Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Може би два проблема

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Може би два проблема

    Здравейте колеги!Става въпрос за колата от подписа.1. Днес на -13гр. запали без проблем, подгрях я 2-3 мин. и тръгнах. Между 1500 и 2000об. се появи едно да го нарека тракане или почукване. Изчаках мотора да загрее, но не намаля много и не изчезна. Като пристигнах на работа помолих един колега да ми подава газ(не съм с жило), а аз да слушам. Струва ми се, че идва от към инжекторите. Та може ли да е инжектор?В смисъл способен ли е изобщо да издава звуци, различни от познатото ни "цъкане".2. Масло още не е за смяна. Почерняло е но е на 6 000км. Пълна синтетика! Имаше малко бели отлагания по капачката за наливане на масло. Доколкото ми е известно това не е проблем а от конденз. Вярно че зимата карам само градско, но двг загрява винаги, а и рядко имам под 15км градско каране. Та се чудя, може ли да имам позапушване на картерната вентилация?Сигурно е че не смесва охлаждащата течност и маслото! Повече ме притеснява това почукване! На празен ход отсъства напълно, а двг е толкова тих, че само инжекторите се чуват. Това нещо съм го чувал и преди за кратко в преходните режими на мотора, като не съм му отделял внимание защото не се променяло, но днес.......Поздрави и лек ден!
    Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

    #2
    Колега, щом колата ти е запалила при -13 гр. нямаш никаъв проблем с двигателя. Провери си окачването да не би да е имало лед някаде които е издавал страни шумове? Успех

    Коментар


      #3
      да не пускам нова тема и аз имам подобен проблем колата е от подписа и имам едно странно чукане от към двигатела ремъците в този край на двигателя всичко проверих ремъци ,антифриз ,масло обаче това подчукване на определени обороти си седи направи ми впечатление че го прави от 1500-до 3000 оборота и много леко натискане на педала или леко подаване на газта и го има това тракане-чукане някой имал ли е такъв проблем да не стане че се притеснявам заради някоя пламаторийкасамо да добавя че колага е с обикновенна газ и почуква и на газ и бензин
      1.6 16v 96 г. 103 hp.
      България е една от малкото страни в света ,в която докато се движиш в насрешното ,някой може да те шибне отзаде
      Да мина да те взема...или да взема да те мина?

      Коментар


        #4
        Окачването не е! В движение почти не мога да го чуя този щум, защото се маскира от останалите - от шума на гумите най- вече. Но на място, точно на 1500об. се чува най-отчетливо. Не е звънлив звук.
        Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

        Коментар


          #5
          Ето още малко развитие! Твърдо не е в самия двг този звук. Идва то към дросела. Отивам да го снимам и ще разказвам.
          Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

          Коментар


            #6
            Ето и снимки! Какво е това в което влиза синия маркуч. Идва от резервоара. Него съм набедил. Сега като запалих обаче, въпросния шум го нямаше. Но бях извадил клемата му. После я върнах и пак няма тракане. Но май от него се чува. Та знае ли някой какво е това?
            Прикачени файлове
            Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

            Коментар


              #7
              Може би вакумен маркуч за централното заключване?

              Коментар


                #8
                И да е вакуумно централно (което дълбоко ме съмнява) със сигурност не се влияе от двигателя.

                Коментар


                  #9
                  Та така! Това нещо е клапан, с карбонов филтър. В зависимост от режима на двг отваря и засмуква бензинови пари от резервоара. Та може да се окаже всичко наред. Може би обаче ще го разглобя, евентуално да го почистя, ако не е капсулован . Но ако имате идеи и предположения казвайте.Поздрави!
                  Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                  Коментар


                    #10
                    Danchojn написа:
                    Та така! Това нещо е клапан, с карбонов филтър. В зависимост от режима на двг отваря и засмуква бензинови пари от резервоара. Та може да се окаже всичко наред. Може би обаче ще го разглобя, евентуално да го почистя, ако не е капсулован . Но ако имате идеи и предположения казвайте.Поздрави!
                    Да точно това е, зимата го чувам да работи доста по често от лятото. Не влияе на работата на мотора, аз съм я изолирал тази система.
                    Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
                    Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше

                    Коментар


                      #11
                      Само че няма никакъв филтър. Това е просто клапан за бензиновите пари от резервоара. Проверих му и цените, доста е солен.
                      Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                      Коментар


                        #12
                        ilko-gd написа:
                        Да точно това е, зимата го чувам да работи доста по често от лятото. Не влияе на работата на мотора, аз съм я изолирал тази система.
                        Да разбирам ли, че просто работи шумно?
                        Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                        Коментар


                          #13
                          абе и аз се чудя за какво е това и аз го имам на мото пунто те двигателите са еднакви маи.и каква му е ролята.
                          Фиат Пунто 1.2 8в 60 кончета

                          Коментар


                            #14
                            Синята тръбичка тръгва от резервоара, минава през кутия пълна с въглен (карбонов филтър), при мен кутията е скрита под дясният калник. Като махнеш подкалника се вижда, при Пандата може да е на друго място. От този филтър продължава друга синя тръбичка и отива в мотора. Самият клапан е електрически и подобно на дюзите например "щтрака" като работи. Може да се имитира с подходящ резистор, но и от морга става всякакъв такъв без значение от каква кола ще е.
                            Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
                            Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше

                            Коментар


                              #15
                              При пандата синята тръбичка тръгва от клапана и свършва в резервоара! Фабиите(новите) на пример и те нямат.100% е доказано, че е от този клапан. Няма да го пипам за сега. Благодаря на всички за съдействието!
                              Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                              Коментар

                              Working...
                              X