Danchojn написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
проблем със скоростна кутия или деференциал на пунто 1.2 16в
Collapse
X
-
Danchojn написа:Казваш, че на задна няма щракане. Ако е изронен дифа би трябвало да не изчезне. Все повече почва да прилича на вътрешно каре. И само когато е по инерция ли се чува? Какво се случва на скорост, при рязко ускоряване и след това рязко пускане на газта?
Коментар
-
blagi4 написа:jordan85 написа:Колега и аз имах подобен шум,но при мене се чуваше малко като стържене. при мене се наложи направо смяна на кутията
Коментар
-
VIN написа:blagi4 написа:jordan85 написа:Колега и аз имах подобен шум,но при мене се чуваше малко като стържене. при мене се наложи направо смяна на кутията
Коментар
-
Хвърляше масло от първичния вал и омасляваше съединителя. Обаче като я свалих видях че вала има луфт но не ми е шумяла кутията. Затова смених лагера (19лв. SNR) семерингата (5лв. кортеко) след това един приятел дето ми помагаше вика - я дай тъкмо сме я отворили да сменим и лагерите на диференциала (по 6лв. единия и двете семеринги по 10лв.) . След това 2л. масло 75W 80 по 16лв. и тва е. това съм правил по моята (пунто 1.2 8V 2002г.)
Коментар
-
VIN написа:Хвърляше масло от първичния вал и омасляваше съединителя. Обаче като я свалих видях че вала има луфт но не ми е шумяла кутията. Затова смених лагера (19лв. SNR) семерингата (5лв. кортеко) след това един приятел дето ми помагаше вика - я дай тъкмо сме я отворили да сменим и лагерите на диференциала (по 6лв. единия и двете семеринги по 10лв.) . След това 2л. масло 75W 80 по 16лв. и тва е. това съм правил по моята (пунто 1.2 8V 2002г.)
Коментар
-
1. Консултираи се с двама трима маистори и виж какво ще ти кажат.2. Ако имаш възможност вдигни я на подемник или крик и завърти колелата, виж дали се чува нещо и от къде. 3. Ако щтракането се усилва с всеки ден взимаи мерки за да не стане по лошо. Ако имаш условия и поне малко познания започваи да сваляш едно по едно, или е от кутията или съединител или карета, за друго не се сещам. 4. Ако смяташ че е от кутията сваляи и сменяи лагери наред поне не са скъпи моите се паднаха някакъв стандартен размер. Можеш да ги вземеш от всеки магазин за лагери. Ако се притесняваш дали са надежни и ще издържат споко те и оригиналните са сбирщаин единият японски KOYO а другият полски слагали италианците квито има. Между другото как ти е съединителя да не се окаже счупена пружина на притескателя. Дано откиеш проблема по скоро. Успех за това се сещам в момента.
Коментар
-
moraliyski написа:Колега и аз имах същия пробелем, реши след смяна на скоростна кутия.Виж там сателити и планети да не са нещи износено или счупено по тях в сайта на axm има вече такива части.Успех!
Коментар
-
Айде и от мен един акъл .Имах Фиат Уно . Като потеглях напред се чуваше едно такова стържене и тракане . Включа ли на задна и карам назад нямаше проблем. Оказа се тампон на двигателя се беше скъсал.При потегляне напред двигателя си изменяше положението и полуоските заемаха по друго положение и се чуваше това ужасно стържене . При каране назад двигателя заемаше друго положение и вече нямаше това стържене . Та провери ги тампоните за всеки случай. Най лесно става като вдигнеш капака над двигателя и един да ти запали колата и да включи на първа . Ти ще гледаш двигателя дали се усуква на една страна . Същото и като включи на задна ще видиш шава ли двигателя.Моя майстор на Уното така го позна за две минути и ми показа да гледам как шава двигателя ,а той включваше на първа и задна.
Коментар
-
коцев написа:Айде и от мен един акъл .Имах Фиат Уно . Като потеглях напред се чуваше едно такова стържене и тракане . Включа ли на задна и карам назад нямаше проблем. Оказа се тампон на двигателя се беше скъсал.При потегляне напред двигателя си изменяше положението и полуоските заемаха по друго положение и се чуваше това ужасно стържене . При каране назад двигателя заемаше друго положение и вече нямаше това стържене . Та провери ги тампоните за всеки случай. Най лесно става като вдигнеш капака над двигателя и един да ти запали колата и да включи на първа . Ти ще гледаш двигателя дали се усуква на една страна . Същото и като включи на задна ще видиш шава ли двигателя.Моя майстор на Уното така го позна за две минути и ми показа да гледам как шава двигателя ,а той включваше на първа и задна.
Коментар
-
Сателитите и планетите са зъбни колела от тях е изграден диферинцала.Като е пуснеш на свободна се чува леко тропане като от пластмаса като подадеш много леко газ спира, и на зад да е караш пак трябва да е същото.Когато има и минимално напрежение на тези зъбни колела няма да го има тропането защото луфта се обира при въртеливото движение.Успех!Фиат БРАВО 1200 куб.см. 59kW 2001 Г.И. Stilo GAS
Ситроен Берлинго 1.6 HDi 2009
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар