Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Странно поведение на волана при въртене

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Странно поведение на волана при въртене

    Волана ми се върти на сектори.Имам предвид при каране направо и като го завъртам на 20 градуса в 2 те посоки и някак на сектори се движи- усещането я все едно въртиш копче с фиксирани позиции от тези на авто радиата.Иначе при каране направо колата не бяга в страни, не тресе, нямам проблеми само това при леко завъртане се усеща. На място като го въртя не се усеща и се движи равномерно.Нещо рейката ли е или ???
    http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
    Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
    FIAT БРАВО 1.2 16v
    ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
    FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

    #2
    Опънат ли е добре ремъка на помпата и има ли достатъчно масло?
    AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
    HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
    Kawasaki ER-6n'2012

    Коментар


      #3
      iakvvu написа:
      Опънат ли е добре ремъка на помпата и има ли достатъчно масло?
      Ремъка е опънат, не приплъзва.За маслото незнам гледах го като купих колата преди 2 години тогава имаше, ама сигурно има и сега щото се върти леко на място.
      http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
      Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
      FIAT БРАВО 1.2 16v
      ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
      FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

      Коментар


        #4
        Свали ремъка на помпата и завърти с ръка шайбата и.Трябва да се върти мазно без да затяга.Често се разбива лагера и при въртенето си затяга на моменти,още повече че има и усилие върху него от самият ремък.Теч в случаят не е задължителен.
        AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
        HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
        Kawasaki ER-6n'2012

        Коментар


          #5
          iakvvu написа:
          Свали ремъка на помпата и завърти с ръка шайбата и.Трябва да се върти мазно без да затяга.Често се разбива лагера и при въртенето си затяга на моменти,още повече че има и усилие върху него от самият ремък.Теч в случаят не е задължителен.
          Ще погледна ама си мислех че е нещо по рейката или колелата.Това нещо се усеща само при леко завиване на волана в движение , като карам съвсем бавно или на място се върти съвсем гладко.
          http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
          Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
          FIAT БРАВО 1.2 16v
          ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
          FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

          Коментар


            #6
            Това е от гумите, получава се някакъв дисбаланс и усещането е такова при за въртане, не се стряскай сега като семниш напролет гумите пак ще приказваме, но за всеки случай провери за течове и ниво на маслото, защото не се знае знае ли се.
            --Старата ръжда любов не хваща!--
            156 sportwagon 1,9 jtd 115
            ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;

            Коментар


              #7
              infineon написа:
              iakvvu написа:
              Свали ремъка на помпата и завърти с ръка шайбата и.Трябва да се върти мазно без да затяга.Често се разбива лагера и при въртенето си затяга на моменти,още повече че има и усилие върху него от самият ремък.Теч в случаят не е задължителен.
              Ще погледна ама си мислех че е нещо по рейката или колелата.Това нещо се усеща само при леко завиване на волана в движение , като карам съвсем бавно или на място се върти съвсем гладко.
              Неравномерно износени гуми...А ако го прави от скоро(от както са хванали студовете) може и да е от маслото.
              AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
              HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
              Kawasaki ER-6n'2012

              Коментар


                #8
                Според мен е износен червяка от връзката червяк-гребен в кормилната кутия. До колкото знам се сменя отделно и не е нужно рециклиране на кутията.

                Коментар


                  #9
                  Airfan написа:
                  Според мен е износен червяка от връзката червяк-гребен в кормилната кутия. До колкото знам се сменя отделно и не е нужно рециклиране на кутията.
                  В този случай не би ли следвало да има голям луфт волана?
                  http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
                  Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
                  FIAT БРАВО 1.2 16v
                  ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
                  FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

                  Коментар


                    #10
                    Airfan написа:
                    Според мен е износен червяка от връзката червяк-гребен в кормилната кутия. До колкото знам се сменя отделно и не е нужно рециклиране на кутията.
                    Каква кормилна кутия?! Това е хидравлична рейка!! Там са разни клапи в тоя "червяк"!Ако се стигне до там по-добре направо да смени рейката! Намират се за по 80-100 лв!
                    ||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
                    // Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //

                    Коментар


                      #11
                      а проверявал ли си за буци лед залепнали по ходовата част? Днес имахме подобен симптом и се оправи,като очистихме старателно подкалниците и гумите
                      ex.Мареа ТД100

                      Коментар


                        #12
                        Executer написа:
                        Airfan написа:
                        Според мен е износен червяка от връзката червяк-гребен в кормилната кутия. До колкото знам се сменя отделно и не е нужно рециклиране на кутията.
                        Каква кормилна кутия?! Това е хидравлична рейка!! Там са разни клапи в тоя "червяк"!Ако се стигне до там по-добре направо да смени рейката! Намират се за по 80-100 лв!
                        И според теб хидравличната рейка няма ли кормилна кутия? Пак е същото, предава се въртеливото движение на оста на волана по гребена, който от своя страна завива колелетата. Само че тази процедура се подпомага от напора на хидравличната течност.Хайде да не е червяк - пиньон да е, а гребена е ясно кое е. Сега в случая това е механична рейка (кутия), но при хидравличната движението се предава по същия начин, с тази разлика, че въртенето се усилва от хидравличната течност с перки над пиньона.

                        Коментар


                          #13
                          А не е ли възможен проблем с лагерите на макферсона?
                          еx-fiat bravo 1.6 16V
                          now-fiat marea 1.8 16V

                          Коментар


                            #14
                            Re: Странно поведение на волана при въртене

                            За всички още веднъж
                            infineon написа:
                            Волана ми се върти на сектори.Имам предвид при каране направо и като го завъртам на 20 градуса в 2 те посоки и някак на сектори се движи- усещането я все едно въртиш копче с фиксирани позиции от тези на авто радиата.Иначе при каране направо колата не бяга в страни, не тресе, нямам проблеми само това при леко завъртане се усеща. На място като го въртя не се усеща и се движи равномерно.Нещо рейката ли е или ???
                            AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
                            HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
                            Kawasaki ER-6n'2012

                            Коментар

                            Working...
                            X