Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Що е то ,,течни вериги" и има ли то почва на кал и лед

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Re: ...

    syfer написа:
    venco67 написа:
    Може да прозвучи глупаво, но ти приятели нямаш ли. Ако се хванат четири здрави мъже за калници и брони на ръце ще я измъкнат от дупката.
    КОлега не четеш ли.Разбира се, че имам.Този със Нисан Наварата 2007 мисля, че е колкото 5 добичета дето ще бутат.Проблема е , че не става прото той може да ме дръпне но ще изкъртя нещо.Трябва само на зад а на зад няма от къде да влезе джипката.А ако почнат да бутат мъжката 4 човека ще ми огънат нещо Случвало ли ти се е .на мен да.Бутат ме одзаде и чувам как пука капака не благодаря
    не да бутат бе пич,да те вдигнат направо...колкото да подложиш нещо на праговете и да можеш да изчистиш под колелата мисля,че ще стане Инъче и с крик става,но доколкото разбирам няма как да сложиш крик,ако отдолу е кал и сняг?..
    ex.Мареа ТД100

    Коментар


      #17
      няма какво да се случи ако я напънеш да я дърпаш,ние бравото го дърпахме под около 60 градуса за задницата на асфалт и пак го издърпахме ,малко само мръдна ламаринката където се навива винта за теглене но чука го върна,ние затънахъме в трап с киша докато обръщахме насреди улицата и нямаше място назад само настрани,даже и въже нямаше ама тва друга тема,със стелките нямаш много шанс но пробвайP.S. тогава за първи път да польвам коланите на задната седалка(много яки ей)
      alfa romeo 145 1.3 boxer-моята гордост
      fiat bravo TD100-печката на брата

      Коментар


        #18
        Снощи пробвах със стелките колеги.Не става.Явно става само на заледено и то ако е равенно под гумите .а пред мен определено не е равно.Лошото е че през седмицата работя до 17.30 плътно и до като се прибера то става тъмно и не мога да й обърна внимание.Сигурно утре като се наспя и на дневна светлина ако дава времето ще викна няколко човека и ще я напънем на зад както каза колегата с отворени прозорци.ако не стане здраве да е....колата е БРАВА да.Инъче хубавото е че имаме и Браво на жена ми и ако видя зор то ще излезе и ще карам него.Просто не исках да откопавам и другата кола,че във варна е много сериозно между блоковете.Излезеш ли след това няма влизане обратно.утре сигурно ще кача и снимки.А като видях за какво става реч под гумата окончателно се отказах от ,,течните вериги"Четох и доста в гугъл за тях и явно наистина помагат ако си на някой ЛЕД като СТЪКЛО.
        предишна:Фиат Брава-1.2 16V-малък двигател малки емоции-голям разход
        Настояща: Алфа Ромео 156 2.4 JTD 140 h.p.-върхът на сладоледа

        Коментар


          #19
          ами колега повдигаш колата на крик и подлагаш под гумите ,после 3-4 чавека и излизаш .Аз вчера бях като теб чак моста ми опря бутаха бутаха и накрая сложихме тухлички под гумата и тя сама излезе ако имаш нужда от помощ насреща съм

          Коментар


            #20
            lubomm написа:
            ами колега повдигаш колата на крик и подлагаш под гумите ,после 3-4 чавека и излизаш .Аз вчера бях като теб чак моста ми опря бутаха бутаха и накрая сложихме тухлички под гумата и тя сама излезе ако имаш нужда от помощ насреща съм
            Това звучи доста логично... Ако повдигнеш колата и сложиш няколко тухли, или ако щеш големи камъни, или плочи под колелата запълвайки дупката колата ще излезе без проблем. Струва ми се обаче, че в случая прага е опрял в земята и няма начин за повдигане. Иначе идеята с повдигането на предницата за бронята и калниците хич не е пожелателна имайки пред вид тънките ламарини и заоблената броня, която няма къде да се хване. Според мен трябва да действаш комбинативно:джипа отзад с яко въже, няколко човека на отворени врати и бутащи колоните, и пясък под колелата.
            Frontera Sport, X20SE март 1998

            Коментар


              #21
              ....

              lubomm написа:
              ами колега повдигаш колата на крик и подлагаш под гумите ,после 3-4 чавека и излизаш .Аз вчера бях като теб чак моста ми опря бутаха бутаха и накрая сложихме тухлички под гумата и тя сама излезе ако имаш нужда от помощ насреща съм
              Да и аз се страхувам за тънките ламарини от гледна точка на дигането.Мисля да пробвам със следното....Търпение не съм закъсал чак толкова за кола .Там след 15 дена като се поотпусне ще я изкарам.А инъче дигане с крик....абсурд.от долу е несигурна почвата и може да поднесе.Колега ти къде във Варна живееш ?
              предишна:Фиат Брава-1.2 16V-малък двигател малки емоции-голям разход
              Настояща: Алфа Ромео 156 2.4 JTD 140 h.p.-върхът на сладоледа

              Коментар


                #22
                Re: ....

                syfer написа:
                lubomm написа:
                ами колега повдигаш колата на крик и подлагаш под гумите ,после 3-4 чавека и излизаш .Аз вчера бях като теб чак моста ми опря бутаха бутаха и накрая сложихме тухлички под гумата и тя сама излезе ако имаш нужда от помощ насреща съм
                Да и аз се страхувам за тънките ламарини от гледна точка на дигането.Мисля да пробвам със следното....Търпение не съм закъсал чак толкова за кола .Там след 15 дена като се поотпусне ще я изкарам.А инъче дигане с крик....абсурд.от долу е несигурна почвата и може да поднесе.Колега ти къде във Варна живееш ?
                аз съм до макдраифа

                Коментар


                  #23
                  Течните вериги в твоя случай, както си се окопал, няма да ти помогнат, но аз лично ги пробвах преди две седмици на пътя за Мальовица и останах доволен от резултата. Бяхме с една Октавия със зимни гуми и на един вираж зацикли и започна да се носи с вратите напред. Пътят беше стъкло. След напръскване с въпросните течни вериги сцеплението се подобри значително и успяхме да обърнем, за да се приберем, без да я вкараме в дерето, накъдето се влачеше преди това.Иначе съм чувал, че този тип препарати не са подходящи за нови гуми, защото ги "изпичат".
                  преди - TIPO
                  сега - VOLVO XC60

                  Коментар


                    #24
                    Колегата snake на Ичера изпробва такива течни вериги - нека да каже дали е доволен. Там сутринта трябваше да се кара около 10 км по лед.Аз и без такива вериги, с предни зимни и задни летни гуми си издрапах без да ми мръдне никъде колата и сантиметър.Всичко е до техника.Сега като гледам как пишман шофьори боксуват като за световно с новите си зимни гуми, а аз с моите 2-ри сезон, и то от непрестижна марка (Дебица) и със задни летни си тръгвам и на лед и на сняг без проблем - стигам до идеята, че по-скоро е до опит и умения, отколкото до гуми.Ако ще и с танкови вериги да си, като не знаеш как да караш, все ще затънеш някъде.(Жокер - колата първата скорост и високите обороти в снежно и заледено ги забравя...както и използването на спирачка).

                    Коментар

                    Working...
                    X