Здравейте приятели, от скоро съм във форума и гледам и чета че сте пичове и си знаете нещата как седат, та мисълта ми е, днес щях да плащам една брава и да я купувам отивам обаче при човека и преди два дни си запали без проблем а днеска въртим въртим и неще--пълна инжекция 1.6 с газова италианска... човека каза чакайте от студа е щото преди два дни като я палихме не загря достатъчно и е замръзнал катализатора--отидохме махнаха го в един сервиз вътре всичко потрошено... и уж без него трябваше да запали, обаче не, не запали, почна да изкарва от ауспуха някакви парчета и да гърми ,,от много опити за палене и вески път пукаше даже и искра изкочи и човека вика трябва да изкара парчетата от натрошения катализатор и дето е било замръзнало вътре.... въртиме пробваме обаче така и не запали за около 15 минути и повече въртене...мисалта ми е има ли логика в думите му... тези искри и припуквания от ауспуха от какво са --питам ви хора много моля за помощ защото се разбрахме утре ако запали да я плащаме и да я взимаме---думите му са това така се обоснови той... благодарея предварително. И ако той запали и се обади че я запалил и каже че това си било да се изкарат парчетата от катализатора възможно ли е найстина само това е бил проблема или може и в самия двигател да му има нещо.... благодаря
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
fiat brava гърмеж при палене
Collapse
X
-
nai7 написа:Не я вземай тази Брава,кажи какъв мотор е колата.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
pebals написа:пичове бихте ли ми казали какви би могло да бъдат проблеми .. защото аз нищо не разбирам още по малко от пълен инжекцион--а утре уж трябва да вада парите ако човека я запали... обяснете това което той казва дали е вярно или не и ако не е какво може да и има
Коментар
-
Tornado написа:nai7 написа:Не я вземай тази Брава,кажи какъв мотор е колата.
Коментар
-
pebals написа:Tornado написа:nai7 написа:Не я вземай тази Брава,кажи какъв мотор е колата.
Коментар
-
а това че католизатора е на парчета оказва ли влияние при паленето--защото запали преди два дена...а не вервам за два дена да се строши на парчета... ако католизатора е в такова състояние оказва ли влияние на паленето... след кат го махнаме днес изкарваше парчета от ауспуха--какви са тези парета...беха целите черни малки парченца... това какво е дето изкарваше.. вуобще какъв е проблема мотор целия за ремонт или може да е нещо дребно или какво е
Коментар
-
Пълен инжекцион не се дави, поне аз не съм успявал да задавя, ако на някой му се е удавало, значи е голям "специалист". Нали все пак компютъра следи обороти, потенциометъра на дроселовата клапа и мн. др. и от това коригира количеството впръсквано от дюзите. Възможно е да има запушване на някое от гърнетата, може да има замръзнал лед или парчета от натрошения катализатор. И все пак, ако не е капарирана колата, по-добре да се търси друга, освен ако наистина не е в много добро екс и интериорно състояние, това че катализатора е натрошен и запушен говори, че колата е повървяла доста.--Старата ръжда любов не хваща!--
156 sportwagon 1,9 jtd 115
ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;
Коментар
-
pebals написа:значи сега като ми се обади утре сутринта и каже чсичко е океъ от парчеатата катализатор беше поработи малко и ги изхвърли няма проблем бачка си сичко да не я зимам така ли
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар