Здравейте !Значи преди няколко дни претърпях лек странияен удар с булдюр ( с около 25-30 км/ч). Резултата бе крива предна джанта и според майстора който ми поправя колата и кормилен накрайник. И понеже и шарнирите бяха за смяна купих 2нови носача , нова джанта, 2 нови кормилни накрайника (тези късите) . СЛед смяната уж всичко трябваше да е ОК , но уви - истинските проблеми едва сега започнаха . На място волана се върти малко по трудно от преди (ок приема се че причината е новите не разбити и стегнати кормилни накрайници) , но като тръгна в движение воланът става супер тежък и на където и да завия не се връща . Ходих на стенд - ефект 0, посетих 4 различни майстора - всеки плюе другия и ми казва различно нещо ( един рейка , друг крив амортисьор , трети неправилен реглаж на предницата...) , но най-често споменават рейката.Бихте ли ме насочили като по безпристрастни какво би могло да е. Ако е рейка има ли варянт да се поправи или ако е нещо друго какво би могло да е . Лично аз смятам ,че вътреяният кормилен накрайник е леко усукан и от там идва проблема( но все пак не съм специалист) . И варианта с налучкването до момента ми е на 280лв. Благодаря за разбирането
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
браво проблем с хидравличната рейка - открит
Collapse
X
-
Не е задължително да има теч.А Москвич Алеко претърпях инцидент в канавака и ударих предно дясно колело след две години при изкарване от гаража рейката блокира добре ,че не стана в движение.Беше се счупила опашката на валчето което лагерува посредством лагерче в корпуса.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Трябва да е червено.А маслото пени ли се?Според мен за да елеминираш част от предположенията на майсторите ти и да си сигурен в някой неща,отиди там където си сигурен че ще те обслужат качествено и регулираъй предницата,както и това да ти проверят геометрията на предният мост.Предположенията както виждаш са много.Трябва да се елеминират едно по едно.Възможно е и рейка да е проблема,но за да си сигурен трябва да елеминираш по елементарните причини.AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
Kawasaki ER-6n'2012
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар