Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Дизел или Бензин ?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    dobrujanetza написа:
    Тук трябва да се включи Red Storm, за да си каже мнението за Стилото- преди и след ремапа. Аз бях свидетел как БМВ 730 гледаше как задния номер на Стилото избяга напред по магистралата... А е 1.9 JTD
    Нямам какво да добавя.При толкова много свидетели. Ще се наложи да посетим тренировъчния полигон на Карловци.
    Octavia RS
    Evo 10-служебната играчка.

    Коментар


      #32
      emzo написа:
      Я ся да видим:Какво най се сменя/ремонтира:Бензин:- свещи, еле пък вземеш TS х2 ти е цената - кабели- стъпков мотор- дебитомер- ламбда сонда, не знам дали няма и модели с 2 броя за Берое- бобини- дистрибуторна капачка, палецДизел:- свещи подгревни, я ги смениш, я не.- дебитомер
      Като ти прочетох сравнението на бензин/дизел ми дойде на ум да направя един безпристрастен анализ какво има в повече един дизел спрямо бензиновия двигател и обратно.Съвременния CR-турбодизел има в повече спрямо един съвремене бензинов двигател не турбо следните неща:1.Демферен маховик2.Демфврна шайба3.Турбина със или без променлива геометрия4.Управление турбина-механично или електронно5.Помпа нагнетателна-високо налягане6.Регулатор помпа високо налягане7.Датчик температура гориво8.Активатор педал гориво/потенциометъра/9.Датчик педал съединител10.Датчик педал спирачка11.Инжектор-сложен и скъп/900 лв срещу 150 лв на бензина/12.Маф-сензор/при бензините преобладава Мап-сензора,особено в последните разработки/.13.Свещи подгревни горивна камера14.Модул управление свещи от поз.1315.Свещи подгряване охлад.система придружени с релета16.Нагревател на нафтата в горивния филтър със съответен датч1ик към него.17.Сензор за налягане на горивото-на ртейла.18.Fraylayf-шайба на алтернатора19.Мощен акумулатор20.В по новите изпълнения FAP-филтър за твърди частици със съответните резервоари нза течности към него.Какво има в един бензинов съвременен двигател в повече спрямо дизеловия такъв:1.Ламбда сонда-една или две2.Свещи запалителни3.Регулатор на обороти празен ход4.Бубина запалителна-една,две или четири5.Датчик положение на дроселовата клапа6.Кнок сензорАко съм пропуснал нещо ще ме извините,подсетете ме ще го добавя с ваша помощ.Ако съм писъл нещо в повече-също.А изводите ще си ги направи всеки за себе си.

      Коментар


        #33
        Много точно.И на всичките ми бензинови коли до момента, които съм имал, се е случило на една да сменя моторчето за празен ход, вземах си втора употреба за 40 лева. И така си я продадох.На друга съм сменял свещи и кабели, понеже така исках, всичко да ми е "на 6" с газовата уредба. Парици имах и вземах най-скъпите кабели на BOSH. Никога не са ме предавали.А доста приятели имам с дизелови автомобили ... еми мъка си е, колкото и суперлативи да напишат.То не бяха помпи, то не бяха електроники, то не бяха замръзнали нафти, ей така, както си карат, то не беше влизане на вода в цилиндрите от някоя сериозна локва.При сегашното положение с цените на горивата, бензин, това е моето мнение.Всичко останало са градски легенди от близкото минало.
        .:: Just because I am unique does not mean I am useful ::.
        www.cyxap.com

        Коментар


          #34
          @Stefan Hadjov - леко се шегувах, но трябва и да отбележим, че в бензиновия ми списък това са често срещани проблеми, докато при твоя списък, много по-малка част дефектира.Иначе, безспорно всичките тези части, правят дизела много по-скъп.
          F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

          Коментар


            #35
            "За" бензина. Само по една причина - дизела в БГ не е на нужното ниво.
            Fiat Marea 1.8i 16V
            Fiat Tipo 1.4i 8V
            Fiat Punto 1.6i 8V
            www.italauto-bg.net/forum/

            Коментар


              #36
              Rokambol написа:
              "За" бензина. Само по една причина - дизела в БГ не е на нужното ниво.
              А бензина е първо качество нали ?
              Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm 200 hp Q-tronic + Alfa Romeo 156 1.9 JTD 1++ hp 2003,Inside Facelift. - Now.
              Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 150 - The beautiful devil. - еx. // Stilo 1.9 JTD 1++ hp - еx
              Вълкът е по-слаб от лъвът и от мечката, но никога не играе в цирка !!!

              Коментар


                #37
                Всеки хвали каквото кара. По горе написах- да сравни бензинов и дизелов автомобил и да си реши.
                Fiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power

                Коментар


                  #38
                  [quote
                  Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.

                  Коментар


                    #39
                    [quote=
                    Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.

                    Коментар


                      #40
                      Ами бих си купил дизел, ама не италиански. Виж от моята бензинка съм супер доволен, пали на -20. Ама при италианките както всички знаем, не е проблем паленето а дали колата ти е в ред. Аз като цяло съм супер доволен от моето Браво 1.2 - 2000-11 месец И като цяло съм за бензина - карах преди време едно Ауди 80 яйце карбуратор - 1.8 - 115 коня - ми тва вадеше павета и харчеше прилично и никъде не ни е оставяло Кола - 1989 - и до ден днешен си е в такова състояние.!

                      Коментар


                        #41
                        emzo написа:
                        maskarata написа:
                        и ако на мойто ино и шес му туря турбо кво става със свръх модерния дизел?
                        Нищо, защото не може да стигне КПДто на дизела
                        Щом казваш че няма да стане нищо аз ще попитам ква мощност можеш да изкараш от атмосферен 1,6 дизелов двигател ако ще КПД-то му да е 50%. На каква база сравняваме дизела и бензина не мога да разбера? При една и съща мощност имаме двигател с 300куб. см. повече обем, 2 пъти повече компресия и турбо компресор.
                        Bravo 1.6 16v 97г. + АГУ

                        Коментар


                          #42
                          Intel или AMD? :D
                          Frontera Sport, X20SE март 1998

                          Коментар


                            #43
                            Vladim написа:
                            Intel или AMD? :D
                            Nvidia

                            Коментар


                              #44
                              Интел и Амд карта i7 и Ati 5970, разбира се всичко клокнато на макс, хардуер за домашни потреби, а не някво извращение

                              Коментар


                                #45
                                Atanas71 написа:
                                Red Storm написа:
                                Злите езици разправят,че Наско е видял много зор от печките нагоре към вр.Шипка,на път за Италфеста.
                                Пък и шегаджии си падате Вие да не сте ме гонили нагоре бре аз не съм разбрал :D А когато водиш колона целта не е да се състезаваш а да се стремиш да не я разкъсваш Има ли изобщо сток жътъдъ с което да се дръпнем или отдавна всички са чипнати , за да може вървенето им да е що годе като на 1.6 Yellow_Flash_Colorz_PDT_05
                                А-а,разбрах.Значи 1,6 е силен мотор и затова им слагате АГУ-да поумалеят малко.Иначе няма овладяване. Половината бензинджии,пишещи в темата карат с АГУ,но иначе бензина е номер 1.
                                Octavia RS
                                Evo 10-служебната играчка.

                                Коментар

                                Working...
                                X