Някой свалял ли е волана на Браво с Airbag. Как се процедира и с кое трябва да се внимава, че да не се прецака Airabag-а?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Сваляне на волана?
Collapse
X
-
ThE_PuNiSHeR написа:Откачаш клемите. Бъркаш отзаде на еърбега и развиваш болтовете. Вадиш го лекичко и откачаш кабелите. След това отвиваш гайката и не помня точно, но май пак се махаха кабели. Охлюва с лентата остава на конзолата. Лепиш му една лепенка или го бележиш да не се върти и си готов.Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI
Коментар
-
Охлюва,ако е това което предполагам е диска както ти му викаш и служи за гасене на мигача при навиване на обратен волан.По другите въпроси:1. Да,ама няма нужда да чакаш 10 минути2.Не са гайки а са болтове при мене са шесторгам 5 или 6 номер.3. Махаш кабела който е букса всъщност4. Да, и тя е на букса5. Гайки са 2бр. тънички,най-лесно е с гедоре и удължение6. Диска за мигачите не го пипаш,той като извадиш волана си остава и си има дупки в които влиза.Един съвет-ако волана ти е идеално центриран при движение направо си сложи 2 белега (като как се бележат ангренажни колела спрямо двигателя) започващи на кормилния прът и свършващи на волана. Иначе после много трудно се гласи правилното положение. На скицата съм се опитал да покажа какво имам предвид-Черното е волана,червеното е гайката а синьото е кормилния прът.Фиат Крома 1.9 16v+
Фиат Браво 1.6 16v
Фиат Мареа 1.6 16v
Коментар
-
Разглабях го миналата година и не помня вече. В тоя охлюв има лентов кабел, който е за еърбега и свирката. Мисля че беше и той на 2 видии, ама не помня. И не се наглася трудно, ако се размести. Въртиш го на ръка докато му уцелиш положението. Мисля че бяха 3 оборота в едната и другата посока. Болтовете на еърбега са шестограм 6мм май беше.
Коментар
-
Пичове стигнах само до точка 2 и запецнах. По скоро ме е страх да не оплескам нещо. Значи развих шестограмите отзад, които държат еърбега и го мръднах. Остана да виси на жълтият кабел. Сега въпросът ми е от къде да го деръпна. От буксата на първата снимка(точно отзад му се пада на еърбега) или от охлюва(на втората снимка)Вторият въпрос ми е за захващането на самия волан. Единствено на болта посредата ли се държи и ако да как се равива тоя. На самият болт има нещо като скоба. Първо тя ли трябва да се махне?Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI
Коментар
-
Еърбега го откачих. Остана само болта на волана, който му се чудя и не мога да му хвана цаката. Тази скоба, която е върху болта не знам как се маха. Възможно ли е заедно с болта дитректно да излиа?Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI
Коментар
-
Решено. Описанието тук - http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=51161След интервенцията нямам ядове с еърбега, което ми беше най-големият страх. Лампата светва като дам на контакт и след това изгасва, както беше и преди.Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар