То всичко е базирано на съмнение (и опит), т.е. предположения. Аз обаче му предлагам да започне от нещо просто, а не да се хвърля да купува скъпоструващи или с неясен произход и техн. състояние части. Предположението ми се базира на факта, че пали на бутане, а на стартер - не. А и колегата казва, че като запали, после няма проблем, т.е. акумулаторът се възбужда. Като падне обаче - нъц, демек пак бутане. И както казах, всичко е в сферата на предположенията.
Stop giving directions, just say "Follow me."
Shevrolet Captiva LS 2.4/136/2009/ГИ Landy
Ex: Fiat Marea 1.6/103/1999/ГИ AG Zenit
колегата нее обяснил точно дали стартера работи дали има ток като стартира или нещо друго става точно като пали
Mestral написа:
Проблема е, че не пали като стартера завърти мотора.
Колега до някъде си прав ... но ме навява мисълта ,че съм палил с акомулатор тотално на умиране праи 3 завъртания едвам и пали ... Но както казах мисля,че прикогледа щом има сила да върти нормално стартера и то не 1 път (само за 1 старт )значи големината и силата на тока са си му достатъчни ... Но само опита може да покаже ... Успех на всички колеги в разрешаване на проблемите им .Лека и безавариина.
>>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->
както писах и в две други теми - проблема е един - студеното време и оная приказка - +3 градуса - италианските коли вече не палят....майтап майтам ама истина за мен...същия номер - стартера върти и нъцки
Fiat Punto 1.1-Синята птица
Lancia Libra SW 2.4-JTD-Самолета! RIP - продава се на части...
Lancia Libra SW 1,9-JTD 115 hp
а стартера добре ли върти винаги ли е така или на моменти някой датчик изгаси + или- за 30 минути и провери пак също и клеимите на акумулатора да са почистени и вързани добретрудно ще направиш диагностика при теб на място но може да се прегледа дали на свещите и на дюзата дали идва ток дали помпата за бензин работи
а мен днес фиатката ме изостави...нещо се е изнежила от спането в гаража и днес след работа не искаше да запали... върти стартера ама нъцки.... с кабели я мъчих да запали от една служебна кола - пак нъцки... като отпусне времето - пали. стане ли около нулата - тц.... лигла!
ток да те убие, бензин да те удави - няма палене и няма.... сложил съм 60 Ач акумулатор!бензиновата помпа се чува като дадеш на контакт
Fiat Punto 1.1-Синята птица
Lancia Libra SW 2.4-JTD-Самолета! RIP - продава се на части...
Lancia Libra SW 1,9-JTD 115 hp
Имам проблем : Колата ми както върви и ми гасне и губо токове. След това пак запалва и това се случва само от време на време.От какво може да става така, може ли да е бубина или деоко ? И ако някой е имал такъв проблем да ми каже как се е справил ако може
Здравейте ! За да не пускам нова тема ще споделя тук. Чистих стъпково моторче на Пунто 1.1 54 к.с. от 1994г. Известно време след чистенето си работеше както по старо му , но известно време след това колата почна да държи по-високи обороти на празен ход на сфетофар. Моторчето не е било никога чистено , откакто е купена колата. Чистих го с WD 40. Единствения проблем, който понякога се получаваше беше, че като дадеш малко повече газ и рязко пуснеш газта като намалеят оборотите има едно пропадане на оборотите доста и след това възстановяване(в редки случаи и гаснене). Чудя се дали не трябва нещо адаптация да направя с VAG COM . Възможно ли е просто на старото моторче да му е дошло времето ? Благодаря ! Гледах някакви моторчета за по 40 лв на VEMO.
Коментар