Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Fiat BRAVA 1.6 16v 1997- трудно пали при загрял двигател

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Fiat BRAVA 1.6 16v 1997- трудно пали при загрял двигател

    Здравйте колеги,имам следния проблем: Имам Фиат БРАВА 1.6 16v 1997г. 103 к.с. автомобила след като достигне работна температура отказва да запали. Симптомите са като при слаб акумулатор, трудно завърта стартера.Ако автомобила се остави да изтине някъде 20-30 мин, няма проблем вътри и запалва без проблем.Сменил съм стартер /чисто нов/ акумулатор също.След като смених акумулатора преди 1 месец проблема сякаш бе решен но от известно време след като смених и термостат и автомобила започна да загрява по-бързо проблема със запалването пак се появи. Въпроса ми е къде да търся проблема? Моля само без коментари "в марката". :D Ще съм благодарен на всеки който може да ми помогне да реша проблема си.Благодаря предварително.

    #2
    Вземаш един мултицет и докато стартера върти мериш колко волта е напржението на клемите на акумулатора.До 8,5-9 волта добре.По-малко-лошо.Колко е напрежението и преди да завъртиш.И какво значи нов стартер? Лично аз съм имал аналогичен проблем от износени втулки на стартера.
    AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
    HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
    Kawasaki ER-6n'2012

    Коментар


      #3
      Колега минал съм през доста сервизи и са мерили какво ли не. Стартера е закупен от магазин нов /рециклиран най-вероятно/. Ако е от втулки защо проблема изчезна след като смених акумулатора с нов? А сега се появи отново?

      Коментар


        #4
        gugko написа:
        Колега минал съм през доста сервизи и са мерили какво ли не.
        Това не ти пречи да измериш отново и да споделиш тук за да има над какво да се разсъждава.Не се знае в какво състояние ти е бил старият акумулатор.Как зарежда динамото ти? Колко волта???
        AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
        HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
        Kawasaki ER-6n'2012

        Коментар


          #5
          13.8 v според това което измериха след заверка на акумулатора. Може да се вярва на тези данни.Може ли проблема да е от лошо зацепен ремък?

          Коментар


            #6
            Възможно е и от неправилна центровка,но ти казваш че мотора върти тежко след като загрее.А ако оборотите не са достатъчно високи при завъртането със стартера пак ще запали трудно.
            AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
            HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
            Kawasaki ER-6n'2012

            Коментар


              #7
              gugko написа:
              13.8 v според това което измериха след заверка на акумулатора. Може да се вярва на тези данни.Може ли проблема да е от лошо зацепен ремък?
              Имах абсолютно същия проблем,и стартер си взех проблема изчезна но след 4 месеца пак се появи.Взех си нов акумулатор и вече 1 г и 2 месеца го няма този проблем.До тази сутрин,колата беше загряла до полвината наложи се да я изгася и след 2-3 мин пак да я запаля,запали но въртеше все едно че няма ток във акумулатора а той е на 1г и 2 м.Ще ми е интересно да разбера най-накрая аджеба от какво е този гаден проблем.Някой ми беше казал че може да е от някакъв датчик,но не съм много наясно за какво иде реч.

              Коментар


                #8
                A със датчика на Хол ... монтиран да следи позицията на коляновия вал ко праим ?При загрята кола според други колеги от форума проблема за трудно палене е това ...
                >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

                Коментар


                  #9
                  Автомобила мина пълна диагностика и според теста всичко работи нормално. Ако е от датчика на коляновия вал щеше да покаже нещо. Дригателя работи перфектно. Разхода на гориво е приличен като се има впредвид че се кара предимно гадско, има мощност.И аз като колегата след като смених стартер и акумулатор се бях зарадвал че проблема е решен ама след като смених и термостата усмивката изчезна от лицето ми. Сега съм я паркирал в гаража и се чудя какво да правя.

                  Коментар


                    #10
                    gugko написа:
                    Автомобила мина пълна диагностика и според теста всичко работи нормално. Ако е от датчика на коляновия вал щеше да покаже нещо. Дригателя работи перфектно. Разхода на гориво е приличен като се има впредвид че се кара предимно гадско, има мощност.И аз като колегата след като смених стартер и акумулатор се бях зарадвал че проблема е решен ама след като смених и термостата усмивката изчезна от лицето ми. Сега съм я паркирал в гаража и се чудя какво да правя.
                    E ти сам го каза , като загрее го прави .... на диагностиката загрял ли беше ?Ако е била студена как да отчете грешка ?И незнам изобщо счита ли го за грешка и то е само в определен момент ... трябва да дебнеш момента когато го прави ...
                    >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

                    Коментар


                      #11
                      втулки на стартера,като загрее колата върти много трудно стартера все едно няма грам ток в акумулатора а пак изстине ли колата върти и пали без проблем

                      Коментар


                        #12
                        Да, обаче стартера е нов, акумулатора е нов. Май проблема е в двг, а и не е първия такъв случай с браво.
                        Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                        Коментар


                          #13
                          Това с получава при аксиален луфт на коляновия вал. Не е задължително разбира се, само посочвам една причина.
                          Fiat Marea 1.8i 16V
                          Fiat Tipo 1.4i 8V
                          Fiat Punto 1.6i 8V
                          www.italauto-bg.net/forum/

                          Коментар


                            #14
                            Аз това лято имах такъв проблем и колата палеше когато й е кеф. Стартера го дадох да му почистят някви четчици(не съм запознат с устройството на стартера) и сега нямам пробем но пък ти казваш че стартера ти е нов, незнам но на мен това ми помогна, това почистване ми струваше 3,50 лв. възрастния господин каза че единствено е почистил четчиците, а аз си мислех че ще е нещо сериозно, но това оправи работата
                            Fiat Bravo 1.6 16v 103HP + ГИ Lovato

                            Коментар


                              #15
                              Колега, наскоро сменях бобината за високо напрежение към свещите. Съпротивлението на намотките за високо напрежение беше 4.5 кО като по сервизно описание го дават 8.5-9.5 кО. Преди смяната имаше леко проблем с паленето. Обяснявам си го с това че бобината е подавала по-ниско напрежение на свещите. Не намерих къде да ми го измерят колко е затова не съм сигурен. Освен това след смяната обърнах внимание че бобината е монтирана на корпуса на двигателя и се загрява до температурата на двигателя.Да не би и при теб да се получава нещо подобно - като се загрее бобината при загрял двигател и да започва да подава по-ниско напрежение поради утечки между навивките. Нищо не ти струва да измериш с омметър съпротивлението на намотките на бобината и да се убедиш че стойностите им отговарят на сервизното описание.
                              Bravo 1.6 / 16

                              Коментар

                              Working...
                              X