Здравейте колеги!Става въпрос за колата от подписа.1. Днес на -13гр. запали без проблем, подгрях я 2-3 мин. и тръгнах. Между 1500 и 2000об. се появи едно да го нарека тракане или почукване. Изчаках мотора да загрее, но не намаля много и не изчезна. Като пристигнах на работа помолих един колега да ми подава газ(не съм с жило), а аз да слушам. Струва ми се, че идва от към инжекторите. Та може ли да е инжектор?В смисъл способен ли е изобщо да издава звуци, различни от познатото ни "цъкане".2. Масло още не е за смяна. Почерняло е но е на 6 000км. Пълна синтетика! Имаше малко бели отлагания по капачката за наливане на масло. Доколкото ми е известно това не е проблем а от конденз. Вярно че зимата карам само градско, но двг загрява винаги, а и рядко имам под 15км градско каране. Та се чудя, може ли да имам позапушване на картерната вентилация?Сигурно е че не смесва охлаждащата течност и маслото! Повече ме притеснява това почукване! На празен ход отсъства напълно, а двг е толкова тих, че само инжекторите се чуват. Това нещо съм го чувал и преди за кратко в преходните режими на мотора, като не съм му отделял внимание защото не се променяло, но днес.......Поздрави и лек ден!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Може би два проблема
Collapse
X
-
да не пускам нова тема и аз имам подобен проблем колата е от подписа и имам едно странно чукане от към двигатела ремъците в този край на двигателя всичко проверих ремъци ,антифриз ,масло обаче това подчукване на определени обороти си седи направи ми впечатление че го прави от 1500-до 3000 оборота и много леко натискане на педала или леко подаване на газта и го има това тракане-чукане някой имал ли е такъв проблем да не стане че се притеснявам заради някоя пламаторийкасамо да добавя че колага е с обикновенна газ и почуква и на газ и бензин1.6 16v 96 г. 103 hp.
България е една от малкото страни в света ,в която докато се движиш в насрешното ,някой може да те шибне отзаде
Да мина да те взема...или да взема да те мина?
Коментар
-
Та така! Това нещо е клапан, с карбонов филтър. В зависимост от режима на двг отваря и засмуква бензинови пари от резервоара. Та може да се окаже всичко наред. Може би обаче ще го разглобя, евентуално да го почистя, ако не е капсулован . Но ако имате идеи и предположения казвайте.Поздрави!Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Danchojn написа:Та така! Това нещо е клапан, с карбонов филтър. В зависимост от режима на двг отваря и засмуква бензинови пари от резервоара. Та може да се окаже всичко наред. Може би обаче ще го разглобя, евентуално да го почистя, ако не е капсулован . Но ако имате идеи и предположения казвайте.Поздрави!Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше
Коментар
-
Синята тръбичка тръгва от резервоара, минава през кутия пълна с въглен (карбонов филтър), при мен кутията е скрита под дясният калник. Като махнеш подкалника се вижда, при Пандата може да е на друго място. От този филтър продължава друга синя тръбичка и отива в мотора. Самият клапан е електрически и подобно на дюзите например "щтрака" като работи. Може да се имитира с подходящ резистор, но и от морга става всякакъв такъв без значение от каква кола ще е.Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар