На едно приятелче пунтото му понагаря масло и ходи да му мерят компресията и показа 13.5 и на 4-те цилиндъра. На къде да се насочим?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Punto 1.1 завишена компресия
Collapse
X
-
Гумички на клапаните? Коя година е колата?И колко масло харчи?Ако са гумичките - не съм много сигурен, но на тоя двигател май можеха да се сменят само като се свали капака на главата, т.е. без да се сваля разпределителния вал и т.н. ...Renault Clio 1.5 dci / Fiat Brava 105JTD / 1999 год.
http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=43195
-
[quote="Skip_01"]Гумички на клапаните? Коя година е колата?И колко масло харчи?Ако са гумичките - не съм много сигурен, но на тоя двигател май можеха да се сменят само като се свали капака на главата, т.е. без да се сваля разпределителния вал и т.н. ... [гумички на гкалапани е по добрия вариант от сегменти и така :1 гунички на клапаните се свалят подменят като се свали разпределителния вал и повдигачите те трябва да са с пулове така че е от голямо значение кои каде си е стоял защото самите пулове са с различна дебелина и са регулирани за всеки клапан сам за себе си и се достига до гумичките и те се демонтират признак за гумички на клапани е е следния сутрин когато колатасе пали сутрин илил сле няколко часов престой тя испушва син облак изгоряло масло причината е че гумичките са вече износени т.е. разширени и когато маслото се истича обратно в картера сами се сещате че по стеблото на клапана се стича в цилиндрите заради разширената гумичка на клапана защото тя не оплатнява така че колата испуше ли при стартиране на дгт-о след по голям престой от време са гумички2нека кажем нещо за сегментите ако е износен масления сегмент той се врти спрямо др да сегментите се монтират на 120 градуса спрямо един друг или да кажем по просто като емблемата на мерцедес та когато масления сегмент се завърти и застане ключ над ключ се създава помпено действие и буталото дефакто засмуква масло от картера и го изгаря в такъв случай се сменят сегменти ако гори повече масломоя съвет е да се сменат гумички на клапаните П.П! за малко да забравя внимавайте с пуловете повригачите махнете и сложете секи кадето е бил за да не има натегнати и и ненатегнати клапани при износени маслени сегменти КОМПРЕСИЯТА се повишава разхода на масло същоФиат Пунто Мк1 99г малкото ми градско бижу 55 кончета
Нисан Терано 2 с фейс лифт 2.7 ТДИ 123 кончета R20
това няма умора за балканче
Коментар
-
Re: Punto 1.1 завишена компресия
reter написа:На едно приятелче пунтото му понагаря масло и ходи да му мерят компресията и показа 13.5 и на 4-те цилиндъра. На къде да се насочим?
Коментар
-
reter написа:колага гори доста масло, за една смяна (10 000 км.) около литър и половина. Колата се кара с масло Polytron и добавка Polytron и така го успокоиха разхода на масло, но все пак това не е решение. Колата е 96г.
Коментар
-
да и аз знам около 1л на 10 000е ок. Аз по рано сменях сегменти ма гореше 500мл на 1000км и сменях сегменти, след смяната ми гори около 700-800 най много 1л на 10 000, като доста често карама над 3500 оборота, не се свеня да я драскам до 5000-5500 обPunto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
Втората......пак същата!
(_-_)______////_______(_-_)
Punto75-Вече на жената!
Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004
Коментар
-
[quote="reter"]колага гори доста масло, за една смяна (10 000 км.) около литър и половина. Колата се кара с масло Polytron и добавка Polytron и така го успокоиха разхода на масло, но все пак това не е решение. Колата е 96г.колега смятам че със смяна на гумички на клапани че се оправи прпблема ти те са се разширили и са станали каро бунарчета но внимавайте с пордигачите те са пулове и за секи клапан са регулирани само за него си кой от кадето се извади там се постава успехФиат Пунто Мк1 99г малкото ми градско бижу 55 кончета
Нисан Терано 2 с фейс лифт 2.7 ТДИ 123 кончета R20
това няма умора за балканче
Коментар
-
Synthy написа:blagi4, ползвай препинателни знаци, моля те! Едвам разбирам какво искаш да кажеш.Фиат Пунто Мк1 99г малкото ми градско бижу 55 кончета
Нисан Терано 2 с фейс лифт 2.7 ТДИ 123 кончета R20
това няма умора за балканче
Коментар
-
Незнам срам ма е дакажа как е при мене ама ако гореше на 10 000 км 1 литар масло щях да се радвам , само ,че при мен са 3 литра на 1000 км :S няма сажди на аспуха нито омазняване правил съм опита с пръста ...Иначе тяга има изпъва доста... Вероятно го хвърля от някъде ... ма викам "Нов дигател" без да си троша нервите и пари за я стане ,я не стане (понеже проблема се появи след прегряване и пукане на гарнитурата)>>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->
Коментар
-
Fiat_Punto11 написа:Незнам срам ма е дакажа как е при мене ама ако гореше на 10 000 км 1 литар масло щях да се радвам , само ,че при мен са 3 литра на 1000 км :S няма сажди на аспуха нито омазняване правил съм опита с пръста ...Иначе тяга има изпъва доста... Вероятно го хвърля от някъде ... ма викам "Нов дигател" без да си троша нервите и пари за я стане ,я не стане (понеже проблема се появи след прегряване и пукане на гарнитурата)Фиат Пунто Мк1 99г малкото ми градско бижу 55 кончета
Нисан Терано 2 с фейс лифт 2.7 ТДИ 123 кончета R20
това няма умора за балканче
Коментар
-
Колеги, моята е същата. В смисъл на 1000км около 4-500мл. При мен си личи, че тече от гарнитура на капака. Двигателя под гарнитурата целият е омазан от масло и прах. Лесно бих могъл да сменя гарнитурата, но чувам, че и клапаните почукват леко и най-добре като се отвори да се прави цялостно. Освен това на 2 цилиндъра има копресия 5атм, а на другите 9.5атм. Какво смятате, заслужава ли си да и правя основен ремонт? Колко излиза такъв кит за двигател 1.1. Говоря за частите, труда ще ми излезе по-евтин при познат, пък и аз ще бачкам по двигателчето си.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар