престой от време са гумички2нека кажем нещо за сегментите ако е износен масления сегмент той се врти спрямо др да сегментите се монтират на 120 градуса спрямо един друг или да кажем по просто като емблемата на мерцедес та когато масления сегмент се завърти и застане ключ над ключ се създава помпено действие и буталото дефакто засмуква масло от картера и го изгаря в такъв случай се сменят сегменти ако гори повече масломоя съвет е да се сменат гумички на клапаните П.П! за малко да забравя внимавайте с пуловете повригачите махнете и сложете секи кадето е бил за да не има натегнати и и ненатегнати клапани при износени маслени сегменти КОМПРЕСИЯТА се повишава разхода на масло също
      Фиат Пунто Мк1 99г малкото ми градско бижу 55 кончета
      Нисан Терано 2 с фейс лифт 2.7 ТДИ 123 кончета R20
      това няма умора за балканче

      Коментар


        #4
        Re: Punto 1.1 завишена компресия

        reter написа:
        На едно приятелче пунтото му понагаря масло и ходи да му мерят компресията и показа 13.5 и на 4-те цилиндъра. На къде да се насочим?
        При завишена компресия и регистриран разход на масло е признак за износени сегменти или осева хлабина на сегментите в буталото,особено масления.В този случай сегментната група е много добре умаслена от проникващото масло,а в такива случаи компресията е в горните граници или завишена.Има ли завишено масло около сегментите,компресията нормално е завишена.А за да има завишено масло около сегментите,значи има пропуск от тях.И помпеното действие на буталосегментната група тогава е налице както спомена колегата в горния пост.

        Коментар


          #5
          колага гори доста масло, за една смяна (10 000 км.) около литър и половина. Колата се кара с масло Polytron и добавка Polytron и така го успокоиха разхода на масло, но все пак това не е решение. Колата е 96г.
          Fiat Bravo 1.6 99г. - Г.И.
          Fiat Stilo 1.6 02г. - Г.И.

          Коментар


            #6
            reter написа:
            колага гори доста масло, за една смяна (10 000 км.) около литър и половина. Колата се кара с масло Polytron и добавка Polytron и така го успокоиха разхода на масло, но все пак това не е решение. Колата е 96г.
            Това не е завишен разход на гориво и за сега ти е в нормата.Не слушай какво ти говорят.150 гр масло на 1000 клм е нищо разход.Даже много добър разход-добре маже всичко,което е дълъг живот.

            Коментар


              #7
              да и аз знам около 1л на 10 000е ок. Аз по рано сменях сегменти ма гореше 500мл на 1000км и сменях сегменти, след смяната ми гори около 700-800 най много 1л на 10 000, като доста често карама над 3500 оборота, не се свеня да я драскам до 5000-5500 об
              Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
              Втората......пак същата!
              (_-_)______////_______(_-_)
              Punto75-Вече на жената!
              Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004

              Коментар


                #8
                [quote="reter"]колага гори доста масло, за една смяна (10 000 км.) около литър и половина. Колата се кара с масло Polytron и добавка Polytron и така го успокоиха разхода на масло, но все пак това не е решение. Колата е 96г.колега смятам че със смяна на гумички на клапани че се оправи прпблема ти те са се разширили и са станали каро бунарчета но внимавайте с пордигачите те са пулове и за секи клапан са регулирани само за него си кой от кадето се извади там се постава успех
                Фиат Пунто Мк1 99г малкото ми градско бижу 55 кончета
                Нисан Терано 2 с фейс лифт 2.7 ТДИ 123 кончета R20
                това няма умора за балканче

                Коментар


                  #9
                  blagi4, ползвай препинателни знаци, моля те! Едвам разбирам какво искаш да кажеш.
                  "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
                  Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
                  Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

                  Коментар


                    #10
                    Гимичките, доколкото знам се хващат лесно....палиш сутрун, ако пропуши за момент и после не пуши, значи почти сигурно са заминали

                    Коментар


                      #11
                      благодаря много на всички за отговорите
                      Fiat Bravo 1.6 99г. - Г.И.
                      Fiat Stilo 1.6 02г. - Г.И.

                      Коментар


                        #12
                        Synthy написа:
                        blagi4, ползвай препинателни знаци, моля те! Едвам разбирам какво искаш да кажеш.
                        Когато пишех п темата бях на работа.А там е попринцип немам право да ползвам нет и така се получи надяван се да съм помогнал и колега извинявай че съм те затруднил.
                        Фиат Пунто Мк1 99г малкото ми градско бижу 55 кончета
                        Нисан Терано 2 с фейс лифт 2.7 ТДИ 123 кончета R20
                        това няма умора за балканче

                        Коментар


                          #13
                          Незнам срам ма е дакажа как е при мене ама ако гореше на 10 000 км 1 литар масло щях да се радвам , само ,че при мен са 3 литра на 1000 км :S няма сажди на аспуха нито омазняване правил съм опита с пръста ...Иначе тяга има изпъва доста... Вероятно го хвърля от някъде ... ма викам "Нов дигател" без да си троша нервите и пари за я стане ,я не стане (понеже проблема се появи след прегряване и пукане на гарнитурата)
                          >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

                          Коментар


                            #14
                            Fiat_Punto11 написа:
                            Незнам срам ма е дакажа как е при мене ама ако гореше на 10 000 км 1 литар масло щях да се радвам , само ,че при мен са 3 литра на 1000 км :S няма сажди на аспуха нито омазняване правил съм опита с пръста ...Иначе тяга има изпъва доста... Вероятно го хвърля от някъде ... ма викам "Нов дигател" без да си троша нервите и пари за я стане ,я не стане (понеже проблема се появи след прегряване и пукане на гарнитурата)
                            двигателя трябва ти е като лейка колега или др вариант е да го фарля от задния оплатнител на коляновият вал.Но тогава според мен щеше боксува съеденителя така,че варианта остава към сегменти.Когато се получи помпено действие масления застане ключ над кюч с компресорния засмуква масалце от картера и го изгаря както сам писал по горе
                            Фиат Пунто Мк1 99г малкото ми градско бижу 55 кончета
                            Нисан Терано 2 с фейс лифт 2.7 ТДИ 123 кончета R20
                            това няма умора за балканче

                            Коментар


                              #15
                              Колеги, моята е същата. В смисъл на 1000км около 4-500мл. При мен си личи, че тече от гарнитура на капака. Двигателя под гарнитурата целият е омазан от масло и прах. Лесно бих могъл да сменя гарнитурата, но чувам, че и клапаните почукват леко и най-добре като се отвори да се прави цялостно. Освен това на 2 цилиндъра има копресия 5атм, а на другите 9.5атм. Какво смятате, заслужава ли си да и правя основен ремонт? Колко излиза такъв кит за двигател 1.1. Говоря за частите, труда ще ми излезе по-евтин при познат, пък и аз ще бачкам по двигателчето си.

                              Коментар

                              Working...
                              X