Ето за какво става дума, при определени обороти се чува някакъв шум като леко резониране, цъкане и аз не знам как да го опиша.Първоначално си мислех, че е от чистачките защото се чува в десния ъгъл, да ама не.После някъде около говорителя в таблото и там не беше, накрая излязох от колата и подавах газ.Звука отново се чуваше отворих предния капак и застанах пред двигателя, подавах газ и локализирах точно шума, в десния подкалник в близост до вратата. Погледнах леко отдоло между калника и пластмасата и видях една букса (вероятно за мигача или нещо друго), после съзрях маркуч и скоби, и си викам дали това (тяло което си мисля е оная система за втечняване на бензиновите пари) не знам дали така се наричаше нещо свързано с екологията!?Прав ли съм, че точно там се намира тая черна кутия или греша.Мисля утре ако имам време да я вдигна на крик и да погледна щото или това е принципа ан работа да си поцъква или има нещо разкачено и подрънква в калника п.с.Сори ако има подобна тема но не я открих, търсих и в гугъл и пак нищо Ама и аз имам страшен слух, как ги чувам тия шумове идея си нямам че и другите трудно ловят шума като им обеснявам и ги крам да слушат в калника
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Какво има в десния подкалник на Мареа 1.8 16?
Collapse
X
-
Колега и аз от скоро има същото "цъкане". Аз си мислех че е нещо в купето но понеже сега е много студено не съм правил нищо по диагностиката.Мисля като се постопли времето и аз да се захвана с този звук. А сега ще следя темата случайно ако се открие решение да знам. Поздравип.с. При мен се забелязва и още един ефект. Цъкането се променя /засилва се като честота/ в зависимост от това колко газ съм подал. Дали и при теб е така?Fiat Ritmo 1.1 1985g. 44kw, Lancia Thema 2.0 i.e 1986g 85kw, Lancia Dedra 1.8 i.e 1992g. 77kw, Fiat Marea 1.8 16v 1997g. 83kw, Alfa Romeo 1.8t.s. 1999g 144ks, Lancia Lynda 1.9jtd 2004g. 115++is, Lancia Phedra 2.2 hdi 2002g 128ks,Fiat Freemont 2.0 multijet2 2014g 140ks
Коментар
-
popai145 написа:Колега и аз от скоро има същото "цъкане". Аз си мислех че е нещо в купето но понеже сега е много студено не съм правил нищо по диагностиката.Мисля като се постопли времето и аз да се захвана с този звук. А сега ще следя темата случайно ако се открие решение да знам. Поздравип.с. При мен се забелязва и още един ефект. Цъкането се променя /засилва се като честота/ в зависимост от това колко газ съм подал. Дали и при теб е така?now. BMW E39 523i '98 170hp
ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp
Коментар
-
Говорих с колегата ilko-gd и ето неговото мнение!"Не съм забелязал да се променя честотата на цъкането, иначе звука е точно като от реле. Зимата ми се струва че го чувам по-често отколкото като е по-топло времето. Аз съм я изолирал цялата тази система, само клапана ми стои закачен за да може да не запише грешка за изгорял/прекъснат клапан."Не случайно попитах колегата дали звука е като от цъкащо реле, като направя сравнение на звука от релетата под жабката и звука в калника разликата е голяма.Звука в калника наподобява нещо като резониране и при пълен ляв завой с много газ дрънка в калника(това го установих днес), вероятно има нещо откачено в него!now. BMW E39 523i '98 170hp
ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp
Коментар
-
6omi написа:колега махни кората на подкалника и провери филтъра да не се е развил щото като се развие и опира в калника и дрънка просто си го затегни и провери нещо да не се е разкачилоnow. BMW E39 523i '98 170hp
ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp
Коментар
-
Тази вечер си прежалих акъла След като напарвих и друг експеримент.Отворих вратата на пътника(отпред и форсирах) звука като от резониране се чуваше ниско долу и се заех с работа.Махнах колелото, смъкнах пластмасата под калника и там наистина си е филтъра за втечняване на бензиновите пари.Всичко е здраво закрепено, няма нищо разхлабено.Запалих двигателчето и започнах да форсирам до около 2500-3000 оборота(диапазона в който се появява шума) нямаше го. Останах потресен, слизам гледам пак и нищо нередно не откривам.Сглобих всичко по обратния ред, отивам паля, форсирам и съвсем леко се доловяше резонирането.Звука мога да го оприлича с звука, който издава детско колело когато има закачена картичка на спиците да си ромоли....нещо подобно но слабо доловимо(шум от пластмаса)И накрая се предадох Та това беше, веротно шума е от самата пластмаса на подкалника щом без него го няма а с него го има!п.с.Писах си и с Христо (hit-ko), той също потвърди, че ако цъкането е от самия клапан то той няма никаква връзка с оборотите на двигателя.Такаче този шум не е от клапана!now. BMW E39 523i '98 170hp
ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp
Коментар
-
dimmX написа:Тази вечер си прежалих акъла След като напарвих и друг експеримент.Отворих вратата на пътника(отпред и форсирах) звука като от резониране се чуваше ниско долу и се заех с работа.Махнах колелото, смъкнах пластмасата под калника и там наистина си е филтъра за втечняване на бензиновите пари.Всичко е здраво закрепено, няма нищо разхлабено.Запалих двигателчето и започнах да форсирам до около 2500-3000 оборота(диапазона в който се появява шума) нямаше го. Останах потресен, слизам гледам пак и нищо нередно не откривам.Сглобих всичко по обратния ред, отивам паля, форсирам и съвсем леко се доловяше резонирането.Звука мога да го оприлича с звука, който издава детско колело когато има закачена картичка на спиците да си ромоли....нещо подобно но слабо доловимо(шум от пластмаса)И накрая се предадох Та това беше, веротно шума е от самата пластмаса на подкалника щом без него го няма а с него го има!п.с.Писах си и с Христо (hit-ko), той също потвърди, че ако цъкането е от самия клапан то той няма никаква връзка с оборотите на двигателя.Такаче този шум не е от клапана!Fiat Ritmo 1.1 1985g. 44kw, Lancia Thema 2.0 i.e 1986g 85kw, Lancia Dedra 1.8 i.e 1992g. 77kw, Fiat Marea 1.8 16v 1997g. 83kw, Alfa Romeo 1.8t.s. 1999g 144ks, Lancia Lynda 1.9jtd 2004g. 115++is, Lancia Phedra 2.2 hdi 2002g 128ks,Fiat Freemont 2.0 multijet2 2014g 140ks
Коментар
-
Малко странно ама проблема го хванах случайно. Десния калник има един винт с шайба( долу където почва прага), който се вижда като се отвори вратата, не знам как и защо но шума идва от шайбичката и се предава по калника.Сега въпроса е как да стегна видийката, защото при макс отворена врата и най късата отверка не можах да направя нищо Като е затворена вратата шума е лек, като я отворя обаче гумата в долната част на вратата не притиска видията и шайбата и шума е по-силен. Сега ще го мисля как да стегна винта, нямам никаква опора и място....а не ми се смъква врата Ще му мисля като се стоплиnow. BMW E39 523i '98 170hp
ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар