Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Сваляне на волана?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Сваляне на волана?

    Някой свалял ли е волана на Браво с Airbag. Как се процедира и с кое трябва да се внимава, че да не се прецака Airabag-а?
    Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI

    #2
    кола

    вадиш + или _ /не се дава на контакт като нее сложен аербега /и зад него има винтове и се сваля лесно
    Прикачени файлове
    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    Коментар


      #3
      Откачаш клемите. Бъркаш отзаде на еърбега и развиваш болтовете. Вадиш го лекичко и откачаш кабелите. След това отвиваш гайката и не помня точно, но май пак се махаха кабели. Охлюва с лентата остава на конзолата. Лепиш му една лепенка или го бележиш да не се върти и си готов.

      Коментар


        #4
        И не си слагай колана, докат сваляш еарбега, че да не те лупне по носа, ако ....примерно нещо се укъси, докат разглобяваш ))))

        Коментар


          #5
          ThE_PuNiSHeR написа:
          Откачаш клемите. Бъркаш отзаде на еърбега и развиваш болтовете. Вадиш го лекичко и откачаш кабелите. След това отвиваш гайката и не помня точно, но май пак се махаха кабели. Охлюва с лентата остава на конзолата. Лепиш му една лепенка или го бележиш да не се върти и си готов.
          Тоя оххлюв какво представлява. Да не е едно кръгло лепната отзад за конзолата на чистачките и фаровете. Понеже ако е то при мен се мърда, като въртя волана на едната страна Искам да обобщя, за да не стане някакъв фал :D 1.Откачам клемите на акомулатора и чакам 10 минути. 2.Отвивам гайките, които са отзад на волана. Някой има ли си на идея какви са? Вестограм някакъв ли?3.Внимателно махам Еърбега, като дори му откачам кабелите. Понеже бях чел някъде, че ако ги откача може да има някакъв проблем после.4.Някъде бях чел, че трябва да се откачи и свирката.5.Отвивам болта на волана и го издърпвам.6.Има едно като копакт диск зад волана(може би това е въпросният охлюв). С него какво да правя?7.Има един жълт кабел за Еърбега. Интересно ми е той към коя му част е хвант?Целта ми е да извадя лостчето за фаровете.
          Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI

          Коментар


            #6
            Охлюва,ако е това което предполагам е диска както ти му викаш и служи за гасене на мигача при навиване на обратен волан.По другите въпроси:1. Да,ама няма нужда да чакаш 10 минути2.Не са гайки а са болтове при мене са шесторгам 5 или 6 номер.3. Махаш кабела който е букса всъщност4. Да, и тя е на букса5. Гайки са 2бр. тънички,най-лесно е с гедоре и удължение6. Диска за мигачите не го пипаш,той като извадиш волана си остава и си има дупки в които влиза.Един съвет-ако волана ти е идеално центриран при движение направо си сложи 2 белега (като как се бележат ангренажни колела спрямо двигателя) започващи на кормилния прът и свършващи на волана. Иначе после много трудно се гласи правилното положение. На скицата съм се опитал да покажа какво имам предвид-Черното е волана,червеното е гайката а синьото е кормилния прът.
            Прикачени файлове
            Фиат Крома 1.9 16v+
            Фиат Браво 1.6 16v
            Фиат Мареа 1.6 16v

            Коментар


              #7
              Разглабях го миналата година и не помня вече. В тоя охлюв има лентов кабел, който е за еърбега и свирката. Мисля че беше и той на 2 видии, ама не помня. И не се наглася трудно, ако се размести. Въртиш го на ръка докато му уцелиш положението. Мисля че бяха 3 оборота в едната и другата посока. Болтовете на еърбега са шестограм 6мм май беше.

              Коментар


                #8
                Пичове стигнах само до точка 2 и запецнах. По скоро ме е страх да не оплескам нещо. Значи развих шестограмите отзад, които държат еърбега и го мръднах. Остана да виси на жълтият кабел. Сега въпросът ми е от къде да го деръпна. От буксата на първата снимка(точно отзад му се пада на еърбега) или от охлюва(на втората снимка)Вторият въпрос ми е за захващането на самия волан. Единствено на болта посредата ли се държи и ако да как се равива тоя. На самият болт има нещо като скоба. Първо тя ли трябва да се махне?
                Прикачени файлове
                Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI

                Коментар


                  #9
                  Еърбега го откачих. Остана само болта на волана, който му се чудя и не мога да му хвана цаката. Тази скоба, която е върху болта не знам как се маха. Възможно ли е заедно с болта дитректно да излиа?
                  Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI

                  Коментар


                    #10
                    Решено. Описанието тук - http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=51161След интервенцията нямам ядове с еърбега, което ми беше най-големият страх. Лампата светва като дам на контакт и след това изгасва, както беше и преди.
                    Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI

                    Коментар

                    Working...
                    X