Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Шум отзад на Пунто ЕLX

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Шум отзад на Пунто ЕLX

    Здравейте. Искам да питам, и ще съм много благодарен ако някой ми отговори . Имам Пунто 94 ЕLX карам го от 9-10 месеца вече. Досега сериозни проблеми не съм имал и като цяло съм много доволен. Обаче преди няколко дни при скорост над 30-40 км/ч се чува някакав шум отзад. Първият път си мислех, че не съм затворил багажника, но дори и след това (т.е. след като спрях и отворих и затворих багжника) пак шуми. Шуми сякаш имам багажник отгоре и ако някой е чувал такав шум на такова прилича. Та се чудя какво да правя на сервиз ли да ходя? Дали някой лагер не е свършил? Може ли да е т гумите? Ами многоо ще съм благодарен, ако някой може да ми даде най-малкото някакъв съвет. Благодаря предварително. Всичко добро

    #2
    Колега поради факта, че е доста трудно да се опише шум с думи, трудно е и да се определи какво поражда шума.
    VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
    VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
    VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
    VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
    Нека Силата на бъде с Нас...

    Коментар


      #3
      Re: шум отзад

      Hio написа:
      Здравейте. Искам да питам, и ще съм много благодарен ако някой ми отговори . Имам Пунто 94 ЕLX карам го от 9-10 месеца вече. До сега сериозни проблеми не сам имал и като цяло съм много доволе. Обаче преди няколко дни при скорост над 30-40 км/ч се чува някакав шум отзад. Първият път си мислех че не съм затворил багажника, но дори и след това (т.е. след като спрях и отворих и затворих багжника) пак шуми. Шуми слякаш имам багажник отгоре и ако няко е чувал такав шум на такова прилича. Та се чудя какво да правя на сервиз ли да ходя? Дали някой лагер не е свършил? Може ли да е т гумите? Ами многоо ще съм благодарен ако някой може да ми даде най-малкото някакъв съвет. Благодаря предварително. Всичко добро
      99% лагер и при мен е така но се получава при скорост над 60-70 км и не мога да го разбера дали е левия или десния затова си карам така с по силна музика в колата да не дразни , като се разбие още тогава ще го сменям ,че не ми се дават пари да сменям и двата лагера
      TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
      UNO 1.0 FIRE

      Коментар


        #4
        шум отзад ...

        Ей хора благодаря, така е по-лесно като знаеш че поне някой ти дава по малко акъл. Защото с колите не сам много наватре, та е хубаво да има някой който да помага. 10х още веднъж.Успех

        Коментар


          #5
          При моето пунто като го купувах имаше такъв шум подобен на свистене от горен багажник на жигули и се оказа заминал лагер смених едната задна главина и всичко е ОК ако нямаш ABS главината струва 40-50 лв.
          PUNTO 1.1 94г.

          Коментар


            #6
            Вдигаш някаква скорост, при която чуваш отчетливо шума и "разклащаш" колата наляво-надясно - загряваш гумите, така да се каже. Ако на едната страна шума се увеличава, а на другата намалява - то може да се говори за лагер на главина. Лагера е от страната, накъдето завиваш и шума намалява. Допълнителен тест е на място да разклатиш гумата перпендикулярно на направлението й. Ако има луфт - същата работа. Майсторите ще кажат цялата главина ли се сменя или само лагер...
            Антверп, Аалст, Люцерн, Слован, Олимпия, Беверен, Публикум, Тампере, БАТЕ (Борисов), ЖИЛИНА и Дебрецен ... следва продължение...

            Коментар


              #7
              vesko написа:
              Вдигаш някаква скорост, при която чуваш отчетливо шума и "разклащаш" колата наляво-надясно - загряваш гумите, така да се каже. Ако на едната страна шума се увеличава, а на другата намалява - то може да се говори за лагер на главина. Лагера е от страната, накъдето завиваш и шума намалява. Допълнителен тест е на място да разклатиш гумата перпендикулярно на направлението й. Ако има луфт - същата работа. Майсторите ще кажат цялата главина ли се сменя или само лагер...
              според мен този тест/със загряването на гумите/ е удачен за преден лагер а относно разклащането на гумата не е задължително да има луфт когато вие лагера
              TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
              UNO 1.0 FIRE

              Коментар


                #8
                vesko написа:
                Вдигаш някаква скорост, при която чуваш отчетливо шума и "разклащаш" колата наляво-надясно - загряваш гумите, така да се каже. Ако на едната страна шума се увеличава, а на другата намалява - то може да се говори за лагер на главина. Лагера е от страната, накъдето завиваш и шума намалява. Допълнителен тест е на място да разклатиш гумата перпендикулярно на направлението й. Ако има луфт - същата работа. Майсторите ще кажат цялата главина ли се сменя или само лагер...
                Може да се тества и като се вдигне на крик и се завърти гумата!Сменя се цяла главина!

                Коментар


                  #9
                  сервиз за главината/лагера

                  Благодаря за информациите. От това което прочетох май ще трябжа дасе ходи на серви, така че ако някой може да ме упъти към качестверн сервиз , който в същото време да не ти одира кожата, ще се радвам. Аз сам в квартал дружба и да ви кажа тук сервизите са малко забутани, ходих още в началото (тъй като не знаех много сервизи) в този на Фиат/Ланчия на искърско шусе, обаче там е само че ми държаха колата 2 седмици, а и като платих после свят ми се зави. Така че, сигуро ви е ясно колко е важен сигурният сервиз, ще сам благодарен за малко упътване. Чух че в Люлин на Орион-а имало някакви сервизи, които били добри.?

                  Коментар


                    #10
                    А аз пак да питам. Възможно ли е този шум да се появява и от гърнето? До колкото мога да видя има две дупки от външната (видимата ) страна? Възможно ли е ако има дупки отвътре евентуално оттам да се чува тоя шум?

                    Коментар


                      #11
                      Hio написа:
                      А аз пак да питам. Възможно ли е този шум да се появява и от гърнето? До колкото мога да видя има две дупки от външната (видимата ) страна? Възможно ли е ако има дупки отвътре евентуално оттам да се чува тоя шум?
                      Разбира се !!...Щом има дупки,можеш да очакваш всевъзможни звуци/не се наемам да ги описвам/
                      Ex. Grande Punto Driver

                      Коментар


                        #12
                        Hio написа:
                        А аз пак да питам. Възможно ли е този шум да се появява и от гърнето? До колкото мога да видя има две дупки от външната (видимата ) страна? Възможно ли е ако има дупки отвътре евентуално оттам да се чува тоя шум?
                        Аз ти препоръчвам да идеш в сервиз "Рали Арт" - точно срещу КАТ, в двора на телевизия 7 дни.Търсиш Стефан - 0898662989, момчето е много свестно, ще разбре от къде е шума и ще ти го оправят. Цените са разумни.
                        Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
                        Fiat Linea 1.3 Multijet'08
                        Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
                        http://forum.fiat-bg.org

                        Коментар


                          #13
                          stef написа:
                          vesko написа:
                          Вдигаш някаква скорост, при която чуваш отчетливо шума и "разклащаш" колата наляво-надясно - загряваш гумите, така да се каже. Ако на едната страна шума се увеличава, а на другата намалява - то може да се говори за лагер на главина. Лагера е от страната, накъдето завиваш и шума намалява. Допълнителен тест е на място да разклатиш гумата перпендикулярно на направлението й. Ако има луфт - същата работа. Майсторите ще кажат цялата главина ли се сменя или само лагер...
                          според мен този тест/със загряването на гумите/ е удачен за преден лагер а относно разклащането на гумата не е задължително да има луфт когато вие лагера
                          На старата кола и двата задни лагера така съм ги "диагностицирал" - работи безотказно
                          Антверп, Аалст, Люцерн, Слован, Олимпия, Беверен, Публикум, Тампере, БАТЕ (Борисов), ЖИЛИНА и Дебрецен ... следва продължение...

                          Коментар


                            #14
                            hit-ko написа:
                            vesko написа:
                            Вдигаш някаква скорост, при която чуваш отчетливо шума и "разклащаш" колата наляво-надясно - загряваш гумите, така да се каже. Ако на едната страна шума се увеличава, а на другата намалява - то може да се говори за лагер на главина. Лагера е от страната, накъдето завиваш и шума намалява. Допълнителен тест е на място да разклатиш гумата перпендикулярно на направлението й. Ако има луфт - същата работа. Майсторите ще кажат цялата главина ли се сменя или само лагер...
                            Може да се тества и като се вдигне на крик и се завърти гумата!Сменя се цяла главина!
                            Христо, като вдигна колата и завъртя гумата по какво да позная дали лагера е "заминал"?!Нещо не успех да загрея гумите, а при разклащане луфт няма... но от няколко дни се чува едно постоянно бучене от задно дясно колело, което се усилва пропорционално на скоростта... един майстор гледа лагера и каза, че е здрав... ама се опасявам, че нещо не му се занимаваше...
                            M-Benz E 250 TD 150hp
                            M-Benz 200d 75 hp
                            Peugeot Bipper 1,3 HDI много малко конски сили

                            Коментар


                              #15
                              отзад

                              доста мръснишко заглавие на темата, или просто на мен ми е мръсно подсъзнанието
                              Брава 1,6 16V; Джанти 16-ки - по договаряне - 4 бр.:
                              http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=88126

                              Коментар

                              Working...
                              X