Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

браво проблем с хидравличната рейка - открит

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    браво проблем с хидравличната рейка - открит

    Здравейте !Значи преди няколко дни претърпях лек странияен удар с булдюр ( с около 25-30 км/ч). Резултата бе крива предна джанта и според майстора който ми поправя колата и кормилен накрайник. И понеже и шарнирите бяха за смяна купих 2нови носача , нова джанта, 2 нови кормилни накрайника (тези късите) . СЛед смяната уж всичко трябваше да е ОК , но уви - истинските проблеми едва сега започнаха . На място волана се върти малко по трудно от преди (ок приема се че причината е новите не разбити и стегнати кормилни накрайници) , но като тръгна в движение воланът става супер тежък и на където и да завия не се връща . Ходих на стенд - ефект 0, посетих 4 различни майстора - всеки плюе другия и ми казва различно нещо ( един рейка , друг крив амортисьор , трети неправилен реглаж на предницата...) , но най-често споменават рейката.Бихте ли ме насочили като по безпристрастни какво би могло да е. Ако е рейка има ли варянт да се поправи или ако е нещо друго какво би могло да е . Лично аз смятам ,че вътреяният кормилен накрайник е леко усукан и от там идва проблема( но все пак не съм специалист) . И варианта с налучкването до момента ми е на 280лв. Благодаря за разбирането
    Fiat Bravo 1.6 16v ex

    #2
    Теч от рейката? Масло има ли в казанчето? Странни шумове от помпата? С еднакво усилие ли се върти волана през целият цикъл на завъртане и на ляво и на дясно?
    AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
    HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
    Kawasaki ER-6n'2012

    Коментар


      #3
      Не е задължително да има теч.А Москвич Алеко претърпях инцидент в канавака и ударих предно дясно колело след две години при изкарване от гаража рейката блокира добре ,че не стана в движение.Беше се счупила опашката на валчето което лагерува посредством лагерче в корпуса.
      Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
      Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

      Коментар


        #4
        .

        iakvvu написа:
        Теч от рейката? Масло има ли в казанчето? Странни шумове от помпата? С еднакво усилие ли се върти волана през целият цикъл на завъртане и на ляво и на дясно?
        еднакво и равномерно се върти волана . масло има , но е доста ,черно ....
        Fiat Bravo 1.6 16v ex

        Коментар


          #5
          Трябва да е червено.А маслото пени ли се?Според мен за да елеминираш част от предположенията на майсторите ти и да си сигурен в някой неща,отиди там където си сигурен че ще те обслужат качествено и регулираъй предницата,както и това да ти проверят геометрията на предният мост.Предположенията както виждаш са много.Трябва да се елеминират едно по едно.Възможно е и рейка да е проблема,но за да си сигурен трябва да елеминираш по елементарните причини.
          AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
          HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
          Kawasaki ER-6n'2012

          Коментар


            #6
            .

            сега тъкмо се връщам от още един стенд . и те смятат че предницата е регулирана както трябва и си записах час за уж най-добрия майстор на предници в Плевен и ша видим какво ще стане
            Fiat Bravo 1.6 16v ex

            Коментар


              #7
              вече твърдо ми казаха ,че е рейка така ,че темата може да бъде заключена
              Fiat Bravo 1.6 16v ex

              Коментар

              Working...
              X