Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Дизел или Бензин ?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Не ви ли писна да правите такива дискусии, бензин vs. дизел vs. LPG, ЦСКА vs. Левски, Windows vs. Linux ...Поредната ланкаджийска тема.
    .:: Just because I am unique does not mean I am useful ::.
    www.cyxap.com

    Коментар


      #17
      -

      Та незнам кой какво, но отскоро карам едно Bravo JTD ами доста приятно е, но и пунто 1.2/75 си ми допада. Та темата е малко като блондинка или брюнетка /ми на който каквото му допада/
      http://vbox7.com/play:53b65925 (rofl) a sega ko e tui neshto :O (rofl)(rofl)(rofl)

      Коментар


        #18
        Re: Дизел или Бензин ?

        kristo0o_m написа:
        моля секи да си каже мнението за дизела и за бензина смисал кое повече върви .. чудя следващия ми автомобил дали да е дизел секи казва че дизела е по икономичен но е тромав . ....примертно алфа 156 жтд 2.4 .. или аре дане е алфа .. интересува ме дали дизела с турбо компресор пове върви от бензина или обратното.. ?
        Пробвай как върви бензинов двигател, след това пробвай и JTD. Който ти легне на сърце- той ще е.
        Fiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power

        Коментар


          #19
          Я ся да видим:Какво най се сменя/ремонтира:Бензин:- свещи, еле пък вземеш TS х2 ти е цената - кабели- стъпков мотор- дебитомер- ламбда сонда, не знам дали няма и модели с 2 броя за Берое- бобини- дистрибуторна капачка, палецДизел:- свещи подгревни, я ги смениш, я не.- дебитомер
          F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

          Коментар


            #20
            Re: -

            magik написа:
            Та незнам кой какво, но отскоро карам едно Bravo JTD ами доста приятно е, но и пунто 1.2/75 си ми допада. Та темата е малко като блондинка или брюнетка /ми на който каквото му допада/
            Ти чипни Бравото, пък да те видя как ще си като се качиш на Пунта Мара
            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

            Коментар


              #21
              Shefy написа:
              Щом те интересува вървене си вземи бензин, не от гледна точка кое е по-бързо, а от гледна точка на това, че дизела не е за ръчкане.
              Пълна глупост.
              Pakidanski написа:
              Според мен дизела печели за момента....излязоха много добри двигатели от ново поколение, между които са и италианските JTD-та. Докато нови поколения бензинови двигатели за момента имат само мерцедес и бмв, които може да се каже, че са недостъпни на този етап.Иначе тоя с 2.4 двигател почти всяка кола ще лети и няма да харчи колкото аналогичен бензинов...освен това и нафта на далавера има колкото щеш, та може да ти излиза и още по- тънко
              Напълно вярно ! Бензина отдавна му мина модата.Чудя се още на хора,които си купуват нови бензинови коли.Нито вървят,нито са икономични.
              maskarata написа:
              Предполагам под ръчкане имате предвид високи обороти, които при дизела липсват.
              И като липсват кво ? За сметка на това,дизела пък има много повече нютон метри. :P Чипнато 2.4 JTD може би не бяга ? Чипнато Стило 1.9 JTD би се опряло доста на стоково Стило 2.4 Абарт ...
              Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm 200 hp Q-tronic + Alfa Romeo 156 1.9 JTD 1++ hp 2003,Inside Facelift. - Now.
              Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 150 - The beautiful devil. - еx. // Stilo 1.9 JTD 1++ hp - еx
              Вълкът е по-слаб от лъвът и от мечката, но никога не играе в цирка !!!

              Коментар


                #22
                Колега дай описание за високи обороти,а и те ли са най важното един мотор да върви.

                Коментар


                  #23
                  Аз като защитник на бензина да попитам произвеждат ли се атмосферни дизели за леки автомобили и ако да колко процента, и колко процента от бензиновите коли имат турбо и ако на мойто ино и шес му туря турбо кво става със свръх модерния дизел? Нормално е на бензина да му е минала модата защото там няма какво да се пипа вече.
                  Bravo 1.6 16v 97г. + АГУ

                  Коментар


                    #24
                    maskarata написа:
                    и ако на мойто ино и шес му туря турбо кво става със свръх модерния дизел?
                    Нищо, защото не може да стигне КПДто на дизела
                    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                    Коментар


                      #25
                      Тук трябва да се включи Red Storm, за да си каже мнението за Стилото- преди и след ремапа. Аз бях свидетел как БМВ 730 гледаше как задния номер на Стилото избяга напред по магистралата... А е 1.9 JTD
                      Fiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power

                      Коментар


                        #26
                        :,,
                        Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.

                        Коментар


                          #27
                          Atanas71 написа:
                          :D А бре стига сте го лъгали човека с това жътъдъ никога не е било толкова добър дизелов двигател колкото го изкарвате. Това е първия комън рейл , но само това , нищо не го прави много добър двигател . Всичко което се е появило като комън рейл произведено от друга фирма го бие по всички параметри. Сами го знаете това , затова ги и "ЧИПОСВАТЕ" защото си знаете че не върви. Не че тръгва много след чипосването , но е важно да се знае че е чипнато това предполага 20-30 к.с. само че виртуални И това си го знаете Бензина си е тръпка , а турбо-бензина страст. Всичко друго е въпрос на сметки и текезесарско гориво на далавера. Дизела в България все още може да се купува на черно краден и в повечето случаи това е стимул за покупка на такъв автомобил.
                          Напротив, на мен стимула да си купя дизел е по-ниския разход поне 1-2л градско, както и по-равномерния и плавен начин на каране на дизела. Бензина с тия високи обороти и това нервно каране не е моя стил, но все пак съм с бензинова кола, защото такава ми изпадна запазена и тн.Колкото за разхода - за мен той е несравним, имах Пежо 106 1,4D, което харчеше 5,2-5,3л. ГРАДСКО нафта. Със сипани 20лв дизел минавах между 200 и 215км. И говоря за градско в задръствания предимно, не за градско събота и неделя през нощта...

                          Коментар


                            #28
                            Наско, харесай си един уикенд и място, да ти опнем Марата с печка.Ще снимаме
                            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                            Коментар


                              #29
                              Злите езици разправят,че Наско е видял много зор от печките нагоре към вр.Шипка,на път за Италфеста.
                              Octavia RS
                              Evo 10-служебната играчка.

                              Коментар


                                #30
                                Предимство на дизела не иска голяма подръжка(почти никаква) нисък разход , недостатък тромав и скъпи части ......Предимство на дизела с турбо икономичен ,сравнително бърз .Недостатъци проблем с турбото (скъпо за подмняна) ... натрупване на масло в кулера от турбото и достигане на свръх критични обороти за двигателя поради невъзможност от изгасяне.... Предимства на бензин с турбо , големи обороти , много пъргав ... недостатъци износване на турбото ,голям разход ,скъпа подръжка.
                                >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

                                Коментар

                                Working...
                                X